روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

بحرانی تاریخی در دفاتر اسناد رسمی


علی رغم وعده های مسئولان ثبت مشکلات ثبت آنی حل نشد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران به نقل از پارسینه؛ با وجود گذر از روز پنجم شروع  طرح ثبت آنی اسناد  که طرح بسیار خام و آزموده نشده ای هست، همچنان مشکلات دفاتر اسناد رسمی و بالتبع آن مردم ، به قوت خود باقی است و متاسفانه مردم  همچنان در سردرگمی و نارضایتی بسر می برند.

 

علی رغم بیان رئیس اداره ثبت اسناد که عامل اصلی این نابسامانی را سخت افزار دفاتر می داند، در واقع زیرساخت ها و ناپختگی طرح و نقایص برنامه موجب بروز این مشکلات و ناهماهنی ها شده است.

 

بعضی دفاتر برای ثبت اسناد خود مجبور هستند تا پایان ساعت اداری منتظر بمانند و سپس به تنظیم و  ثبت اسناد اقدام کنند و یا در منازل خود به انجام کار بپردازند. اما باز هم بدلیل مشکلات سامانه موفق به گرفتن چاپ نهایی سند نمی شوند و سردرگمی ها همچنان باقیست و پاسخی قانع کننده و خبر از اقدامی اصلاحگرانه در این زمینه به گوش نمیرسد.

نظرات 1 + ارسال نظر
ابوالفضل شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 16:13

مشت می کوبم بر در

پنجه می سایم بر پنجره ها

من دچار خفقانم خفقان

من به تنگ آمده ام از همه چیز

بگذارید هواری بزنم

ای

با شما هستم

این درها را باز کنید

من به دنبال فضایی می گردم

لب بامی

سر کوهی

دل صحرایی

که در آنجا نفسی تازه کنم

آه

می خواهم فریاد بلندی بکشم

که صدایم به شما هم برسد

من به فریاد همانند کسی

که نیازی به تنفس داد

مشت می کوبد بر در

پنجه می ساید بر پنجره ها

محتاجم

من هم آوازم را سر خواهم داد

چاره درد مرا باید این داد کند

از شما خفته ی چند

چه کسی می آید با من فریاد کند ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد