روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

پیروزی شیرین تیم ملی ایران برابر آلمان

تیم ملی والیبال ایران به رغم خستگی با اقتدار کامل تیم ملی آلمان را پیش چشم 12 هزار نفر شکست داد و جشن بزرگ پیروزی گرفت....
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ بازی تیم های ملی والیبال ایران و آلمان در لیگ جهانی درحالی آغاز شد که حریف اروپایی می خواست با گرفتن کل امتیازات این بازی به مرحله بعدی صعود کند اما بچه های تیم ملی ایران که بعد از سفری طولانی و خسته کننده تنها با دو جلسه تمرین به این بازی رسیده بودند ، با اتکا به فریادهای غرور انگیز هواداران پرشور ایرانی ، برنده بازی باشند. ملی پوشان که قبل از بازی با پاداش های نقدی 50 میلیون تومانی بازیکنان شارژ شده بودند ، بازی را با سرویس داودی شروع کردند. امتیاز اول اما برای آلمانی ها بود. بعد از این رقابت دو تیم ، کاملا تنیسی پیش می رفت . هر امتیاز آلمان با امتیازی از بچه های ایران تلافی می شد و تا امتیاز 7 دو تیم مساوی پیش می رفتند.  البته با برتری ابتدایی آلمانی ها تا اینکه در امتیاز 8 این سرویس خوب رحمان داودی بود که باعث شد تا دفاع آلمانی ها به هم بریزد و حمله آنها به امتیاز برای ایران باشد.

 از این لحظه بود که سرویس های داودی و دفاع عالی بچه های روی تور ایران ، اختلاف امتیازات را به همراه داشت. بچه های ایران در کمتر از چند دقیقه به امتیاز 10 رسیدند درحالی که آلمانی ها تازه در امتیاز 8 بودند. امیر غفور ستاره این روزهای تیم ملی امتیاز 11 را هم خیلی سریع برای ایران بدست آورد.  یک امتیاز برای آلمانی ها و سرویسی که از دست دادند ، بلافاصله برای ایران امتیاز 12 را به همراه داشت. سرویس خوب از غفور ، ایران را 13 امتیازی کرد اما از سرویس دوم او آلمانی ها امتیاز گرفتند 13 بر 10 به نفع ایران بود. البته آنها خیلی سریع یک سرویس دیگر هم اوت کردند و بازی 14 بر 10 برای ایران شد. بعد از این آلمان ها عالی پیش آمدند و اختلاف را به عدد یک رساندند .

یک دفع عالی از ظریف و پاس خوب معروف به موسوی بازی را دوباره به سود ایران کرد. بعد از این هم دفاع عالی از غلامی روی تور باعث شد که ایران به امتیاز 16 برسد و دومین تایم فنی هم برای ایران باشد.

این روند تقسیم امتیازات با نتیجه 17 بر 14 و روی امتیاز مباشری ادامه داشت. خطای حمل پاسور آلمانی ، امتیاز 18 را هم به ایران داد اما رحمان داودی توپش را به بیرون زد تا بازی 18 بر 15 شود. آلمانی ها که از سفیر تا مشاور بان کی مون را به استادیوم آزادی آورده بودند بلکه بتوانند جشن صعود بگیرند ، امتیاز 16 را هم گرفتند اما این امتیازشان را خیلی زود ، عادل غلامی جبران کرد.

امتیاز 17 آلمان ها را فیلیپ برای آنها بدست آورد. در زمان سرویس مهمان فریادهای کشنده طرفداران نظم تیمی حریف را به هم می ریخت اما انگار این فشار باعث اشتباه بچه های خودمان شد و داودی توپش را از دست داد. بعد از این آلمان ها باز هم سرویس خراب کردند.و ما به امتیاز 20 رسیدیم . اگرچه خیلی سریع آلمانی ها هم با یک دفاع تلافی کردند.

موسوی برای ایران امتیاز 21 را هم گرفت. او با یک ضربه عالی نشان داد چرا امتیازآورترین بازیکن مسابقات است. سرویس خوب غفور هم با دفاع بد بازیکنان مهمان به موسوی رسید و ما 22 امتیازی شدیم. مربی آلمان چاره ای غیر از گرفتن تایم اوت نداشت. سرویس عالی غفور این بار با کک تور به امتیاز بدل شد و امتیاز 23 هم بدست آمد. باز غفور ، یک سرویس عالی ، دفاع ناقص و باز هم موسوی ، ایران به امتیاز 24 رسیده بود. غفور عالی بود او با یک ضربه مهار نشدنی یکتنه این ست را برای ایران تمان کرد . سالن به مرز انفجار رسیده بود. امیر 5 سرویس زد و 5 امتیاز عالی گرفت. حالا ایران ست اول را با اقتدار برده بود.

ست دوم

ست دوم هم با درخشش ایران پی گرفته شد. ایران خیلی زود 4 بر یک پیش افتاد تا مربی آلمان چاره ای غیر از گرفتن تایم اوت نداشته باشد. البته این واکنش او جواب داد و آلمانی ها توانستند بازی را 4 بر 3 کنند. با این وجود سرویس بعدی شوبز را خیلی عالی موسوی به امتیاز بدل کرد. ایران پشت سر هم امتیازات را بدست می آورد بچه ها این بار با سرویس های خوب مباشری و دفاع باورنکردنی روی تور داودی ، موسوی ، غفور و غلامی به امتیاز 8 رسیدند. ایران که پیشتر تنها یک بازی با آلمان بازی کرده بود آن را هم 3 بر صفر باخته بود این بار در ایران در جو تماشایی ورزشگاه آزادی ، نظم تیمی مهمان را حسابی به هم ریخته بود. آلمانی ها البته در شروع دوباره بازی توانستند به امتیاز 4 برسند اما واقعا سرویس زدن برای شان در همهمه جمعیت کاری دشوار بود.

ایران امتیاز 9 را با یک جای خالی عالی از معروف گرفت. سرویس موسوی برای بدل شدن به امتیاز راه دشواری داشت . دو تیم بارها توپهای هم را برگرداندند تا این که نهایتا امیر غفور توانست از آلمانی ها امتیاز بگیرد. حالا ایرانی ها 10 بودند و مربی شان چاره ای نداشت غیر از تایم اوت گرفتن. آلمان ها طبق معمل بعد از تایم اوت توانستند به امتیاز برسند اما خیلی سریع سرویس شان را از دست دادند و بازی 11 بر 5 به سود ایران شد. بازیکنان آلمان به داور اعتراض می کردند . ایران امتیاز 12 را هم با توپی که آلمان ها بیرون زدند بدست آورد اما سرویس سوم معروف را مهمانان آلمانی به امتیاز بدل کردند.

امتیاز 13 ایران را ضربه خوب عادل غلامی بدست آرود و داودی به خط سرویس رفت . سرویس خوب رحمان اما دفاع شد و با امتیاز برای آلمانی ها همراه شد. در ادامه هم آبشار غفور به اوت رفت تا بازی 13 بر 8 برای ایران شود. سرویس بعدی آلمانی ها باز به غفور رسید اما او این بار دیگر توپ را خواباند و ایران به چهاردهمین امتیاز رسید.

بازی بلافاصله 14 بر 9 شد و کالیب ردا به خط سرویس رفت. او باز هم سرویس خراب کرد. این بار غفور برای ما سرویس می زد. توپی که این بار به تور خورد و نتیجه بازی 15 بر 10.  آلمان ها برای رسیدن به امتیاز 11 تلاش زیادی کردند و یک پایپ زیبا این امر را برای شان میسر کرد. ولی روند موفق کوتاه مهمانان را رحمان داودی خیلی زود قطع کرد و امتیاز 16 برای ایران بدست آمد.

ایران که با رنکینگ 14 جهانی در برابر تیم دهم دنیا قرار گرفته بود ، روند موفق بازی های اخیرش را عالی ادامه می داد. ایران اگرچه در شروع دوباره بازی بعد از تایم فنی امتیاز 12 را هم به آنها داد ، خیلی سریع امتیاز 17 را هم گرفت. سرویس خوب موسوی اگرچه سخت دفاع شد اما امتیاز 13 را به آنها داد. سرویس مارکوس بومه را ظریف گرفت و مباشری با پایپ تبدیل به امتیاز کرد.

بازی با خطای غفور با نتیجه 18 بر 14 به سود ایران ادامه پیدا کرد. غفور اما بلافاصله تلافی کرد و با آبشار عالی خود امتیاز 19 را برای ایران گرفت.  آلمانی ها که نمی خواستند فاصله امتیازی شان بیشتر شود ، با کریستین امتیاز 15 را هم گرفتند ولی سرویس آنها را ایران با ضربه بی نظیر غلامی برای ما بدل به امتیاز کرد. بازی همین طور تنیسی پیش می رفت و بلافاصله آلمان ها امتیاز 16 شان را هم گرفتند. بعد هم دوباره غفور برای ما امتیاز گرفت. ایران حالا در امتیاز 21 ، فاصله کمی تا بردن سرویس داشت. امتیاز 22 را مهدوی در بدو ورودش به زمین با سرویسی عالی کسب کرد. تک دفاع عالی سید محمد موسوی ایران را به امتیاز 23 هم رساند و باز مهدوی سرویس زد تا آلمانی ها 17 امتیازی شوند. امتیاز 24 ایران را مباشری روی پاس عالی مهدوی بدست آورد. آنها 18 امتیازی هم شدند اما لحظه ای بعد موسوی توانست امتیاز 25 را هم کسب کند و ایران دو ست را خیلی عالی و باورنکردنی برد.

ست سوم

در شروع ست سوم آلمان ها سعی کردند تا بازی را طوری پی بگیرند که شانس صعودشان از دست نرود . آنها که پایاپای پیش می آمدند برای یک بار در امتیاز 5 از ایران پیش افتادند اما خیلی زود بازی روند دیگری پیدا کرد . ایران با آبشار زیبای سعید معروف از روی دست دفاع آلمانی به امتیاز 8 رسید. این بار امتیاز 9 هم بعد از تایم استراحت با دفاع خوب داودی برای ایران شد و بازی 9 بر 6 برای ما پیش رفت. بلافاصله ما امتیاز 10 را هم گرفتیم مربی آلمان ، چاره ای غیر از گرفتن تایم استراحت نداشت. ایران عزمی جزم داشت برای گرفتن 3 امتیاز کامل این بازی و جو ورزشگاه حکایت از چنین اتفاقی داشت. معروف امتیاز 11 را هم روی سرویس مستقیم گرفت تا بچه ها نشان دهند آمده اند معجزه آسا برنده باشند.

امتیاز 12 برای ایران و 8 برای آلمان ، مسیر بازی را به سود ایران نشان می داد. غفور امتیاز 13 را هم خیلی زیبا بدست آورد. بچه ها برای گرفتن امتیاز 14 خیلی تلاش کردند اما این حریف بود که به امتیاز 10 رسید.  با این وجو بروشوگ امتیازی را که سخت بدست آورده بود را با سرویسی که بیرون زد ، از دست داد. امتیاز ایران 14 شد اما آلمان ها هم امتیاز 11 را سریع گرفتند.

آنها می توانستند صاحب امتیاز 12 هم باشند اما عجله شان باعث شد تا محمد موسوی یکی از ساده ترین امتیازات تاریخ والیبالش را بگیرد. بازی در چشم به هم زدنی با آبشار کامپا ، 15 بر 12 شد. او بلافاصله امتیاز 13 را هم برای تیمش گرفت اما سرانجام غفور و یک آبشار خوب ، امتیاز ایران را به 16 رساند و دومین وقت استراحت فنی از راه رسید.

بازی همچنان با برتری ایران پیش می رفت ایران به امتیاز 18 رسید و آلمانی ها 15 بودند. ایران با بردن این ست 3 امتیاز کامل بازی را می گرفت و جای آلمان را در رده 4 جدول گروه هم می گرفت. آلمان ها که دیگر شانس صعودشان از دست رفته بود ، برای شان تلافی اختلاف 3 امتیازی سخت بود. ولاسکو سعی می کرد در این لحظات از دیگر بازیکنانش هم استفاده کند اما تیم ما این قدر با انگیزه بود که مدام اختلاف دو تیم بیشتر می شد. امتیاز 20 ایران را موسوی گرفت. مربی آلمان باز وقت استراحت خواست تا بلکه چاره ای داشته باشد. او اما به رغم خستگی بازیکنان تیم ملی ایران ،ومجالی برای مقاومت پیدا نمی کردند. ایران حالا 21 امتیازی بود. 21 بر 16 . مربی آلمان تعویض کرد تا شاید چاره ای شود . این تغییر برای شان امتیاز 17 را به همراه داشت. کولین برای آلمان ها به منطقه سرویس رفت. سرویس او را رحمان احمدی برای ایران تبدیل به امتیاز 22 کرد . غفور دوباره در خط سرویس بود و مربی آلمان هم معترض به داور بازی .  آلمان ها سرویس غفور را تبدیل به امتیاز کردند. حالا آنها 18 بودند. ولی شوبز ، خیلی زود به امتیاز 23 را هم به ایران هدیه کرد و ایرانی ها آماده جشن بزرگ پیروزی شدند. ایران این ست را در نهایت 20 بر 20 شکست داد تا امتیاز کامل مسابقه را بدست بیاورد بچه ها وسط میدان جشن پیروزی گرفتند ، مردم روی سکو ها همراه با شعار متشکریم ، می زدند و می رقصیدند و شاد بودند. حالا ایران ثابت کرده بود پدیده واقعی مسابقات والیبال لیگ جهانی است. بچه های ملی پوش حتی لایق رسیدن به دور بعدی بازی ها هم بودند و در راه صعود فقط یک ست کم آوردند. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد