روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

کاخ گلستان در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفت

سی و هفتمین نشست سالیانه کمیته میراث فرهنگی جهانی سازمان یونسکو که در پنوم پن، پایتخت کامبوج برگزار شده روز یکشنبه کاخ گلستان را در زمره آثار ماندگار جهانی خود قرار داد.
ساخت بنای کاخ گلستان از دوران صفویه  آغاز شد و در دوران قاجار توسعه یافت. کاخ گلستان، واقع در مرکز شهر تهران هشت ساختمان اصلی و یک باغ بزرگ دارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
aref یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:33 http://bestweblog.ir/?q=regnuser&moref=3418

سلام
خسته نباشی من وبلاگتو دوست دارم من دائما از روی علاقه به وبلاگت سر می زنم
از اونجائی که من علاقه به وبلاگت دارم حیف دونستم بهت نگم
شما می تونی از سایتی که برات درج کردم از تک تک کاربرانی که به وبلاگت سر می زنند پول دریافت کنی و این پول به حسابت واریز می شود
الان من هم با وبلاگم این کار را کردم اینم وبلاگم

www.hanaiweb.blogsky.com

شما هنگام ورود به وبلاگ یه پیام می بینی با بستن این پیام یه تبلیغات رو می آید
در اون وقت 20ریال پول به حسابت می آید
اگر شما در روز بتوانی 1000نفر به علاقه مندان وبلاگت جزب کنی یعنی شما 1000نفر بازدید کننده داشته باشید 20000ریال روزانه به حسابت پول می آید شاید از نظر شما کم باشد باز هم با این پول می تونی به گوشیت شارز بزنی و یا با فعالیت بیشتر پول زیادی به حسابت بیاد
من به عنوان یکی از علاقه مندان وبلاگت بهت پیشنهاد
می کنم ثبت نام کنی
دوستون دارم موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد