روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

پرچمدار اسلام وهابیت معاویه!

وضعیت مسلمانان به جایی رسیده که به جای دفاع از اسلام و پیامبر اکرم در برابر تبلیغات دشمنان اسلام و فیلم‌های فتنه ، به تمجید و تعریف از شخصی می‌پردازند که در سال های  پایانی حیات پیامبر اکرم و در فتح مکه اظهار اسلام کرد .

وی پس از رحلت آن حضرت در شام به فکر سلطنت و تبدیل اسلام به امپراطوری پرداخت ، در مبارزه با امام حق امیر مومنان علی علیه السلام لحظه‌ای دریغ نکرد تا در نهایت جنگ صفین را پدید آورد ، با سید شباب اهل جنت (امام حسن علیه السلام)  جنگ  کرد و صلح نامه را زیر پا گذاشت و فرزند ش یزید را حاکم مسلمانان نمود ، و او (یزید) سر فرزند پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم (امام حسین علیه السلام) در سال 61 از قفا برید، مادر او جگر عموی پیامبر را مکید، پدر او تا آخرین لحظات در آزار و اذیت خاتم پیامبران کوتاهی نکرد. چه زیبا حکیم سنایی او ، پدر، مادر و پسرش  را معرفی می‌کند:

داستان پسر هند مگر نشنیدی                            که از او و سه کس او به پیامبر چه رسید

پدر او در دندان پیامبر بشکست                                         مادر او جگر عم پیامبر بمکید

او بنا حق حق داماد پیامبر بستاند                                       پسر او سر فرزند پیامبر ببرید

گر بر این قوم تو لعنت نکنی شرمت باد                              لعن الله یزیداً و علی آل یزید

آیا چنین فردی می تواند پرچمدار اسلام باشد؟ حال خود داوری کنید اسلامی که پرچمدار آن چنین فردی باشد، چه نوع اسلامی خواهد بود؟!

آیا خوانند محترم تعجب نمی‌کند که چرا وهابیت درباره او کتاب می‌نویسد و او را پرچمدار اسلام معرفی می‌کند؟ آری. پرچمدار اسلامی که وهابیت امروز به تبلیغ آن می‌پردازد باید معاویه بن ابی سفیان باشد زیرا اسلام وهابیت عبارت است از مبارزه با احترام تعظیم پیامبر و آثار به جا مانده از آن حضرت، معاویه نیز برای نابودی اسلام و آثار پیامبر همین شیوه را داشت.

 اسلام وهابیت انحصار توحید در مبارزه با زیارت قبور اولیا و انبیاست ،اسلام وهابیت مبارزه با حق و حق پرستان است لذا تمام امکانات خود را در بکار بستند تا شعله حق  حق پرستی را نابود سازند،‌ معاویه نیز همین روش را در نابودی حق و حق پرستی به خصوص امیر مومنان علیه السلام به کار گرفت.

حال خود داوری کنید که چرا وهابیت درباره او کتاب می‌نویسد و او را پرچم‌دار اسلام معرفی می‌کند.

چه زیبا عالم سنی مذهب به نام تفتازانی در شرح مقاصد خودش در فلسفه تبلیغ و دفاع از معاویه می‌نویسد: ما باید معاویه را حفظ کنیم و او را خط قرمز اعلام کنیم تا به کسانی که در زمینه قدرت او را پیدا آورند سرایت نکند و آنان به خاطر اعمالشان زیر سوال نروند.

برای آشنایی بیشتر مراجعه کنید به نقد کتاب معاویه را بهتر بشناسیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
عارف دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:28 http://iranptc.ir/pages/ptc/

سلام
لطفا اگر از اون دست افرادی هستی که معمولا روزی نیم ساعت دسترسی به اینترنت داری این مطلب http://iranptc.ir/pages/ptc/ رو از سایت بخونید واگر هم سوالی داشتین از فرم تماس با من اقدام کنید .
مطمئنا اگر جدی بگیرینش ضرر که هیچ ؛ سود سرشاری براتون داره .
میشود از وبگردی درآمدی در ایران داشته باشید البته قانونی و با مجوز وزارت ارشاد
موید باشی وموفق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد