روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

پیامک های عاشقانه دوری و دلتنگی(سری اول)



پیـوند عشق حقیقی، حتی با مرگ هم گسیخته نمیشود چه برسد با دوری !

 

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

آه، تنهایی ما غمـگین است / درد دوری به دلم سنگین است / یاد ایام گذشته به دلم / زنده بادا که چقدر رنگین است

 

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

دو چشمت طرحی از باغ بهشته، جدا از تو برام دنیاچه زشته

تو آنجا بی منو من بی تو اینجا، چه باید کرد کار سرنوشته…

 

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

درقید غمم، خاطر آزادکجایی؟

تنگ است دلم، قوت فریاد کجایی؟

با آنکه زمانیست زما یادنکردی، ای آنکه نرفتی دمی ازیاد کجایی؟

 

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

از ماضی ها و مضارع ها خسته ام ، دلم برای یک حال ساده تو را دیدن تنگ است …

 

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

نمیدانم چرا بیمارم امشب / سکوتی خفته در گفتارم امشب

غم اشک دلم آهسته میگفت / پریشان از فراق یارم امشب . . .

 

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

فاصله گرچه دست های ما را از هم جدا کرد ، ولی خوشحالم که جـرات ندارد به دل هایمان نزدیک شود!

 

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

من ازفاصله ها دلگیرم ، بی تو اینجا چه غریبانه شبی میمیرم ،

ساعت گریه و غم هیچ نمیخوابد و من ، در الفبای زمان خسته این تقدیرم .

 

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

خیلی وقتـه که دلم برای تو تنگ شد

قلبم از دوری تو بدجوری دلتنگ شده

 

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

یـک شاخه گل از بهار قالی بفرست

از باغ و بهار ، شور و حالی بفرست

از بی خبری خسته شدم درکم کن

یک نامه که نه ، پیام خالی بفرست

نظرات 1 + ارسال نظر
atena چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:58

سلام مرسی بابت وب عالیتون و مخصوصا پیامکاتون عالی بودن عالی موفق باشید

سپاس ازحضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد