روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

بدون شرح

نظرات 306 + ارسال نظر
فراز جمعه 24 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:23 http://sorodezendegi.blogfa.com

سلام

بابا دلمون برات تنگ شده بود

فوق العاده بود دوست من

این یعنی یه معجزه

دمت گرم

کرت درسته

نمرتم بیسته

تا بعد... .

مسعود۱۱ یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 16:14

میگم آنتی رو بیخیال دلم برات تنگ شده

محمد گلی دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:19 http://www.tanin68.sub.ir

سلام دوست عزیزم
حالت خوبه ؟ امیدوارم که خوب باشه....
وبلاگت خیلی خوبه . یعنی حرف نداره . توپه توپه
همه ی قسمت هاش عالی
امیدوارم که ادامه بدهی و موفق بشی....
راستی چندنا چیز هست که می خواستم خواهش کنم انجام بدی و ما رو شرمنده کنی:
اول اینکه وبلاگ من برای هرگونه تبادل لینکی آماده است.
دوم اینکه اگه لینک باکس من ( http://golijoon68.blogfa.com ) رو تو وبلاگت گذاشتی 2 تا لینک از شما داخل آن قرار می دهم.
سوم اینکه اگه لوگوی من رو تو وبلاگت گذاشتی من هم لوگوی شما رو تو وبلاگم می گذارم.
قربونت برم ...
امیدوارم که حداقل یکی از این کارها رو انجام بدهی . اگر هم همه اش را که چه بهتر.
با تشکر فراوان
سپاسگزارم ( محمد)
آدرسهای وبلاگ من :
www.tanin68.tk
www.tanin68.co.sr
www.tanin68.sub.ir
http:/tanin68.blogfa.com

مسعود پنج‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 15:09

بابا ضد حال زدین قبلیا که فیلتر شده شماهام که دیگه اپلود نمیکنید

جواد پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:35

پس ببند وبلاکتو

ما که فقط به خاطر پراکسیها میومدیم

حالم که تو نا عنصافی کردی

بی معرفت

ترسو

ساناز یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 22:03

بابا خیلی باحال بودن که آنتی فیلترات . من الان شدیدا آنتی فیلتر لازم داشتم اومدم دیدم نوشتی تا اطلاع ثانوی به روز نمیشه !‌چرا ؟

ریچارد پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 23:08

ممنون بخاطر فیلترشکن

علی پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:05

آپ کنید تورو خدا!

علیرضا دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:30

سلام . چرا آنتی هاتون نیست؟

شهناز شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 13:14 http://WWW.CLOOB.COM

سلام. میبینم که .... مشکوک میزنی (; این همه غیبت!!!!!
امیدوارم هرجا هستی بهت خوش بگذره. فقط این رایت کلیک رو غیر فعال کردی دیگه چه صیغه‌ایه!!! خیلی بدجنسی مهدی (;

کریم شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:51

بابا عزیز اخه چرا
بابا ادامه بده
چطوری پراکسیای قبلی رو بیارم؟
بابا نا امیدم کردی....................................!

موسی جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 23:20

خوب سلام
وبلاگتو جمع کردی ولی یه چیزی خیلی جالبه و اون تاریخ بسته شده وبلاگته . من تا همین چندی پیش از اونها استفاده میکردم . ولی الان تاریخ بسته شدن را ۱۹ اسفند ۸۴ می بینم ! این یعنی چه ؟

محدثه جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:25 http://http://www.gof

فراز پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:17

سلام

نوکرتم بابا سکته زدم

تورو جون مادرت بروز شو

بابا یه امیدمون تو بودی توام که ناز می کنی

ای بابا حرف بعضییارو گوش نده به کارد ادامه بده

خیلس مخلسیم

تورو جون هر کی که دوست داری اینبار اومدم به روز باش ok

تا بعد... .

علی حسینی چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 13:15

آقا مهدی جونم از کلوپ مزاحمت میشم. دمت گرم ادامه بده عزیز دل.

بیلی دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:33

سلام. اقا از من دلخور نشو دوست عزیز. من میگم دوتا انتی فیلتر بزاری که کار کنن بهتر از اینه که ۱۰۰ تابذاری کهه ما ازمایش و خطا کنیم. دمت گرم داداش.

سلام با دوست عزیز
از راهنمایی شما خیلی خیلی ممنونم ولی همانطوری که قبلاْ هم عرض کردم من همه اینا رو امتحان کردم برا من جواب میدن منتها چون ما از isp های متفاوتی استفاده میکنیم برا یکمیون جواب میده و برا یکی نه من توصیه میکنم آز isp‌هایی استفاده کنید که در امر فیلترینگ یه خورده اهل تساهل باشن مثل شاتل چون این isp جذب مشتری و رقابت با رقبا سعی کرده در امر فیلترینگ زیاد قساوت قلب بخرج نده علی الخصوص در فیلتر کردن آنتی فیلترها !!!!!!
ضمناً دلیل اینکه آنتی زیاد میذارم اینه که بالاخره چند تاشون جواب بدن تا من شرمنده شما نشم و دست خالی برنگردید
و یه مطلب دیگه اینکه الان آتی ها خیلی سریعتر ار قبل توسط مخابرات شناسایی میشن حدود یه ماهی میشه که اینجوری شده قبلاً اینجوری نبود و الا آنتی هایی که میذارم معمولا (البته نه صدرصد) بروز و جدید هستند باز اگه مطلب جدیدی هست و پیشنهادی دارین ما دریست مخلص شما و همه دوستان هم هستیم
باز از راهنمایی شما دوست فهیم و فرهیخته بسیار سپاسگزارم

بیلی دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:31

سلام. اقا از من دلخور نشو دوست عزیز. من میگم دوتا انتی فیلتر بزاری که کار کنن بهتر از اینه که ۱۰۰ تابذاری کهه ما ازمایش و خطا کنیم. دمت گرم داداش.

ایمان شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:37

دمتون گرررررررم

فرزان جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 00:52 http://farzan1362.persianblog.com

اگه از این لسیت بلند بالا ۲ تاش هم کارکنه خوبه . من ازت تشکر میکنم که اینقدر زحمت می کشی و این سایت ها رو پیدا می کنی .... از این لیست خیلی هاش کار میکنه ...

بیلی پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 14:48

لطفا اول خودتون امتحان کنین و بعد بذارین . نصف بیشترشون فیلترن داداش

سلام دوست عزیز
اولاْ من همه اینا رو امتحان کردم همشون کار میکنن میدونی برا شما چرا کا نمیکنن ولی برا من کار میکنن برا اینکه ما از isp های متفاوتی استفاده میکنیم و الحمدالله isp ها هم که تا دلتون بخواد اعمال سلیق میکنن ..ولی من برا شما شاتل رو توصیه میکنم
در ثانی دوست عزیز چند روزی بازار آنتی ها و انجمنهای ضد سانسور بسیار کساده و شما به هر سایت یا وبلاگ ضد فیلتر هم که برین آنتی هاشون اصلاً بروز نیست
ثالثاً قرار نیست همشون کار کنن ۳ تاشون هم که کار کنن کار شما را میفته مگه نه ؟
رابعاً من آنتی زیاد میذارم تا بالاخره چند تاشون جواب بدن و آنهم بخاطر همون مسئله ای که خدمتتون عرض کردم برخورد متفاوت isp ها با فیلتر کردن سایتا
خامساً از لطف شما و اینکه با نظرات خودتون ما رو راهنمایی میکنین خیلی ممنونم و سعی میکنم که کیفیت کارو بالاتر ببرم تا بتونم رضایت شما عزیزان رو جلب کنم بهر حال وبلاگ متعلق به شماست و رضایت شما نهایت آمال ماست

شقایق شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:42 http://www.myimei.com/

واقعاً خسته نباشید.

[ بدون نام ] جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:05 http://www.7sang.com/

از زحماتی که می کشید ممنون و متشکر. خسته نباشید

ناهید پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:28

من نتونستم استفاده کنم اگه میشه یکمی کمکم کنید

حسام چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:12

اینا که جواب ندااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد

shahram دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 14:17

من برنامه ای برای بدست اوردن پسورد یاهو میخوام لطفن کمکم کنید

[ بدون نام ] دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:37

موفق باشی

نیما اسدی دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:36

20

تاناکورا دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:36

اییییییییییییییییییییییییییییییییول

[ بدون نام ] دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:33

ایییییییییییییول

Parham شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 17:24

فنتستیک

نادر کاویانی شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 14:16

کولاک کردید

سیمین شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:47

من هر کاری کردم نتونستم استفاده کنم

[ بدون نام ] شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:46

من هر کاری کردم نتونستم استفاده کنم

زیبا جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:22

ok

نی نی پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 14:14

نی نای نی نای نینای نای

eye2eye پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 13:13

bahali

سعید چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 17:30

سلام و خسته نباشی
من خیلی از وبلاگتون استفاده می کنم
امیدوارم که همیشه به مردم خدمت بکنین
دوستدار شما

علی شوتی چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:22


ترکه بادکنک فروشی داشته ور شکسته میشه می دونی چرا ؟ آخه به شرط چاقو می داده

علی شوتی چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:21


___@@@@@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@
____________________@

اعظم امامی چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:05

خیلی خیلی خیلی خوبه

اعظم چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:04

خیلی خیلی خیلی خوبه

cowboy چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:39

لطفا با هدیه تهرانی هم مصاحبه کنید . هه هه

عارفه سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 21:08

با تشکر از سایت خوبتان

عارفه سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 21:08

با تشکر از سایت خوبتان

britnilover سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:46

هر چقدر هم پراکسی بذارید باز هم کم است

salman دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 17:11

عالیه دوست دخترمو میگم ها

سلمان دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 17:09

عالیه دوست دخترمو میگم ها

پریسا یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:35

عالیه بهتون تبریک می گم

فرزانه ترکمن شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:27

وبلاگه خوبی داری
لطفا اسمس و جوکه جدیدم بزار

مجتبی سلیمانیان جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:15

چرا برز نمیکنید؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد