روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

گلچین زیباترین جملات رمانتیک و اس ام اس های دلتنگی


 

نه فرصت ها میتوانند عشق را تغییر دهند و نه گذشت زمان میتواند آسیبی به آن برساند

زمین با تمام هنرهایش، چگونه میتواند پهلو زند به عشقی که میابیم و از آن خود میسازیم

♥.♥.♥.♥.♥.♥

عشق مثل نماز میمونه!!!
وقتی نیت کردی
دیگه نباید اطرافت رو نگاه کنی!!

♥.♥.♥.♥.♥.♥

همه آدما وقتی فاصله شون از سطح زمین زیاد میشه نفسشون تنگ میشه
اما من فقط کافیه که فاصله م از تو زیاد بشه…

♥.♥.♥.♥.♥.♥

آنکه ویران شده از یار مرا می فهمد / آنکه تنها شده بسیار مرا می فهمد

چه بگویم که چنان از غم فرو ریخته ام / که فقط ریزش آوار مرا می فهمد

♥.♥.♥.♥.♥.♥

تـــو رو با هـــر پکی که به سیگــار می زنم فـــراموش میکنم و

تـــو می شوی بهــانه م برای روشــن کردن سیگــارهای دیگه..

♥.♥.♥.♥.♥.♥

نازنینم به یاد داشته باش که انسانها در کنار هم عاشقن و دور از هم عاشقتر،

هر جا که باشم، هر جا که باشی دوستت دارم

♥.♥.♥.♥.♥.♥

گاهی وقتا زندگی تمام حواسش رو جمع می کنه

تا ببینه تو چه دوست داری تا درست همون رو ازت بگیره

کاش نفهمه چه قدر دوستت دارم.

♥.♥.♥.♥.♥.♥

وقتــــــــــی از پــشـــــــــت خـــــنـــــــجــر زدی . .
فهمــــــیـــــــدم . . .
هنــــوز به چشـــــمانـــــــم مــــــبتـــــــلایی

♥.♥.♥.♥.♥.♥

من Remove شدم از زندگى کسى که …….
براى داشتنش و براى بودنش خیلى ها را از زندگیم Block کردم …!!!

♥.♥.♥.♥.♥.♥

تمامی نفسهای امروزم راتقدیمت میکنم تابه دوست داشتن دیروزم شک نکنی

♥.♥.♥.♥.♥.♥

مهربانم گمم نکن… درگوشه ای ازحافظه ات ارام می نشینم فقط بگذاربمانم

♥.♥.♥.♥.♥.♥

درد این است دیگر آن شوق که می‌ باید، نیست دیگر آن عشق که میرقصاند

رفتو نمی‌ یابم دیگر آن ،ساده خدائی‌ که بود

درد این است، نیست، رفت، بود، هست

♥.♥.♥.♥.♥.♥

سالهاست که کوهستان دلم به حرمت ردپاهایت به برفها اجازه آب شدن نمی دهد

♥.♥.♥.♥.♥.♥

تو هوایی که برای یک نفس
خودمو از تو جدا نمیکنم
تو برای من خود غرورمی
من غرورمو رها نمیکنم

♥.♥.♥.♥.♥.♥

من شمع جان گدازم، تو صبح جان فزایی / سوزم گرت نبینم، میرم چو رخ نمایی
نزدیک این چنینم، دور آن چنان که گفتم / نه تاب وصل دارم، نه طاقت جدایی

♥.♥.♥.♥.♥.♥

تو پشیمون شدی و من، دیگه صندوقچه ی دردم

سخته اما باورش کن، من دیگه برنمیگردم

♥.♥.♥.♥.♥.♥

ستاره در هوا می بینم امشب / زمین در زیر پا می بینم امشب
خدایا مرگ ده تا جان سپارم / که یار خود جدا می بینم امشب

♥.♥.♥.♥.♥.♥

نمیدونم که چجوری فکر کنم تو رو ندارم / آخه تو سنگ صبوری، چجوری دووم بیارم؟
واسه من سخته جداییت، بی تو دنیایی ندارم / زندگیم تیره و تاره، بی تو فردایی ندارم

♥.♥.♥.♥.♥.♥

در همین حوالی در میان خلوت تنهایی،

سر برگردانی خواهی دید مرا،

که پس از تو میان غم ها پرسه می زنم.

♥.♥.♥.♥.♥.♥

چگونه بفرستم باورم را برای تو تا باور کنی از یاد بردنت کار من نیست….!

♥.♥.♥.♥.♥.♥

نم نم مرامت را بادریای دیگران عوض نمیکنم حتی اگر در طوفان دوستیت بمیرم.

♥.♥.♥.♥.♥.♥

در شادی من شریک باش ای ساعت

در فکر لباس شیک باش ای ساعت

تعجیل بکن، دلم برایش تنگ است

کم عاشق تیک و تاک باش ای ساعت

♥.♥.♥.♥.♥.♥

عجب خیاط ماهری است دنیا،

که دل هیچکس را برای ما تنگ ندوخت!

♥.♥.♥.♥.♥.♥

دلم بی لبت نای ماندن ندارد

لبم بی دلت جای خواندن ندارد

بی لب و بی دل، توان بود ولی

سرم بی تبت پای ماندن ندارد

♥.♥.♥.♥.♥.♥

کسی چه میداند که امروز چند بار فرو ریختم،

از دیدن کسی که تنها لباسش شبیه تو بود .

♥.♥.♥.♥.♥.♥

با اینکه ازم دوری اما هر وقت دستمو میزارم رو قلبم، میبینم سر جاتی!

♥.♥.♥.♥.♥.♥

رشته ی محبت را باید به ضریح دلی بست که خیال کوچ کردن نداشته باشد .

♥.♥.♥.♥.♥.♥

همیشه در ریاضیات ضعیف بودم، سالهاست دارم حساب میکنم چگونه من بعلاوه ی تو، شد فقط من!

♥.♥.♥.♥.♥.♥

من و دل همنفسیم با نفس خیال تو

نفسم، همنفسم، هر نفسم فدای تو

♥.♥.♥.♥.♥.♥

خداوندا، جای سوره ای به نام “عشق” در قرآن تو خالیست،

که اینگونه آغاز شود :

و قسم به روزی که دلت را میشکنند و جز خدایت مرهمی نخواهی یافت .

♥.♥.♥.♥.♥.♥

یارم از بهر فراقت به کجا سر بزنم

شوق دیدار تو دارم، به کجا پر بزنم ؟

♥.♥.♥.♥.♥.♥

از دل کوچه گذشتم از میون جاده ی خیس
این مسیر بدون برگشت که واسم هیچ آشنا نیست
میخوام آرامش بگیرم من که تو غصه اسیرم
حق من نیست مثل سایه توی تنهایی بمیرم…

♥.♥.♥.♥.♥.♥

کاش میشد هیچکس تنها نبود
کاش میشد دیدنت رویا نبود
گفته بودی باتو میمانم ولی
رفتی و گفتی که اینجا جا نبود
سالیان سال تنها مانده ام
شاید این رفتن سزای من نبود
من دعا کردم برای بازگشت
دستهای تو ولی بالا نبود
باز هم گفتی که فردا میرسی
کاش روز دیدنت فردا نبود …

♥.♥.♥.♥.♥.♥

یه نفر یه جایی تنها روز و شب از تو میگه از تو میخونه
واسه تو می نویسه اما تو نیستی تو نمیشنوی
و نمیدونه چی میشه و همش ای کاش و ای کاش …

خسته شده خدایا ….
فقط تو میتونی به دادش برسی
بیا و بمون کنارم واسه همیشه…

نگو نمیشه …

♥.♥..♥.♥.♥

فقط گوشه چشمی از نگاه خدا برای خوشبختی همه انسانها کافیست
این نگاه را برایت آرزو میکنم …

♥.♥.♥.♥.♥.♥

می نویسم: ” د ی د ا ر”
تو اگر بی من و دلتنگ منی یک به یک فاصله ها را بردار

♥.♥.♥.♥.♥.♥

زیباترین ستایش ها نثار کسی که کاستی ها و لغزش هایم را میداند
و باز هم دوستم دارد ….

♥.♥.♥.♥.♥.♥
سنگ هایی که به دیوار فراق تو زدم
کعبه میشد من اگر خانه بنا می کردم …

♥.♥.♥.♥.♥.♥

بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد …
من تو را در قلبم دارم
نه در دنیا …

♥.♥.♥.♥.♥.♥

دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبای تو را
در انحصار قطره های اشک نبینم
دعا می کنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم
دعا می کنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد
همیشه از حرارت عشق گرم باشد
من برایت دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشوند
برای شاپرک های باغچه ی خانه ات دعا می کنم
که بال هایشان هرگز محتاج مرهم نباشند
من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکند

♥.♥.♥.♥.♥.♥

لمس کن کلماتی را
که برایت می نویسم
تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست…
تا بدانی نبودنت آزارم می دهد…
لمس کن نوشته هایی را
که لمس ناشدنیست و عریان…
که از قلبم بر قلم و کاغذ می چکد
لمس کن گونه هایم را
که خیس اشک است و پر شیار…
لمس کن لحظه هایم را…
تویی که می دانی من چگونه
عاشقت هستم٬
لمس کن این با تو نبودن ها را
لمس کن…
همیشه عاشقت میمانم
دوستت دارم ای بهترین بهانه ام

♥.♥.♥.♥.♥.♥

هر شعر
گریز از یک گناه بود
هر فریاد
گریز از یک درد
و هر عشق
گریز از یک تنهایی عمیق
افسوس که تو
هیچ گریزگاهی نداشتی…!

♥.♥.♥.♥.♥.♥
با تو بوده ام، همیشه و در همه جا
با تو نفس کشیده ام، با چشمان تو دیده ام
مرا از تو گریزی نیست
چنانکه جسم را از روح و زمین را از آسمان و درخت را از آفتاب
تو دلیل من برای حیات بودی و هستی
و چنان با این دلیل زیسته ام که باور کرده ام
علت بودن من تو هستی
پاسخ من به آغاز و پایان زندگی این است
« همیشه با تو »

♥.♥.♥.♥.♥.♥
به تو که فکر می کنم
بی اختیار
به حماقت خود لبخند می زنم
سیاه لشکری بودم
در عشق تو
و فکر می کردم بازیگر نقش اولم …
افسوس…

♥.♥.♥.♥.♥.♥
اگر سرت رو روی سینه ام بگذاری
هیچ صدایی نخواهی شنید …
قلبِ من طاقت این همه خوشبختی رو نداره!

♥.♥.♥.♥.♥.♥

آشپزی ام خوب نیست؛ اشک پشت پا بریزم برایت؟
تو بگو من چکار کنم

♥.♥.♥.♥.♥.♥

چه حرف بی ربطیست که مرد گریه نمی کند
گاهی آنقدر بغض داری که فقط باید مرد باشی تا بتوانی گریه کنی…

♥.♥.♥.♥.♥.♥

عــطر ِ تَنت روی ِ پــیراهنـم مــانده ..
امــروز بـویــیدَمَش عمــیق ِ عمــیق ِ!
و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگین تر کردم!
و به یــاد آوردم که دیـگر، تـنـت سـهم ِ دیگری ست…
و غمــت سـهم ِ مــن!

♥.♥.♥.♥.♥.♥

دلم بهانه ای میخواهد برای ادامه زندگی…
مثل یک بوسه عاشقانه که یادم بیاورد هنوز زنده ام!

♥.♥.♥.♥.♥.♥

راه میروم و شهر زیر پاهایم تمام میشود!
تو … هیچ کجا نیستی…

♥.♥.♥.♥.♥.♥

بهار من مرا بگذار و بگذر
رهایم کن برو دلدار و بگذر
من عادت می کنم اینجا به غمها
مرا پر کن از این اجبار و بگذر…

♥.♥.♥.♥.♥.♥

کاش یکی پیدا میشد که وقتی میدید گلوت ابر داره و چشمات بارون،
به جای اینکه بپرسه “چته؟ چی شده؟” ؛ بغلت کنه و بگه “گریه کن” …

♥.♥.♥.♥.♥.♥

حتی دوباره لبخند زدن هم دل میخواهد که من دیگر ندارم!

♥.♥.♥.♥.♥.♥

تو را هرگز آرزو نخواهم کرد، هرگــــــــز …
چون محال میشوی مثل همه آرزوهایم!

♥.♥.♥.♥.♥.♥

دنیا اونقد کوچیکه که آدمایی رو که ازشون متنفری هر روز میبینی
ولی اونقدر بزرگه که اونی که دلت می خواد رو هیچوقت نمیبینی …

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد