روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

شهادت قره العین رسول حضرت فاطمه زهراء (س) تسلیت باد

 

 

خطبه تاریخى‏ بانوى اسلام فاطمه زهراء(س)

بعد از رحلت پیامبر اسلام طوفان عجیبى سراسر جهان اسلام را فرا گرفت، و کانون این طوفان مرکز «خلافت» بود، سپس به هر چیز که به نحوى با آن ارتباط پیدا مى‏کرد منتقل شد، از جمله حکم مصادره سرزمین «فدک» که از سوى پیامبر اسلام(ص) به دخترش فاطمه(س) روى مصالح مهمى واگذار شده بود، از طرف نظام حاکم مصادره شد.

 

«فاطمه(س)» که مى‏دید این تجاوز آشکار، توأم با نادیده گرفتن بسیارى از احکام اسلام در این رابطه، جامعه اسلامى را گرفتار یک انحراف شدید از تعالیم اسلام و سنت پیامبر (ص) و گرایش به برنامه‏هاى جاهلى مى‏کند، و از سوى دیگر مقدمه‏اى است براى خانه نشین کردن امیرمؤمنان على(ع) و محاصره اقتصادى یاران جانباز على‏(ع) به دفاع از حق خویش در مقابل غاصبان «فدک» پرداخت، و با تمام وجودش خواستار بازگشت این حق مغضوب شد، ولى نظام حاکم به بهانه حدیث مجعول «نحن معاش الانبیاء لانورث» «ما پیامبران ارثى از خود نمى گذاریم»! از اداى این حق سرباز مى‏زد.

 

بانوى اسلام(س) «سیدة نساء العالمین» برخاست و با جمعى از زنان بنى هاشم به مسجد آمد تا در برابر توده‏هاى مسلمان، و سران مهاجر و انصار گفتنیها را بگوید، و اتمام حجت کند، و بهانه‏هاى ادامه این غصب عجیب، و مصاده ظالمانه را، از دستگاه حکومت وقت بگیرد، و در ضمن، صفوف وفاداران به اسلام را از حامیان سیاستهاى تجاوزکارانه آشکار سازد.

 

او بى اعتنا به «جوسازى» خاصى که در این زمینه شده بود، و پیامدهاى احتمالى این افشاگرى بزرگ، به برنامه خود ادامه داد، و به بهانه غصب «فدک» خطبه بسیار غرّائى در مسجد پیامبر(ص) در برابر مهاجرین ایراد نمود که بسیارى از حقائق در آن افشا شد.

 

این خطبه، هشدار کوبنده‏اى بود براى آن‏ها که کوشش داشتند خلافت پیامبر(ص) و حکومت اسلامى را از مسیر اصلى خود منحرف سازند، و زحمات بیست و سه ساله او را بر باد دهند.

 

«زنگ بیدار باشى بود» براى آن‏ها که قلبشان به عشق اسلام مى‏طپید، و از آینده این آئین پاک بیمناک بودند.

 

«اخطار شدیدى بود» براى آن‏ها که از گسترش حزب منافقین و نفوذ آن‏ها در دستگاه سیاسى بعد از رسول خدا(ص) بیخبر بودند، و جنب و جوشهاى مرموز آنان را نادیده مى‏گرفتند.

 

«فریاد درد آلودى بود» در حمایت از امیرمؤمنان على(ع) وصى و جانشین پیامبر اکرم(ص) که گروهى از بازیگران سیاسى آیات قرآن و توصیه‏اى مؤکد «رسول اللّه» را درباره او نادیده گرفته بودند.

 

«احقاق حق مظلومانه‏اى بود» براى بیدار ساختن آن‏ها که حقشان غصب مى‏شود و سکوت مسالمت‏آمیز را بر فریادهاى کوبنده و بیدارگر ترجیح مى‏دهند.

 

«تندر سهمگینى بود» که پژواک آن همه جا پیچید، و آثار آن در همه اعصار و قرون باقى ماند.

 

«طوفان عجیبى بود» که امواج شکننده‏اش ارواح خفته را - هر چند موقتاً - بیدار کرد، و راه حق را به آن‏ها نشان داد، و بالاخره «صاعقه مرگبارى بود» که بر سر دشمنان اسلام فرود آمد و آن‏ها را سخت غافلگیر ساخت.

 

تحلیلهاى عمیق بانوى اسلام‏(س) در این خطبه بیانگر بینش دقیق او در پیچیده‏ترین مسائل مربوط به «توحید» و «مبدأ» و «معاد» است.

 

تفسیرى که دخت گرامى پیامبر(ص) براى مسائل مهم عقیدتى و سیاسى و اجتماعى در این خطبه نموده، دلیل روشنى است بر این که فاطمه‏(س) تعلق به زمان خاصى نداشته است.

 

حماسه‏هاى پرشورى که در این خطبه از زبان گویاى فاطمه‏(س) تراوش کرده، نشان این است که او بانوئى فداکار، مجاهد، مبارز، و رهبرى لایق براى مبارزین راه خدا و مجاهدان طریق حق است.

 

لحن گیراى بانوى اسلام‏(س) در این خطبه که تا اعماق جان و روح انسان نفوذ مى‏کند بیانگر این واقعیت است که او سخنورى بلیغ، و خطیبى نستوه، همتاى همسرش امیر مؤمنان على‏(ع) بود، به گونه‏اى که این خطبه غرّا، خطبه‏هاى على(ع) را در نهج البلاغه تداعى مى‏کند، و دوش به دوش آن پیش مى‏رود، و نشان مى‏دهد که دخترش زینب‏(س) این ارث را از پدر و مادر هر دو در اختیار گرفته بود که با خطابه آتشینش در بازار کوفه، و مجلس یزید، لرزه بر اندام جنایتکاران بنى امیه افکند، و پایه‏هاى کاخ حکومت غاصبانه آن‏ها را متزلزل ساخت، و بذرهاى انقلاب را بر ضد این حکومت جبار و جائر در قلوب مردم کوفه و شام پاشید.

 

موشکافیهاى فاطمه‏(س) در این خطبه در زمینه فلسفه و اسرار احکام، و تحلیل تاریخ سیاسى اسلام، و مقایسه دوران جاهلیت عرب با زندگى آنهابعد از ظهور اسلام، درسهاى بزرگى به رهروان راه حق مى‏دهد، و آن‏ها را در مبارزاتشان تعلیم و آموزش مى‏بخشد.

 

و مهمتر از همه اینکه فاطمه‏(س) با این خطبه موضع خاندان پیامبر(ص) را در برابر رژیم حاکم روشن ساخت، و مبرا بودن ساحت مقدس اسلام از مظالمى که به نام اسلام انجام مى‏گرفت، آشکار نمود، و اگر تنها فایده این خطابه بزرگ و پر محتوى همین بود، کافى بود!   منبع : برترین بانوى جهان فاطمه زهرا(س) ،آیت الله مکارم شیرازى

  

 

دانلود نوحه های حاج محمود کریمی به مناسبت ایام فاطمیه  92



 

مداحی های فاطمیه سال 93
مداحی های فاطمیه سال 92
مداحی های فاطمیه سال 91
مداحی های فاطمیه سال 90
نوحه و مداحی سال های 88 و 89 آرشیو سال های قبل


معرفی یه سایت محشر (آخرشه)

سلام

میخوام امروز یه سایت جالبی رو واستون معرفی کنم که میتونین از خودتون عکس بندازین  اونم با کیفیت بسیار بالا و به هر کی دوست داشتین بفرستین خیلی جالبه امتحانش هم مجانیه

اینم لینکش

شرکت در نظر سنجی سایت مخصوص جام جهانی و رای به علی کریمی

به علی کریمی رای دهید.

سایت مخصوص جام جهانی اقدام به قرار دادن یک نظرسنجی منبی بر انتخاب بهترین بازیکن لایق برای دریافت کفش طلایی کرد. شما هم به علی کریمی رای دهید

برای رای دادن کلیک کنید.

در سمت راست صفحه در قسمت زرد رنگ (GOLDEN SHOE POLL)

علی کریمی

عجبا ...

 شب ساعت 2 بامداد است و من برای اینکه بسیار علاقمند بودم که در دنیای مجازی اینترنت نیز واکنشها و عکس العمل ها را در قبال چاپ کاریکاتور اهانت آمیز در روزنامه ایران و قضایای اخیر ببینم کلمه (چاپ کاریکاتور اهانت آمیز ...) را در گوگل سرچ کردم و به نتایج واقعاْ عجیبی دست پیدا کردم و ظاهراْ اینطور که پیش میرود احتمالاْ از مردم آذری زبان بخواهند که از مسوولین روزنامه ایران عذر خواهی هم بکنند !!!!؟؟؟ برای اینکه حضراتی چون پوپک صابری فومنی و البته دیگران اعلام فرمودند که مردم آذری زبان باید با این قضییه مهربانانه تر برخورد میکردند !!!؟؟ چرا که نویسنده مقاله و همکارانشان شایسته این همه لعن و نفرین نبودند.

واسفا وامصیبتا چه ظلمی شده است نسبت به این بزرگوران !!! هموطنان آذری زبان ما به جای اینکه برای نویسندگان مقاله کف بزنند و هورا بکشند و از آنها تقدیر و تشکر نمایند به آنها جسارت نموده و قلوب مبارکشان را جریحه دار نموده اند !!!عجب مردمان قدر نشناس و نمک نشناسی !!؟؟ آیا کسانی که کار فرهنگی انجام می دهند شایسته این همه بی مهریند!! ؟؟

 کسی نیست که به اینها بگوید چرا با کلمات بازی می کنید و شما اصلاْ از کی تا حالا شده اید استاد اخلاق و فلسفه ؟ شما بهتر از من نوعی میدانید که این این اعتراضها فقط به روزنامه ایران و قضیه اخیر نبود هنوز انتشار فرمهای آنچنانی صدا و سیما از خاطرها پاک نشده است آری بغضی بود که ترکید اعتراضی بود به همه توهینها و تحقیر ها .

آیا شایسته این مردم است که وبلاگ هایتان را پر از جوکهای آنچنانی و توهین و تحقیر کنید کافی است عبارت جوک را در موتورهای جستجو سرچ کنید ببینید چقدر جوکهای توهین آمیز و آنچنانی .... چقدر تحقیر چقدر تمسخر تحمل تا به کی ؟

 در صدا و سیما همیشه ترکها در نقش آشغالچی و یا اگر خیلی لطف داشتید در نقش آبدارچی ظاهر شدند  آیا شما به ما درس وحدت و همبستگی میدهید؟ ما درسمان را بهتر از شما بلدیم و این را در طول تاریخ چه قبل از انقلاب و بعد از انقلاب ثابت کرده ایم .در جامعه‌ای که همواره در تلویزیون ، روزنامه و .. به بخشی از شهروندان توهین می‌شود، کدام همدلی؟ کدام وحدت؟

 وحدت و همبستگی را شما خدشه دار میکنید یا ما ؟ آیا باید باز شهریاری دیگر بیاید و جوابی آنگونه ... به شما بدهد آیا شما غیر از لودگی و تمسخر و جوک ساختن و البته توجیح!! کار دیگری هم بلد هستید؟ بیایید یاد بگیریم که بجای این که بهم بخندیم با هم بخندیم

 سالهاست که ثروت این ملت برای یک مشت تهرانی نشین خرج میشود تا آنها به جای حرکت و توسعه و پیشرفت این کشور بشینند و جوک بسازند برای تحقیر این اقوام. ملت بزرگ آذربایجان با توهین فرد فاسقی چون رضاخان یکباره نادان و خ.. خوانده میشود . مردمان خطه شمال بی غیرت و ... لرها و کردهای شجاع و غیور و همه وهمه اسباب خنده پایتخت نشینان پر مدعا شده اند. اگر خودتان را فرهیخته می پندارید بدانید که توهین و تمسخر از هیچ انسان فرهیخته و صاحب فضل و کمالات صادر نمی شود  افراد ضعیف و زبون که ناتوان از استدلال و گفتار منطقیند متوسل به این مسایل می شوند . 

بدانید و آگاه باشید که اگر اکنون کشوری به نام ایران دارید به خاطر فداکارایهای همین چند قوم است . مشروطیت تاریخش را بخوانید اگر تاریخ را ورق بزنید به این مهم پی خواهید برد آن هنگام که محمد علی شاه نفستان را بریده بود این لشگر گیلان و بختیاری بود که.... شجاعت دلیر مردان آذری را دیگر همه خود میدانید آری این دمل چرکینی است که بعد از 80 سال حاکمیت شوونیستی تازه سر باز کرده است.

ما که تا به حال در کنار هم و دست در دست هم روزهای سختی چون انقلاب و جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته و به این برهه از زمان رسیدیم چرا با طرح چنین مسایلی این آرامش و امنیتی را که به قطعاً به آسانی بدست نیامده از کف بدهیم . چرا به تعبیر قرآن خود را بدست خود به هلاکت بیفکنیم و که اگر چنین کنیم به ضرر خود اقدام کرده ایم و خود کرده را تدبیر نیست.

به هر حال امیدواریم حداقل در شرایط کنونی که بیشتر از همیشه نیاز به اتحاد و همدلی و همبستگی داریم با طرح چنین مسائلی آب به آسیاب دشمن نریزیم و ناخواسته به نفع بدخواهان گام برنداریم بیایید با هم زمزمه کنیم چه کسی میخواهد من وتو ما نشویم خانه اش ویران باد ...

 مطمئناً دستهای پنهان و خبیثی در کار است که به این قضایا دامن میزنند و قطعاً بخاطر وضعیتی که پیش آمده بسیار خرسندند و البته باید بدانند که کاری از پیش نخواهند برد چرا که ملت بزرگ و فهیم ایران آگاه است و همچون گذشته این توطئه آنها نیز خنثی شده و  از این امتحان نیز سربلند بیرون خواهند آمد . به امید داشتن ایرانی آباد و آزاد....

         درخت دوستی بنشان که کام دل ببار آرد    نهال دشمنی بر کن که رنج بیشمار آرد 

کدهای جاوا

متن سایه دار


سفارشی کردن رنگ لینک ها


متن نوار عنوان را به حرکت در آورید (Title)


درج صفحه در قسمت مورد علاقه ها


نوشتن متن در نوار وضعیت به صورت تایپی


متن انتخابی شما به دنبال نشانگر موس


رقص متن در استاتوس بار


آخرین تاریخ بازنشاندن صفحه


کد موتور جستجو

 


منوی انتخاب روز در یک ماه


بارش باران


با استفاده از این کد تاریخ بروز رسانی ثبت میگردد


با استفاده از این کد میتوانید این امکان را به کاربر خود بدهید که صفحه ی شما را صفحه ی خانگیه خود کند


این کد اول اسم کاربر را میپرسد و بعد به او خوش آمد میگوید


نمایش ساعت در قسمتstatus bar


پخش موزیک به همراه دکمه های کنترل


حذف خط زیر لینکها


قفل کردن راست کلیک بدون پیام


قفل کردن راست کلیک با پیام


ساعت به دنبال نشانگر موس


ساعتهای بعضی از شهرهای خارجی


شما در یاهو آنلاین هستید؟


متن نورانی


متن خود را به پرواز در آورید


پخش فایل صوتی پس زمینه


یک منو بسیار زیبا


انتقال خودکار کاربر از سایتی به سایت دیگر