روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

برنامه ساخت آلبوم و ترکیب تصاویر - CollageIt Pro 1.9.2.3548


نرم افزار CollageIt Pro برنامه جدید و مفیدی می باشد که شما را در ساخت انواع آلبوم ها و ترکیبات تصویری و کلاژ ها (تکه چسبانی) یاری می نماید با استفاده از این برنامه به آسانی و تنها با چند کلیک کلاژ های تصویری خود را به آسانی و خودکار بسازید. برای ساخت کلاژ ها و ترکیبات تصویری زیبا توسط این برنامه شما فقط نیاز به طی سه مرحله توسط برنامه را دارید که عبارتند از اضافه کردن تصاویر و انجام تنظیمات دلخواه بر روی خروجی و تولید پیش نمایش و در نهایت فرمت خروجی تصویر خود را مانند فرمت های BMP, JPEG, PNG, TGA, GIF و ... را انتخاب نمایید. همچنین شما میتوانید از بین چندین افکتی که برنامه در اختیار شما میگذارد به صورت متراکم و یا پخش شده ترکیب های تصویری خود را انتخاب نمایید و آن را به بهترین وجه بسازید، پس از دریافت فایل نهایی میتوانید با ابزار هایی که برنامه در اختیار شما قرار می دهد آن ها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

ادامه مطلب ...

نرم افزار طراحی پوستر آسان - RonyaSoft Poster Designer 2.01.42.2

RonyaSoft Poster Designer نرم افزاری جالب و بسیار کار آمد برای طراحی و چاپ سریع و آسان پوستر های جذاب شما می باشد. کارکرد این نرم افزار بسیار آسان و کاربر پسند بوده که تمام افراد بوسیله آن قادر به ساخت انواع طرح ها و پوستر های دلخواه خود می باشند. این نرم افزار با در دسترس قرار دادن چندین پوسته آماده و زیبا با طرح های مختلف و جذاب به کاربر کار طراحی را بسیار آسان کرده و شما با انتخاب و انجام تغییرات دلخواه خود به طرح دلخواه خود دست پیدا میکنید و با استفاده از آن طرح ها و پوستر های خود را طراحی می کنید

ادامه مطلب ...

تغییر سایز و تبدیل فرمت دسته ای تصاویر - Mytoolsoft Image Resize


برنامه Mytoolsoft Image Resizer نرم افزاری کاربردی جهت اعمال تغییرات بر روی سایز و فرمت تصاویر به صورت دسته ای میباشد که با استفاده از آن به راحتی و در کمترین زمان به سایز دلخواه برای تمام تصاویر خود دست می یابید. از ویژگی های خوب این نرم افزار این است که شما بدون نیاز به برنامه های حجیمی مانند فتوشاپ و بدون آموزش های خاص می توانید تبدیل سایز تصویر و فرمت دلخواه خود را به آسانی انجام دهید. علاوه بر این ها این نرم افزار راهی سریع و آسان برای تبدیل تصاویر به عکس های بند انگشتی و ایمیل به دوستان و همچنین اشتراک گذاری در سایت های مختلف نیز می باشد.


ادامه مطلب ...

نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر - AKVIS ArtSuite 9.5.2459.9567

طراحی کارت پستال ها، آلبوم های عکس و ... از اصلی ترین نیاز های یک کاربر رایانه می باشد که ممکن است در هر روز خاص مورد استفاده قرار گیرد؛ اما استفاده از نرم افزار های طراحی همچون فتوشاپ و ... برای طراحی اینگونه موارد چندان کار آسانی به نظر نمی رسد و نیاز به دانش فنی در این زمینه دارد. نرم افزاری که امروز می خواهیم در وب سایت دانلود رایگان معرفی کنیم AKVIS ArtSuite نام دارد؛ این نرم افزار مخصوص طراحی های خانگی و برای زمانی است که می خواهید یک کارت پستال برای دوستتان درست کنید، برای عکس های تعطیلات خودتان آلبومی بسازید، برای دستکاپ خود یک پس زمینه بسازید و یا حتی زمانی که می خواهید در تصاویرتان تغییراتی ایجاد کنید. این نرم افزار با طراحی ساده و بدون نیاز به دانش فنی شما را قادر خواهد ساخت تا از بهترین لحظات زندگیتان بهترین تصاویر را بسازید.

ادامه مطلب ...

نرم افزار قدرتمند طراحی لوگو - EximiousSoft Logo Designer 3.20


لوگو یا به عبارت بهتر آرم در شرکت ها و وب سایت ها ممکن است تاثیر بسزایی داشته باشد که قابل چشم پوشی نیست؛ اما طراحی لوگو حرفه ای خاص است که طراحان به خصوصی دارد و نیاز به دانش فنی برای کار با نرم افزارهایی همچون Corel دارد. امروز در وب سایت دانلود رایگان می خواهیم شما را با نرم افزار فوق العاده ی EximiousSoft Logo Designer آشنا سازیم که شما را قادر میسازد بدون داشتن هیچ دانش فنی بهترین آرم و لوگو را برای شرکت خود به صورت اختصاصی طراحی و آن را منتشر سازید. این نرم افزار مبتنی بر بردار نقاشی و کتابخانه طرح های آماده می باشد و شما می توانید از ترکیب این طرح ها و نقاشی آسان با ابزار های ساده، بهترین را برای خود طراحی کنید.

ادامه مطلب ...

نرم افزار حرفه ای ساخت انیمیشن - Smith Micro Anime Studio Pro 9.


انیمیشن سازی یکی از حرفه هایی است که از دیرباز مورد توجه عموم بوده، در زمان های گذشته برای ساخت یک انیمیشن فریم های حرکتی هر صحنه به صورت نقاشی بر روی کاغذ طراحی میشد و سپس با اجرای سریع و پشت سر هم فریم ها شخصیت ها به حرکت در می آمدند؛ ولی هم اینک نیز از این روش سنتی استفاده می شود و توسط نرم افزار هایی شخصیت ها طراحی و به صورت فریم به فریم حرکت داده می شوند اما مشکل اینجاست که این کار بسیار وقت گیر است و نتیجه ی حاصله نیز چندان مطلوب نخواهد بود.

ادامه مطلب ...

ساخت آلبوم های فلش حرفه ای - AnvSoft Photo Flash Maker Professio

عکس وسیله ای است برای کاربران تا بتوانند خاطرات خوب خود را ثبت و در دفتری از خاطرات خود ثبت کنند، اگر شما نیز از علاقه مندان به عکاسی باشید مطمئنا به نرم افزار AnvSoft Photo Flash Maker Professional نیاز خواهید داشت. این نرم افزار، ابزاری فوق العاده برای ایجاد آلبوم های فلش از عکس های شما می باشد که می توانید پس از طراحی آلبوم، آن را در اینترنت یا دیسک ها به راحتی یک کلیک انتشار دهید. شما قادرید عکس با تمام فرمت های رایج از جمله JPG, TIFF, BMP و PNG را وارد این نرم افزار کنید و آلبوم های متنوعی را از طریق تمپلیت های موجود بر روی این نرم افزار بسیازید و حتی می توانید بر روی آلبوم های خود موزیک نیز با فرمت های MP3, WMA, WAV قرار دهید تا باعث جذاب تر شدن آن شود.

ادامه مطلب ...

نرم افزار مبدل فایل های صوتی - ImTOO Audio Converter Pro 6.4.0.2

ImTOO Audio Converter نرم افزار قدرتمند و بسیار کاربردی است که شما با استفاده از آن قادر به انجام تبدیل انواع فایل های صوتی به یکدیگر می باشید. علاوه به تبدیل فایل های صوتی این برنامه کاربرد های فراوان دیگری نیز دارد که شما را از سایر برنامه ها بی نیاز میکند.شما با استفاده از این برنامه علاوه بر تبدیل میتوانید انواع صوت را از فایل صوتی و یا ویدئویی خود استخراج کرده و پس از اتمام کار خود آن ها را بر روی دیسک های دلخواه رایت نمایید.

ادامه مطلب ...

دانلود یاهو مسنجر 11.5 - Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final

Yahoo Messenger Logo , iconنرم افزار مسنجر محبوب یاهو مسنجر شما را قادر میسازد تا از طریق پروتکل های یاهو با دوستان خود چت متنی و گفتگوی تصویری داشته باشید. به کمک یاهو مسنجر شما میتوانید بفهمید چه زمانی دوستانتان آنلاین هستند و یا اگر ایمیل جدید به اینباکس شما اضافه شده به شما اطلاع دهد. یاهو مسنجر گرچه بصورت تبلیغاتی بوده و بصورت رایگان عرضه میشود ولی نهایت سرعت در ارسال پیام ها چه بصورت متنی و تصویری میتواند نظر شما را بخودش جلب کند. این مسنجر دارای صدها روم برای چت میباشد که هرکدام بر اساس ملیت ها و نوع کار تقسیم بندی شده اند. این مسنجر به محض متصل شدن به ایمیل و یا یاهو آی دی شما خود را بصورت کامل با عملکردهای شما در یاهو تطبیق میدهد اگر شما در تقویم یاهو خود روزی را ثبت و یا نشانه گذاری کردید یاهو مسنجر به محض فرا رسیدن آنروز به شما هشدار میدهد. تا زمانی به اینترنت متصل هستید میتوانید مکالمات قبلی را مشاهده و یا چاپ کنید و از جدیدترین اخبارهای ورزشی، علمی و ... باخبر شوید. در نسخه 11 یاهو مسنجر شکلک های مخفی همگی رونمایی شدند و شما میتوانید از شکل های جدید در هنگام چت کردن بهره ببرید.

ادامه مطلب ...