روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

کلاهبرداری آذ پاپ آپ

منبع : وب معرفی کلاهبرداران اینترنتی



سلام دوستان

متاسفانه آذ پاپ آپ با این نشانی نیز به جمع کلاهبرداران اینترنتی پیوسته و اقدام به عدم پرداخت درآمد کاربران خود از 19 خرداد ماه به بعد نموده است.

این کلاهبردار برای اینکه وانمود نماید درآمد کاربران خود را پرداخته و می پردازد در این نشانی در قسمت اثبات پرداختی ها در صفحه ای ساختگی اذعان نموده است در مورخ پنجم تیرماه مبلغ 81,250,468 ریال به کاربری بنام سیاوش و مبلغ 16,403,507 ریال به فردی بنام محسن پرداخت نموده است! و مبلغ .... ریال به کاربران دیگر پرداخت نموده است که تصویر آن به حضور ایفاد می گردد تا در صورتی که به تغییر آن صفحه پرداخت مستند آن در دسترس باشد.

آذ پاپ آپ

 آذ پاپ آپ در واقع با این صفحه ساختگی به شعور کاربران خود توهین نموده که البته با این ادعاهای مضحک (مثلاً پرداخت بیش از هشت میلیون به یک کاربر) خود را بیش از پیش مفتضح نموده است .

لذا از آذ پاپ آپ انتظار می رود با پرداخت درآمد کاربران خود به این غائله خاتمه دهد در غیر این صورت به صورت وسیع و گسترده ای در فضای مجازی و انجمن ها اطلاع رسانی خواهد شد و مدارک و مستندات عدم پرداخت نیز به صورت کامل ارائه خواهد شد تا کاربران دیگر نیز در دام آذ پاپ آپ گرفتار نگردند.

  هر چند ما کماکان امیدواریم مدیران آذپاپ به راه راست هدایت گردیده و بدانند و آگاه باشند که راه نجات در صدق است و الا عدم پاسخگویی به تلفن همراه و اس ام اس ها و پیام ها و ایمیل ها و ساختن این صفحات جعلی هیچ مشکلی را از ایشان حل نخواهد کرد فاعتبروا یا اولی الابصار...

یاد آور می گردد این سایت قبلاً به نشانی http://p2up.ir فعالیت داشت که در حال حاضر به نشانی http://v2.p2up.ir مشغول فعالیت می باشد که احتمال می رود این سایت با تغییر عنوان خود از آذ پاپ آپ به نامی دیگر با همان دامنه به فعالیت خود ادامه دهد که کاربران باید هشدار باشند.



برچسب ها : http://v2.p2up.ir , http://v2.p2up.irبرچسب http://p2up.ir

http://v2.p2up.ir/page/paymentsProof

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 19:00 http://galeriblue1.rzb.ir/

من هم 50 هزار تومن دارم تو این سایت ...... اصلا هرچی تیکت می دم جواب نمی ده

سلام دوست عزیز
گیر بد کلاهبرداری افتادی.
حداقل کاری که میشه کرد اینه که تو وبت اطلاع رسانی کنی تا دیگران در دام این شیاد گرفتار نشوند همین

بنیامین جمعه 11 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 23:09 http://takmafia.com

سلام خدمت ادمین این سایت اثبات پرداخت هاش ساختگی هست چطور به ازای هر ای پی 6 تومن میده خودشم اگه نگاه کنین میبینید که رقم اخرش فرد هست هر جوری 6 رو ضرب هر عدد کنین همیشه یک عدد زوج هست بنده خودم 480هزار تومن در امد کسب کردم امروز 11 مهر ای پی منو بلاک کرده خودتون یکم فکر کنین بخدا غلط اندر غلطه برو با ماشین حساب هر عددی که بخوایو ضرب در 6 کن اگه فرد اومد خاک به گور من بهترین پاپ اپ ها عبارتند
فیس نما
ایران پاپ اپ
میهن وب ادز
تمام .....!
اگه کم هم میدن دلیلی دارن که تا حالا ورشکسته نشدن از ادمین عزیز هم خواهش میکنم که توی این متن تغیرات ایجاد نکنه

سلام
ممنونم از اظهار نظر شما دوست عزیز
اینا رو من باهاشون کار نکردم فقط با پاپ آپ 98 و آی پاپ آپ کار کردم کم میدن ولی مشکلی در پرداخت ندارند.

سعید روشن ضمیر سه‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:55

این سایت را حتما تست کنید
http://netjob.ir/popup/

حتماً

وحید جمعه 10 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:39 http://boyeharam.ir

سلام این بیشور حدود150 هزار تومن منو بالا کشیده الانم نه جواب تلفنش رو میده نه تیکت هارو الکی هم توی قسما اثباخت پرداختی ها یه رقمی برای کاربران ساختگیش مینویسه ادم به وجد میاد اصلا من این مطلب رو توی سایتم گذاشتم هر کسی که کلاه این کلاه بردار رفته سرش این مطلب رو به اشتراک بزاره تا سایتش فیلتر بشه اینجوری پیش بره باید ازش شکایت کنیم.

سلام دوست عزیز
بله متاسفانه آذ پاپ آپ هم به یمن عدم نظارت هیچ نهادی به راحتی مشغول کلاهبرداری است و متاسفانه مال باختگان حاضر نیستند که به خود زحمت داده و حداقل با انعکاس این مسئله در وب خود ، این سایت را مفتضح ساخته و مانع به دام افتادن سایر کاربران گردند.
به هر تقدیر از احساس مسئولیت شما و انعکاس این موضوع در وب وزینتان سپاسگزاریم و برای شما آرزوی توفیق روز افزون داریم.
یا حق ..

محمد پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:13

سلام

این خیلی بده

آپلودبوی چی؟ اون هم پول میده یا الکیه؟ برم سمتش یا نه واسه درآمد؟؟

سلام داش محمد
آپلود بوی یک سایت بین المللی و معتبره و هیچ مشکلی از نظر پرداخت و اینا نداره اینم لینک ثبت نامش
http://uploadboy.com/free79721.html

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد