روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

اس ام اس و جوک های جدید و خنده دار 19 فروردین 1393

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

اس ام اس و جوک های جدید، خنده دار و باحال 19 فروردین 1393

جدیدترین پیامک های طنز و لطیفه های بامزه فروردین 93

http://s5.picofile.com/file/8119403534/Funny_Photo.jpg

 




ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻫﻤﺴﺎده ﻫﺎﻣﻮﻥ ﯾﻪ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﻭﺍﻧﺖ ﺩﺍﺭﻩ، ﭘﺸﺘﺶ ﻧﻮﺷﺘﻪ:
“ﺧﻼﻑ، ﺍﺭﺯﺵ ﺍﺷﮑﻬﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ”
ﺑﻌﺪ ﺍﯾﻦ ﺷﺒﺎ ﺑﺎ ﻭﺍﻧﺘﺶ ﻣﯿﺮﻩ ﺩﺯﺩﯼ…!
خلاف
اشکهای مادر
نیسان وانت

.
.
.
یه سوالی هست بدجور ذهن منو مشغول کرده،
منفی جمله ی “من دارم میرم” چی میشه؟
من دارم نمیرم!
من ندارم میرم!
نه من دارم میرم!!!
.
.
.
ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﺱ ﮔﻔﺖ:
ﻣﻦ ﺩﺳﺘﻢ ﺑﻨﺪﻩ، ﯾﻪ 5 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭ!
.
.
.
ﺑﻪ ﺩﺭﺟﻪ ﺍی ﺍﺯ سینگلی (Single) ﺭﺳیﺪﻡ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺯﻧﮓ ﻣیﺰنم،
ﺑﻮﻕ ﺍﺷﻐﺎﻝ ﻣیﺨﻮﺭﻩ ﻓﺤﺶ ﻣیﺪﻡ ﺑﻌﺪ ﺗﻤﺎﺱ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺭﻓﺘﻪ ﻣیﺎﺩ ﺫﻭﻕ ﻣیﻜﻨﻢ!
.
.
.
تصمیمش جرئت میخواهد
طپش، هیجان، سقوط آزاد
جرئت داری دوباره امتحان کن!
“ازدواج مجدد آقایان”
.
.
.
مورد داشتیم دختره عاشق پسره شده
پسره گفته بیخیال من شو، من جای خواهرتم!
.
.
.
مورد داشتیم دختره از رو آگهی همشهری مخاطب خاص پورشه دار پیدا کرده!
.
.
.
به مامانم میگم گشنمه، میگه: عزیزم نون هس، تخم مرغ هس، روغنم هس
برو هر چى دوس دارى و دلت میخواد درست کن بخور!
هنوز که هنوزه نتونستم اون قسمت هرچی دوس داری درست کن رو هضم کنم…
.
.
.
مورد داشتیم پسره با باباش رفته بیرون، پلیس پدره رو گرفته گفته خانم کی باشن؟
.
.
.
چیپسی خواهم خرید
بالنی خواهم ساخت
تا ابد خواهم رفت …
.
.
.
هواپیمای گمشده مالزی شاید تو اقیانوس هند پیدا بشه
اما آجیل شب عیدی که مادرا تو ۴۰متر خونه قایم میکنن هرگز پیدا نمیشه!
.
.
.
تنها طرحم برای آینده اینه که اصلا در موردش فکر نکنم!
.
.
.
پسره پست گذاشته: بعد از رفتن تو مثل فرهاد شدم در حسرت چشمان لیلی!
والا تا جایی که من میدونم فرهاد عاشق شیرین بود نه لیلی!
نمیگم عاشق نشید ولی خواهشا وقتی شکست عشقی میخورید؛
قبل پست گذاشتن یه نگاهی به کتاب ادبیاتتون بندازید …
.
.
.
جمعه باشه
هوا هم بارونی باشه
روز آخر تعطیلات هم باشه
شنبه هم کلاس داشته باشی
دیگه ادامه نمیدم کافیه
سینه بزن لامصب …
.
.
.
کودک درونم هفته ی بعد عروسیشه اونوقت من هنوز دنبال مخاطب خاص می گردم!
.
.
.
پسره آلومینیوم بزنی دوره دماغش 15 تا کانال دیجیتال رو بدون پارازیت میگیره
بعد استاتوس داده: به ارواح جدم نیستی در حدم!
.
.
.
اعتراف میکنم ﺑﭽﻪ ﮐﻪ ﺑﻮﺩﻡ ﻣﻐﺰ ﭘﺴﺘﻪ ﻫﺎﻣﻮ ﻣیدﺍﺩﻡ ﺑﻪ ﺩﺍﺩﺍﺷﺎﻡ
ﺩﺭ ﻋﻮﺽ ﺍﺯﺷﻮﻥ ﭘﻮﺳﺖ ﺷﻮﺭ ﭘﺴﺘﻪ ﻣیﮕﺮﻓﺘﻢ ﮐﻪ میک ﺑﺰﻧﻢ!!!
ﺧﺪﺍیی ﺧیﻠی ﺿﺎیﻊ ﺑﻮﺩم
ﻫﺮ ﻭﻗﺖ یاد این ﺍﺳﮑﻞ ﺑﻮﺩﻧﻢ میوﻓﺘﻢ ﺍﺯ خداوند طلب آمرزش میکنم!
.
.
.
گمراه کننده ترین چیز تو دنیا بعد از آدرس دادن اصفهانیا و قبل از شیطان رجیم
همانا تخمه ژاپنیه تو آجیله که فیگور بادوم به خودش میگیره!
.
.
.
بعضیا یه جورى بوق خورى میکنن عادم هوس میکنه!
.
.
.
شمام وقتی حوله تون رو میندازین رو شونتون
حس سزارهای رومی بهتون دست میده یا فقد من دیوونه ام؟؟؟
.
.
.
بارونو دوس دارم هنوز
چون هم هوا رو با طراوت میکنه هم آلودگی هوا رو کاهش میده و منابع آبی هم بیشتر میشه!
چیه؟ نکنه انتظار داشتی عاشقانه ش کنم؟!؟!
.
.
.
سرانجام اینم عکسی از آدمین دوستی ها که قبلش اگر چاقو دستتون هست بذارید کنار!
.
.
.
از حیف نون می پرسن: بلندترین برج تهرون کدومه؟ می گه: آزادیه دیگه، معلومه که!!!
دو باره می پرسن: پس برج میلاد چی؟
جواب می ده: بابا شما خبر ندارین! اگه برج آزادی لنگ هاشو ببنده، از میلاد هم بلندتره!
.
.
.
یارو قهرمان شنا میشه ازش میپرسند از کجا شروع کردی؟
میگه والا ما که امکانات نداشتیم، از زمین خاکی
.
.
.
به یه بابایی روز قیامت میبرند جهنم، میپرسه چرا؟
میگن 125/37 نماز قضا داشتی!
یارو میگه 125 یه چیزی، تقسیم بر 37 ش دیگه چیه؟
جواب میدن، اون سینوس زاویه انحرافت از قبله است
.
.
.
یارو زنگ می زنه فرودگاه و می گه: شیراز تا تهران چقدر راهه؟
کارمنده می گه: یه لحظه… طرف می گه: خیلی ممنون! و قطع می کنه
.
.
.
به غضنفر میگن چرا در خونت نوشتی WC؟
میگه این مخفف Welcome هست!
.
.
.
مژده به آقایان: پژو 405 بدون ایر بگ، بدون کمربند ایمنی، آماده آتش سوزی بدون دلیل
بهترین هدیه برای همسر دلبندتان
.
.
.
یه بچه رو به زور بابا و مامانش وادار به نماز خوندن می کنن …
بعد می بینن نشسته داره همین جوری دعا می کنه …
میرن گوش میدن می بینن میگه:
خدایا اینا من رو بزور وادار کردن نماز بخونم، تو خودت قبول نکن
.
.
.
ملانصرالدین در عرصه ی مسابقه بر اسبی بنشست و یال اسب در دست گرفت.
اسب تاختن آورد و ملا از پشت آن لغزید و از ابتدای یال به انتهای دمب آن رسید!
پس آواز در داد: آهای! آهای …! این اسب تمام شد یک اسب دیگر بیاورید!!!
.
.
.
مامانه به بچه هه می گه: می دونم شیطون گولت زد موهای خواهرتو کشیدی!
بچه هه می گه: آره ولی لگدی که زدم تو شیکمش ابتکار خودم بود
.
.
.
ژلوفن میگه غلط کرده سرت درد میکنه، مگه من مُردم؟
در صورتى که استامینوفن فقط میگه توکل به خدا، ببینیم چى میشه!
.
.
شلغم چیست؟
به غمی که لنگ می زند و درست نمیتواند راه برود می گویند!
.
.
.
به قلبم گفتم: چرا خوابم نمیبرد؟ این بی خوابی ها از کجاست؟
جواب داد: زر مفت نزن؛ ادای آدمای دلشکسته رو هم درنیار!
یادت رفت بعد از ظهر عین خرس قطبی خوابیدی؟
جوابش منطقی بود کاملا
قلبمم اعصاب نداره
قلبمونم بیشعور شد رفت!

.

.

.

کلیپس چیست؟

وسیله ای که شهرداری بدون مجوز به دخترا اجازه طبقه زدن میده!



برچسب ها:

 

نظرات 1 + ارسال نظر
پانیذ یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 23:04 http://ندارم

باحال بود.مرسی

مرسی
قابل شما رو نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد