روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

دانلود رایگان فیلم سینمایی “قلاده های طلا” با کیفیت عالی

دانلود رایگان فیلم سینمایی “قلاده های طلا” با کیفیت عالی DVDRip

با لینک مستقیم و به همراه نسخه کم حجم MP4

http://s5.picofile.com/file/8108440750/9d7f7800a0c742debdd210bf5121910a.jpg

برچسب ها:




کارگردان: ابوالقاسم طالبی | موضوع: سیاسی، اجتماعی

سال تولید: 1390 | مدت زمان: 97 دقیقه


خلاصه داستان:
فیلم قلاده های طلا درباره حوادث پس از انتخابات سال 88 است. این فیلم سیاسی ترین فیلم تاریخ سینمای ایران محسوب می شود و به جای خلاصه داستان آن آمده است: «هر ایرانی یک رأی و ما یک ملت‌ایم به مثابه یک تن. چو ایران نباشد تن من مباد.»

بازیگران:
امین حیایی، مریلا زارعی، محمدرضا شریفی‌نیا، حمیدرضا پگاه، نیلوفر خوش‌خلق، دکتر محمود عزیزی، مهدی صبایی، کیانوش گرامی، داریوش اسدزاده، پوراندخت مهیمن و…




لینک دانلود



نظرات 2 + ارسال نظر
amirali یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:57 http://www.t-tanz.ir

سلام آپممممممممممم [چشمک]

ابوالفضل شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 21:00

سلام داداش
منبعد سعی می کنم فیلم ها رو خودم آپلود کنم تا بعداً لینکش خراب نشه

سلام داداش
از قضا من دیشب فلیم دهلیز رو دانلود کردم و دیدم هیچ مشکلی هم نبود مگه مشکلی پسش اومده!
در ضمن با وجود این که حجمش فقط 252 مگ بود کیفیتش خیلی عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد