روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

جدیدترین یوزرنیم و پسورد نود32 چهارشنبه ششم آذر ماه92

 http://s4.picofile.com/file/7749530000/images4.jpg
منظور جلوگیری از مسدود شدن آی پی سایت از فایل تکست دانلود کنید:
برچسب ها : 1/9/92 22November key nod32 nod-32-1-9-92 nod32 nod32 1/9/92 November27 nod32  آذر ماه آذر ماه جدیدترین آپدیت آپدیت 92/09/6 آپدیت آفلاین آپدیت جدید نود چهارشنبه6آذر آپدیت نود 32 امروزچهارشنبه6آذرماه آپدیت نود 32 به تاریخ 6آذر ماه آپدیت نود 32 نود ورژن چهارشنبه 6 آذر ماه آپدیت نود32 -November 92-09-1 -32 آپدیت ورژن چهارشنبه 6 آذر ماه آپدیت یوزر و پسورد نود 32 آذر ماه امروزچهارشنبه6آذر ماه آبدیت نود32  روز چهارشنبه6آذر 92 سایت آپدیت نود سایت آپدیت نود 32 مورخ (روزچهارشنبه6آذر ماه 92) نود November27 یوزر و پسورد نود چهارشنبه6 یوزر و پسورد نود یوزر و پسورد نود 32 یوزر و پسورد نود۳۲(روز چهارشنبه6 آذر ماه ۹۲) یوزر و پسورد نود۳۲(روزچهارشنبه6 آذر ماه ۹۲) یوزر و پسورد نود۳۲(روزچهارشنبه6آذر ماه ۹۲)


دانلود از سرور اول


http://www.gigafa.org/images/n1cwlsu0s5v5th5secy.gif

دانلود از سرور دوم

http://www.gigafa.org/images/n1cwlsu0s5v5th5secy.gif

نظرات 6 + ارسال نظر
ابوالفضل یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:40

سلام داداش؛
خسته نباشی

راستی به نظر من مطلبی باید به عنوان لینک ثابت در ابتدای سایت قرار بگیره که طرفداران خاص خودش رو داشته باشه و بدون بـروز رسانی هم از طریق کاربرانی که مطلب رو قبلاً لینک کردند بصورت مستمر مورد بازدید قرار بگیره.اگه شما در وبگذار یا قسمت آمار خود مدیریت به صفحات ورودی رجوع کنید اصلاً بازدیدی از این مطلب نمیشه علتش هم اینه که تعداد خیلی کمی از کاربران قبلاً مطلب رو لینک کردند و همچنین به علت اینکه بروز رسانی نمیشه در ابتدای صفحات ورودی گوگل و موتورهای دیگه قرار نمیگیره حتی برچسب زدن مطلب هم دردی رو دوا نمی کنه.حالا می گم اگه شما موافق باشی مطلب رو از حالت گیره خارج کنیم.

سلام داداش
هر طور مصلحت میدونی.

مهدی یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:35

سلام داداش
میگم این یوزر پسوردها کار نمی کنند من امتحان کردم نود میگه این ها 47 روز پیش تاریخ مصرفشون گذشته ولی از سایت ریاضی سرا برداشتم کار کرد یه چکی بکن

سلام داداش
الان درست کار می کنن.لینک دانلودش رو عوض کردم.

mostafa سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 http://sellme.ir/user/ref/81

سلام وبلاگتون عالیه
خوشال میشم که از ایت ما هم بازدید کنید

لطف دارید.سپاسگزارم.
چشم حتماً بازدید می کنم.

مهدی جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:19

سلام تو گوگل سرچ کردم توچال خیلی جای قشنگیه البته با برف یه چیزه دیگست اون عروس و دامادی که با هم اومد بودند توچال هم خیلی جالب بود .
ضمناً با اجازت چون دیدم مشکل دیر لود شدن وب حل شده به تعداد مطالب قابل انتشار در صفحه سه تای دیگه اضافه کردم ولی بازم هر طور خودت مصلحت دونستی عمل کن.
امیدوارم گردش بهت خوش گذشته باشه

سلام داداش خوبم؛
جای شما خالی خیلی بهمون خوش گذشت می دونم الان خندت می گیره اینو بهت بگم تا کمپ 2 بیشتر نرفتیم اون هم رفت و برگشت با تله کابین بودیم ولی تصمیم گرفتیم با برنامه ریزی خیلی منظم و با امکانات بیشتر و با صرف زمان زیادی رفتن به این طبیعت بکر و با صفا رو ادامه بدیم .هم برای سلامتیمون خوبه هم تخلیه روانی میشیم

ابوالفضل پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:45

سلام داداش گلم
صبح با چند تا از بچه های اداره میریم توچال شب هم میمونیم.خیلی باصفاست انشاءا..قسمت بشه با هم بریم

سلام
خیلی خوبه ، خوب کاری کردی.
انشاالله بهت خوش بگذره.

ابوالفضل چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 15:45

سلام داداش
دستت درد نکنه.من هم سعی می کنم به روزش کنم.

سلام
ممنونم.
آره فکر می کنم بروز باشه خیلی خوبه.چون خیلی کاربردی.
خودم هم از نود استفاده می کنم و دایم نیاز به یوزر پسورد جدید پیدا می کنم و در حال حاضر اکثر کاربران از نود استفاده می کنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد