روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

باحالترین سوتی های تلویزیون ایران

باحال ترین سوتی های تلویزیون ایران

تقدیم به داداش مهــــدی گـلم

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:00

سلام داداش دست گلت درد نکنه خیلی شرمندم کردی ولی متاسفانه بارها و بارها که گذاشتم برای دانلود تا وسطا پیش می ره و بعدش خطا میده نمی دونم چرا ولی بازم سعی می کنم و بازم ازت ممنونم و باز هم متشکر و سپاسگزار

سلام داداش
خواهش می کنم. اگه نتونستی سعی می کنم لینک دانلودش رو عوض کنم ولی در کل فک می کنم مشکل از دانلود منیجر سیستم خودت باشه.موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد