روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

قوی ترین زن جهان, زنی که به بولدوزر معروف است

قوی ترین زن جهان, زنی که به بولدوزر معروف است!! + عکس

قوی ترین زن جهان, زنی که به بولدوزر معروف است!! + عکس
«جیهان مصطفی» 31 ساله از کشور مصر، قوی ترین زن جهان شناخته می شود... 
 «جیهان مصطفی» 31 ساله از کشور مصر، قوی ترین زن جهان شناخته می شود.
او چند سال پیش، پس از اینکه توانست 9 بار قهرمان زیبایی اندام زنان شود، موفق شد مدال قوی ترین زن جهان عرب را به خود اختصاص دهد.

به تعداد مدال هایی که برگردنش انداخته است توجه کنید!



وی طی اظهاراتی در این باره می گوید: به گفته اتحادیه قوی ترین های جهان، من قوی ترین زن جهان به شمار می روم. هیچ زنی نتوانسته تاکنون مرا شکست دهد و خدا را شاکرم که توانستم نام کشورم مصر و جهان عرب را جهانی کنم.
او همچنین می افزاید: برزیلی ها مرا "خارق العاده" و آمریکایی ها "بلدوزر" نامیدند. البته بر خلاف این القاب، من شخصیتی آرام دارم و همه اهالی محله زندگیم، مرا دوست دارند. خیلی مایلم ازدواج کنم و خانواده تشکیل دهم اما تاکنون این فرصت نصبیم نشده است.

نظرات 3 + ارسال نظر
کوزت جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:04 http://koozet.com

خیلی ممنون که تبادل لینک با ما را پذیرفتید منم شما را لینک کردم به همون اسمی که خوایته بودید
راستی اگه مایل بودی میتونی بیا و توی انجمن هم عضو بشی و مدیریت یکی بخشی را که میخواهی به دست بگیری تازه تاسیسه بخش های ریادی نیاز داره ...

iman جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 http://game-android.ir

سلام ممنون میشم منو با اسم دانلود بازی آندروید لینک کنی و خبر بدی لینکت کنم

کوزت جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 http://www.koozet.com

با سلام خدمت مدیر وبلاگ
من چند وقته یه سایت تفریحی زدم که بیشتر تو اون داستان ارسال میکنم میخواستم اگه مایل به تبادل لینک با ما بودید ما را با نام (( سایت تفریحی کوزت )) یا (( داستان های عاشقانه )) لینک کنید و بهمون خبر بدید که با چه اسمی شما را لینک کنیم
حتما بهم سر بزن و بگو
یه نگای هم به سایت بنداز و اگه نظزی داری بهم بگو
راستی اینم بگم که تالار سایت (( انجمن سایت )) را تازه راه اندازی کردم اگه خواستی و تونستی بیا و بگو در چه قسمتی میتونی فعالیت کنی تا ناظم یا مدیر اون قسمتت کنم اگه هم انجمنی هم که خواستی نبود بگو تا ایجادش کنم ( کلا تازه تاسیسه ها بهم نخندیا )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد