روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

دانلود تصنیف بسیار زیبای این بار من یکبارگی و ...



 

 

این بار من در عاشقی یکبارگی پیچیده‌ام
این بار من یکبارگی از عافیت ببریده‌ام

دل را ز جان برکنده‌ام وز چیز دیگر زنده‌ام
عقل و دل و اندیشه را از بیخ و بن سوزیده‌ام
این بار عقل من ز من یکبارگی بیزار شد

خواهد که ترساند مرا پنداشت من نادیده‌ام
ای مردمان ای مردمان از ما نیاید مردمی

دیوانه نندیشد از این کاندر دل اندیشیده‌ام...
از زخم او زاری مکن دعوی بیماری مکن
صد جان شیرین داده‌ام تا این بلا بخریده‌ام 


دانلود این تصنیف زیبا


آب حیات عشق را در رگ ما روانه کن ، روانه کن ، روانه کن
آینه صبوح را ترجمه شبانه کن ، شبانه کن ، شبانه کن

ای پدر نشاط نو در رگ جان ما برو ، در رگ جان ما برو
جام فلک نما شو وز دو جهان روانه شو روانه شو

ای خردم شکار تو ، تیر زدن شعار تو
شست دلم بدست کن جان مرا نشانه کن نشانه کن

دانلود این تصنیف زیبا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد