روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

با من بمیر عشق...

http://s2.picofile.com/file/7778084294/2636.jpg

 با من بمیر عشق، با من بمیر عشق

 روزی که از خود میروم دستم بگیر عشق

  نیم ذات از انسان و حیوان و درختم..

 درگیر توام سالها، ای ناگزیر عشق...

  گاهی آگاه می شوم از شعبده ها

  گاهی فرو می روم به زیر زیر عشق

  در این چرخه ی تعادل گیج در گیج

   در فرم های مختلف اوج و حقیر عشق!

   با من بمیر عشق، با من بمیر عشق

   باید شوم در قالبت از نو خمیر عشق!

   چیزی نمانده کاملا آزاد باشم!

   کنده شوم از حرص این نان و پنیر عشق

   ...

   وقتی که محو میشوم از صحنه تو

   باشد که باشم مرد خندانی و پیر عشق

   من حافظه ی کوچکی از کائناتم

   اندازه ام را پهن تر از من بگیر عشق!


    از کتاب سمفونی بادها جلد2 : فرامرز فرحمهر

نظرات 1 + ارسال نظر
ashkan یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:04

زمستانی سرد کلاغی با جوجه هایش بدون غذا!
کلاغ از گوشت خود میکند و به جوجه ها میداد
تا...
نمیرند!
بهار آمد...
کلاغ مرد...
جوحه ها گفتند:آخ راحت شدیم از آن غذای تکراری...
خدانگهدار....ت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد