روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

دانلود موزیک ویدئو جدید سامی یوسف به نام Wherever You Are

دانلود موزیک ویدئو جدید و بسیار زیبای سامی یوسف به نام Wherever You Are
با کیفیت عالی HD 720 T ، بدون تگ تبلیغاتی سایت
http://s4.picofile.com/file/7767200856/www_eyrozegar_blogsky_com_sami.jpg




 حجم :
Size:65.2 MB


دانلود uploadboy



___________

MP3 – 320

Sami Yosef – All I Need

MP3 – 128

Sami Yosef – All I Need




Wherever You Are
«هر جا که هستی»

My best times
بهترین اوقات من

..

Were when I felt close to you
هنگامی بود که احساس می کردم به تو نزدیکم

..

But everything fell apart
اما همه چیز بهم ریخت
..
The moment I strayed from you
از لحظه ای که از تو منحرف شدم

..

In each smile
در هر لبخند

..

In every single sigh
در هر آهی

..

Every minute detail
در کوچکترین لحظات

..

Traces of you are found there
نشانه هایی از تو آنجا پیدا می شود

..

Wherever you are I’ll find you
هر جا که هستی تو را خواهم یافت

..

Cause you’re the one I turn to
چون تو تنها کسی هستی که به سویش رو می اندازم (برای کمک و هدایت)

..

Wherever you be I’ll be with you
هر جا که باشی من با تو خواهم بود

..

Cause you’re the one my heart is to
چون تو تنها کسی هستی که قلبم از آنِ اوست

 ..

I need you
من به تو محتاجم

..

To see your smile
برای دیدن لبخندت…

 ..

I would pass every trial
هر آزمونی را  خواهم داد

..

Desperately I await
با سختی انتظار خواهم کشید

..

For the day when I’m by your side
برای روزی که در کنار تو باشم

..

Wherever you are I’ll find you
هر جا که هستی تو را خواهم یافت

 ..

Cause you’re the one I turn to
چون تو تنها کسی هستی که به سویش رو می اندازم

..

Wherever you are I’ll follow you
هر جا که هستی تو را دنبال خواهم کرد

..

Cause you’re the one I turn to
چون تو تنها کسی هستی که به سویش رو می اندازم

..

Wherever you be I’ll be with you
هر جا که باشی من با تو خواهم بود

..

Cause you’re the one my love is to
چون تو تنها کسی هستی که عشقم از آنِ اوست

..

My love is to
عشقم از آنِ اوست

..

Wherever you may be
هر جا که باشی…

..

I’ll follow till I see
دنبالت خواهم کرد تا تو را ببینم

..

In my heart you will be
تو در قلب من خواهی بود

..

Your love is all I need
تنها عشق تو را نیاز دارم

..

In every single smile
در هر لبخندی

..

Every single sigh
در هر آهی

..

Every minute detail
در کوچکترین لحظات

..

Traces of you are there
نشانه هایی از تو آنجا پیدا می شود

..

Wherever you may be
هر جا که باشی…

..

I will search till we meet
خواهم گشت تا روز دیدار

..

In my heart you will be
تو در قلب من خواهی بود

..

Your love is all I need
عشق تو تنها نیاز من است

..

Wherever you may be
هر جا که باشی

..

اشعار: سامی یوسف
موسیقی: سامی یوسف
تهیه کننده: سامی یوسف
منتشر شده در: FarsV.Com


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد