روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

جملات زیبا...


۱.از " نبودنــت " دلـگیر نیستم از اینکه روزگاری "همه ی دنیایم بــودی " دلگـیــــرم.

۲.آنقدر مرا از رفتنت نترسان * قرار نیست همیشه بمانیم * روزی همه رفتنی اند * ماندن به پای کسی معرفت میخواد نه بهانه.

۳.آقای ِ شهردار!
بـگوییـد ایـن قـدرعـوض نکنند رنگ و روی ِ این شهرِ لعنتـی را*این پیاده رو ها ...میـدان ها ...رنگ و روی ِ دیوار ها ...
*خاطراتم* دارند از بین می روند.

۴.اگه یه روز رفتی و برنگشتی بهت قول نمیدم منتظرت میمونم اما ازت یه خواهش دارم وقتی اومدی یه شاخه گل رو قبرم بزاری.

۵.ای کاش قانون همه دوستی ها این بود * یا رفاقت تعطیل یا جدایی هرگز.

۶.این دنیا رو بوسیدیم گذاشتیم کنار حالا ول کن ما نمیشه…هی میره و میاد میگه یه بوس دیگه میدی.

۷.ای کاش محبت اثری داشته باشد * معشوق ز عاشق خبری داشته باشد * کو خنجر تیزی که کنم پاره جگر * قربان رفیقی که وفا داشته باشد.

۸.اون لحظه که گفت یکی بهتر از تورو پیدا کردم... یاد اون زمانی افتادم که به چند تا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم...

۹.بدترین شکل دلتنگی برای کسی آن است که در کنارش باشی و بدانی که هرگز به او نخواهی رسید.

۱۰. بعد از مرگم تکه یخی بر روی سنگ قبرم بگذارید تا با اولین طلوع خورشید آب شود و به جای یار برایم گریه کند.

۱۱.به گل گفتم عشق چیست؟ گفت از من خوشبوتر به پروانه گفتم عشق چیست؟ گفت از من زیبا تر به شمع گفتم عشق چیست؟ گفت از من سوزنده تر به عشق گفتم آخر تو چیستی؟ گفت نگاهی بیش نیستم.

۱۲. به دنیایی که نامردان عصا از کور می دزدند...من از خوش باوری آنجا محبت جستجو کردم.

۱۳.بیوفایی کن وفایت میکنند*با وفا باشی خیانت میکنند*مهربانی گر چه آیینه ی خوشیست*بیوفایی کن وفایت میکنند.

۱۴.تا نباشد جدایی ها کس نداند قدر یاران،کویر خشک میداند بهای قطره باران.

۱۵.چقدر سخت است میان جمع بودن *  ولی در گوشه ای تنها نشستن*  به چشم دیگران چون کوه بودن * ولی در خود به آرامی شکستن.

۱۶.چقدر سخت است همرنگ جماعت شدن وقتی جماعت خودش هزار رنگ است.

۱۷.خاطرمان باشد شاید سالها بعد در گذر جاده بی تفاوت از کنار هم بگذریم و بگوییم: آن غربیه چقد شبیه خاطراتمان بود.

۱۸.خدایا دلم را آنانی میشکنند که هرگز دلم به شکستن دلشان راضی نمیشود.

۱۹.خوشبختی را دیروز به حراج گذاشتند ولی حیف که من زاده ی امروزم...خدایا جهنم فرداست پس چرا امروز میسوزم؟!

۲۰.خوشبختی ما در سه جمله است (تجربه از دیروز ، استفاده از امروز ، امید به فردا)☆
ولی ما با سه جمله دیگر زندگی مان را تباه می کنیم
(حسرت دیروز ، اتلاف امروز ، ترس از فردا).

۲۱.خیلی وقـتا بهم میگن : چرا میخندی بگو ما هم بخندیم...اما هرگز نگفتن : چرا غصه میخوری بگو ما هم بخوریم.

۲۲.دانی عشق چیست؟ آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاریست. درد میدانی چیست؟ آنچه از عشق تو در سینه تنگم باقیست.

۲۳.دوستی اتفاق است*جدایی رسم طبیعت*طبیعت زیباست*نه به زیبایی حقیقت*

حقیقت تلخ است*نه به تلخی جدایی*جدایی سخت است*نه به سختی تنهایی.

۲۴.دوستی شوخی سرد آدمهاست بازی شیرین گرگم به هواست واسه کشتن غرور من و تو دوستی توطئه ثانیه هاست.

۲۵.رفاقت معرفت میخواد ...!امـروز "دستانـت" را می گیرند ، با "دستهایشان" نوازشت می کنند ، فردا همان "دست ها " را برایت تکان می دهند ، و این یعنی خداحافظ.

۲۶.رو سنگ قبرم بنویس اینجا مجال گـریه نیسـت * هرکی می خواست گریه کنه بهش بگو اون دیگه نیست.

۲۷.روزی اگر نبودم تنها آرزوی ساده ام این است که زیر لب بگویی : “ یادش بخیر.

۲۸.زندگی قصه مرد یخ فروشی است که از او پرسیدند:فروختی؟گفت:نخریدند،تمام شد.

۲۹.زندگی مثل بازی حکمه ! مهم نیست که دست خوبی نداری مهم اینه که یار خوبی داشته باشی؛ اینطوری ‏شاید حتی بتونی بازی باخته رو ببری.

۳۰.شب قراریست که ستاره ها برای بوسیدن ماه میگذارند و چه زیباست شرم زمین که خود را به خواب میزند.

۳۱.شبیه برگ پاییزی،پس از تو قسمت بادم، خداحافظ ،ولی هرگز نخواهی رفت از یادم.

۳۲.شکسپیر: همیشه به کسی فکر کن که تو رو دوست دارد، نه کسی که تو دوستش داری.

۳۳.عاشق آن نیست که عشق تکیه کلامش باشد * عاشق آن است که وفاداری مرامش باشد.

۳۴.عشق کنار هم ایستادن زیر باران نیست!عشق این است که یکی برای دیگری چتر شود و دیگری هرگز نفهمد چرا خیس نشد.

۳۵.عشق یعنی اینکه بعضی وقتا که خودتو و خدات تنهایین: بیای با خدای خودت یه شرط بندی کنی که اگه تو برنده شدی خدا اونیکه میخوای رو بهت بده و اگه باختی بگی خدا خودش بخشندس.

۳۶.عقل گفت که دشوارتر از مردن چیست؟عشق فرمود فراق از همه دشوارتر است.

۳۷.کسانی که جمله (همینی که هست) رو بکار میبرن یادشون باشه که همیشه (همین) نمیمونه.

۳۸.کهنه فروشی داد میزد:چراغ شکسته میخریم،اسباب کهنه میخریم،کفشهای کهنه میخریم.بی اختیار داد زدم کهنه فروش،قلب شکسته میخری.؟؟

۳۹.گفتی : تنها آرزوی من تحقق آرزوهای توست * این روزها حیران مانده ام * کدام آرزوی من رفتن تو بود؟

۴۰.گنجشک میخندید که چرا هر روز بی هیچ پولی برایش دانه میپاشم من میگریستم به اینکه حتی او هم محبت مرا سادگی ام میپندارد.

۴۱.ماندن به پای کسی که دوستش داری قشنگ ترین اسارت زندگی است.

۴۲.مثل درخت باشید که در تهاجم پاییز هرچه بدهد،روح زندگی را برای خویش نگه می دارد.

۴۳.محبت را باید از درخت یاد گرفت که حتی سایه اش را از روی سر هیزم شکن بر نمیدارد.

۴۴.مرگ آن نیست که در قبر سیاه دفن شوم مرگ آن است که از خاطر تو با همه ی خاطره ها محو شوم.

۴۵.من به جرم باوفایی این چنین تنها شدم ، چون ندارم همدمی بازیچه ی دلها شدم.

۴۶.می گویند : شاد بنویس نوشته هایت درد دارند * و من یاد مردی می افتم،که با کمانچه اش، گوشه ی خیابان شاد میزد اما با چشمهای خیس.

۴۷.نگاه ساکت باران به روی صورتم دزدانه می لغزد * ولی یاران نمی دانند که من دریایی از دردم * به ظاهر گر چه میخندم ولی در سکوتی تلخ می گریم.

۴۸.وقتی برگ های پاییز رو زیر پات له می کنی یادت باشه روزی بهت نفس هدیه می کردن.

۴۹.وقتی به آسمان نگاه میکنم خوشحال میشم چون با وجود فاصله ها ، زیر یک آسمونیم.

۵۰.ویکتور هوگو : من نمیگویم هرگز نباید در نگاه اول عاشق شد اما اعتقاد دارم باید برای بار دوم هم نگاه کرد.

۵۱.هر وقت تونستی به کسی آرامش ببخشی؛بدان عاشق شدی ....و گرنه عشقی که آرامش معشوق را بگیرد،خود خواهیست.

۵۲.هرگز به دیگران اجازه نده قلم خودخواهی دست بگیرند دفتر سرنوشت را ورق زنند خاطراتت را پاک کنند و در پایانش بنویسند قسمت نبود.

۵۳.همیشـه تـو دلـت گفتـی : این مگه با چند نفر دوسته که همیشه آنلاینه ؟ یک جمله همیشه یادت باشه: همیشه آنلاین ترین ها تنهـاتـریـنـنـد.

۵۴.همیشه دلتنگی به خاطر نبودن شخصی نیست،گاهی به علت حضور کسی در کنارت است که حواسش به تو نیست.

۵۵.همیشه رفتن رسیدن نیست،ولی برای رسیدن باید رفت.در بن بست هم راه آسمان باز است، پرواز بیاموز.

۵۶.یادمان باشد از امروز خطایی نکنیم گر چه در خود شکستیم صدایی نکنیم یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بی سروبایی نکنیم.

۵۷.یک ساعت که آفتاب بتابد خاطرات آن همه شبهای بارانی از یاد میرود.این است حکایت آدمها.

۵۸.اکنون تو با مرگ رفته ای و من اینجا تنها به این امید دم میزنم که با هر نفس گامی به تو نزدیکتر میشوم این زندگی من است.

۵۹.اگر بدانم که مردگان تو را بیشتر خواهند دید برای همیشه دیدن تو قید زنده بودن راخواهم زد.

۶۰.برای روز های بارانی سایه بانی باید ساخت / برای روزهای پیری اندوخته ای باید داشت.

۶۱.خدایا:«چگونه زیستن »را به من بیاموز،« چگونه مردن» را خود،خواهم دانست.

۶۲.خوشبختی مثل یه پروانه است وقتی دنبالش می دوی پرواز میکنه اما وقتی وایسی میاد رو سرت میشینه.

۶۳.در سکوت دادگاه سر نوشت عشق بر ما حکم سنگینی نوشت : گفته شد : دلداده ها از هم جدا، وای بر این حکم و این قانون زشت.

۶۴.در فصل تگرگ عاشقت میمانم با ریزش برگ عاشقت میمانم هر چند تبر به ریشه ام میکوبی تا لحظه مرگ عاشقت میمانم.

۶۵.دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است.

۶۶.رنگین کمان پاداش کسی است که تا آخرین قطره زیر باران می ماند.

۶۷.زندگی زیباست نه به زیبایی حقیقت.حقیقت تلخ است نه به تلخی جدایی..جدایی سخت است نه به سختی تنهایی.

۶۸.سکوتم را به باران هدیه کردم * تمام روزها را گریه کردم * نبودی در فراق شانه هایت * به هر خاکی رسیدم تکیه کردم.

۶۹.عاشقی را شرط اول اول ناله و فریاد نیست تا کسی از جان شیرین نگذرد فرهاد نیست عاشقی مقدور هر عیاش نیست غم کشیدن صنعت نقاش نیست.

۷۰.می کوشم غــــم هایم را غـــرق کنم اما بی شرف ها یاد گرفته اند شــنا کنند.

۷۱.وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها می کند پرهایش سفید میماند، ولی قلبش سیاه میشود.

۷۲.هرگز به کسی محبت نکن وقتی قصد شکستن قلبش را داری.

۷۳.زمانی فراموشت میکنم که بالای سنگ قبرم با افسوس بگویی کاش زنده بودی.

۷۴.بیل گیتس میگه : من همیشه آدم های تنبل رو برای کارهای سخت انتخاب می کنم؛چون اونا راحت ترین راه رو برای انجامش پیدا می کنند.

۷۵.در رفاقت با وفا بودن شرط مردانگیست ورنه با یک استخوان صد سگ رفیقت میشوند.

۷۶.کسی که رنگ پریدگی خزان را ادراک کرده باشد به نیرنگ گل های رنگ رنگ دل نخواهد بست به نامردانی چون تو دیگر دل نخواهم بست.

۷۷.هر که را دیدم  خیانت کرد و رفت*هر که با من بود یار من نبود*هر که آمد بر دلم زخمی گذاشت*خود ندانستم از این غمها چه سود.

۷۸.میشه مثل یه قطره اشک بعضیا رو از چشمت بندازی ولی هیچ وقت نمی تونی جلوی اشکی رو بگیری که با خدا حافظی بعضی ها از چشمت جاری میشه.

۷۹.حالا فهمیدم چرا ترکم کرد و رفت . . . من میخواستم مالک قلبش بشوم،اما . . . اون مستاجر میخواست.

نظرات 1 + ارسال نظر
reza پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 23:12 http://www.gdehmeshki.persianblog.ir

متشکر از حضورت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد