روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

مجموعه پیامک های زیبا-مجموعه چهل و هفت

دلم برای دیدنت چه شاعرانه لک زده
بلور قلب کوچکم ز دوریت ترک زده

-----------------------------------
میان این همه راه که به تو نمی رسد
چه سخت است راه تو را گم کردن !

-----------------------------------

نبودن هیچ کس سخت نیست

فراموش کردن یک بودن سخت است

-----------------------------------

منصفانه جدا می شویم ...

تو برای خودت زندگی میکنی ...

من برای خودم می میرم ...!!

-----------------------------------

غروب است و دلم از غم گرفته

دلم از دوریت ماتم گرفته

برای قلب من خورشیدی اما

مرا قلب تو دست کم گرفته . . .

-----------------------------------

عشق یعنی همچو من شیدا شدن

عشق یعنی قطره در دریا شدن

عشق یعنی دیده بر در دوختن

عشق یعنی در فراغش سوختن . . .

-----------------------------------

در جوانی دفع غم از چهره ی غمناک کن

در جهان گریاندن آسان است ، اشکی پاک کن . . .

-----------------------------------

دیـــــدن لـبـــخـنـــد آنهـایـی که رنج می کــشند از دیدن اشک هــایشان درد ناکتر است

-----------------------------------

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحمل کابوسی به نام زندگی . . .

-----------------------------------

دلم شکسته تر از شیشه های شهر شماست

شکسته باد آن که دلش این چنین می خواست.... 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد