روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

مجموعه پیامک های زیبا-مجموعه چهل و چهار

شاید آن روز که سهراب نوشت : تا شقایق هست زندگی باید کرد خبری از دل پر درد گل یاس نداشت باید اینجور نوشت هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس زندگی اجبارست

******************************

چترم باز باشد یا بسته فرقی نمی کند بی تو آسمان دلم همیشه ابریست

******************************

نمی دانم چرا این گونه هست؟ وقتی نگاه عاشق کسی به توست می بینی اما،دلت بسته به مهر دیگری است. بی اعتنا می گذری وعاشقانه به کسی می نگری... که دلش پیش تو نیست

******************************

زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست

هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود

صحنه پیوسته به جاست

خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

******************************

بنویسم (( د ی د ار ))

 تو اگر بی من و دلتنگ منی ... یک به یک فاصله ها را بردار

******************************

دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه ...

غـــــریبه ! این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم در چشمهای یکدیگــر نگــــاه کنیم

******************************

این روزها انگار باد به گوش آدمها مى رساند ، که چقدر تنهایم

عجیب است همه مى خواهند دوستانه خلوتشان را ، با من قسمت کنند !

حتما چشمهایم هر صبح ، به راحتى باران دیشب را ، لو مى دهد .

******************************

جلوه‌ها‌ کردم‌ و‌ نشناخت مرا اهل دلی

منم آن سوسن وحشی که به ویرانه دمید

******************************

عاقب یک روز مغرب محو مشرق می شود

عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود

شرط می بندم زمانی که نه زود است نه دیر

مهربانی حاکم کل مناطق می شود

******************************

یادت هست گفتم دوستت دارم و تو گفتی کوچیکی

برای دوست داشتن من رفتم و بزرگ شدم ان قدر بزرگ که یادم رفت دوستت داشته باشم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد