روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

مجموعه پیامک های زیبا-مجموعه چهل و سه

سلام به کسی که به رسم جاده ها دوراست و به رسم دل چه نزدیک . . .

---------------------------------------------------------
عشق تو مانند روح در وجود من است که فقط هنگام مرگ از هم جدا میشویم . . .
---------------------------------------------------------
بر تن ما نکند آتش دوزخ اثری

چون به آتش کده مهر شما سوخته ایم . . .
---------------------------------------------------------
زیبا ترین آغاز را با تو تجربه کردم ، پس تا زیباترین پایان با تو میمانم . . .
---------------------------------------------------------
روزی که یادت نکنم روز خدا نیست

سوگند به اسمت که دلم از تو جدا نیست . . .
---------------------------------------------------------
ز چشمانت نگاهی ده به چشمانم

که چشم من به هر چشمی نمی نازد . . .

---------------------------------------------------------
من تو را ناب ترین شعر زمان میدانم ، و تو هم میدانی تا ابد در دل من می مانی . . .
---------------------------------------------------------
سخن ، آغاز گفتن نیست ، نگاهی میشود گاهی کلام اولین دیدار . . .
---------------------------------------------------------
در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم

آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .
---------------------------------------------------------
منو ببخش که بی خبر تو خلوتت پا میذارم

مقصرش تنهاییه من که گناهی ندارم . . .

نظرات 1 + ارسال نظر
javad جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:56 http://farfun2012.ir

سلام دوست من
وبلاگت عالیههه یه سر به منم بزن:
www.farfun2012.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد