روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

مجموعه پیامک های زیبا-مجموعه چهل و دو

زندگی قافیه باران است ، من اگر پاییزم و درختان امیدم همه بی برگ شدند
تو بهاری و به اندازه باران خدا زیبایی . . .

---------------------------------------------------------

مترسک ناز می کند
کلاغ ها فریاد می زنند
و من سکوت می کنم....
این مزرعه ی زندگی من است
خشک و بی نشان

---------------------------------------------------------

در امتداد نگاه تو
لحظه های انتظار شکسته می شود
و بغض تنهایی من
مغلوب وجود تو می شود

---------------------------------------------------------

شنیدی که دلم گفت بمان ، ایست ، نرو

به خدا وقت خدا حافظی ات نیست ، نرو
نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست

گوش کن نبض دلم زمزمه اش چیست ، نرو .

---------------------------------------------------------

مینویسم خاطرات با اشک و آه

در شبی غمگین و تاریک و سیاه
مینویسم خاطرات از روی درد

تا بدانی دوریت با من چه کرد . . .

---------------------------------------------------------

دریا چه دل پاک و نجیبی دارد

چندیست که حالات عجیبی دارد
این موج که سر به سخره ها میکوبد

با من چه شباهت عجیبی دارد . . .

---------------------------------------------------------

حلالم کن اگر دوری اگر دورم

اگر با گریه میخندم حلالم کن که مجبورم
بگو عادت کنم بی تو که میدونی ، نمیتونم

که میدونی نفس هامو به دیدار تو مدیونم . . .

---------------------------------------------------------

تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد

حیف باشد که تو باشی و مر ا غم ببرد . . .

---------------------------------------------------------

به دنبال کسی هستم که با درد آشنا باشد ،
دلش غمگین ، خودش ساده ، کمی از جنس ما باشد . . .

---------------------------------------------------------

تقدیم به چشم هایی که در راه ماندند و دل هایی که آنها را ندیدند
تقدیم به اشک هایی که غرورشان شکست و عهدی که هیچکس با آنها نبست . . .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد