روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

مجموعه پیامک های زیبا-مجموعه چهل


فردا که باز هم خورشید طلوع کند ، باز من مثل همیشه ، استوارتر ، محکم تر

 ...امیدوارانه تر ، چشم به راهت خواهم ماند

...خواهم ماند

---------------------------------------------------------

مردی که به راه عشق جان فرساید

آن به که بدون یار خود نگراید

عاشق به ره عشق چنان می باید

کز دوزخ و از جنت یادش نیاید

---------------------------------------------------------

ماه من پرده از آن چهره ی زیبایت بردار تا فلک لاف نیاید که چه ماهی دارد

---------------------------------------------------------

سهل است بگویم که گرفتار تو هستم

من در پی این حادثه غمخوار تو هستم

هر چند که تو دور از منی و من ز تو دورم

بر جان تو سوگند که دوستدار تو هستم

---------------------------------------------------------

تو را در عین دوری دوست دارم

تو را با این صبوری دوست دارم

گل نرگس ٬ گل جاوید ایام

تو را صد سال نوری دوست دارم . . .

---------------------------------------------------------

نمیدانم با آنکه میدانم از آن من نخواهی بود

 ...ولی با تار و پود جان برایت خانه میسازم

---------------------------------------------------------

دعا میکنم غرق باران شوی

چو بوی خوش یاس و ریحان شوی

دعا میکنم در زمستان عشق

 ...بهاری ترین فصل ایمان شوی

---------------------------------------------------------

مست عشقم مست شوقم مست دوست

مست معشوقی که دنیا دست اوست . . .

---------------------------------------------------------

خانه دل جای هر بیگانه نیست

کوی مجنون جای هر دیوانه نیست

قلب مجنون به لیلی خوشتر است

 ...غیر لیلی لایق این خانه نیست

---------------------------------------------------------

ای کاش دلم پنجره ای دیگر داشت

ای کاش خدا فقط شقایق می کاشت

ای کاش یکی می آمد و غم ها را

از قلب اهالی زمین بر می داشت...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد