روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

مجموعه پیامک های زیبا-مجموعه سی و هفتم

با من که شکسته ام کمی راه بیا

بالی بگشا و گاه و بی گاه بیا

آزرده مشو بیا گناه از من بود

گفتم که مقصرم تو کوتاه بیا

---------------------------------------------------------

خواستم بر غم بتازم فرصتی پیدا نکردم

فرصتی آمد به دستم مهلتی پیدا نکردم

---------------------------------------------------------

الهی قلب غم آتش بگیرد

سیاهی دق کند ماتم بمیرد

الهی تا رفیق هست و زمان هست

 ...کسی یاد تو را از من نگیرد

---------------------------------------------------------

عشق یعنی همچو من شیدا شدن

عشق یعنی قطره در دریا شدن

عشق یعنی دیده بر در دوختن

 ...عشق یعنی در فراغش سوختن

---------------------------------------------------------

فلانی…؟… می دانی؟… می گویند رسم زندگی چنین است : می آیند……. می

مانند……. عادتت می دهند……. و می روند……. و تو در خود می مانی……. و تو تنها

می مانی……. راستی نگفتی؟ رسم تو نیز چنین است؟ مثل همه ی فلانی ها!؟

---------------------------------------------------------

 ...بزرگ ترین رنج ، رنج بودن است و چه لذت بخش است اینجا نبودن

---------------------------------------------------------

نیمکت چوبی کهنه نم گرفته زیر بارون
زیر سقف بی قرار شاخه های بید مجنون
ابر بی طاقت پاییز مثل من چه بی ستارست
مثل من شکسته از این نامه های پاره پارست

---------------------------------------------------------

غم دریا دلان را با که گوییم

کجا غمخوار دریا دل بجوییم

دلم دریای خون شد در غم دوست

 ...چگونه دل از این دریا بشوییم

---------------------------------------------------------

همیشه یکی هست که درد دلت رو بهش بگی
وای از اون روزی که خودش بشه درد دلت . . .

---------------------------------------------------------

اگر بوی گلی را دوست نداری لا اقل شاخه هایش را نشکن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد