روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

اس ام اس های عاشقانه تنهایی(سری اول)

sms alone   AloneBoy.com   s1 سری اول اس ام اس های عاشقانه تنهایی

عاشق هرکس شدم او شد نصیب دیگری

دل به هرکس دادم او هم زد به قلبم خنجری

من سخاوت دیده ام دل را به هر کس می دهم

شرم دارم پس بگیرم آنچه را بخشیده ام.

 

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ روزگـــــاران ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

کسی چون تو مرا غریب و تنها نگذاشت
این گونه در التهاب فردا نگذاشت
سوگند نمی خورم ولی باور کن…
کسی چون تو به خلوت دلم پا نگذاشت

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ روزگـــــاران ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

وقتی اشکهایم بر روی زمین ریخت تو هرگز ندیدی که چگونه می گریم . تو دلم را با بی کسی تنها گذاشتی و چشمانم را به انتظار نگاهت گریان گذاشتی

 

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ روزگـــــاران ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

چرا وقتی کسی که عاشقش هستی میمیره تو فقط گریه میکنی؟چون فقط بهش عادت کردی. ولی اگه واقعا” عاشقش بودی تو هم میمردی

 

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ روزگـــــاران ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

اونائی که ما عاشقشون هستیم هیچ وقت از ما دور نمیشوند
هر روز کنار ما راه میروند اما دیده نمیشوند …. شنیده نمیشوند
و هنوز نزدیک و هنوز عاشق ….  هنوز دلتنگ و خیلی عزیز
هوس کرده ام خوب نباشم شاید حالم را بپرسی……

 

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ روزگـــــاران ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

غمگین تر از زمستون پاییزه ، چون بهار رو ندیده!
اما ؛ غمگین تر از اون منم که خیلى وقته تو رو ندیدم…

 

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ روزگـــــاران ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

تــنهایــی یعنی ؛ ذهنم پــر از تو ، خــالی از دیگران است … اما کنارم خــالی از تو ، پــر از دیگران است

 

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ روزگـــــاران ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

هرکس به میزانی که “تنهایی” نیاز دارد عظمت دارد و بی نیاز تر است

 

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ روزگـــــاران ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

آنچنان عاشق نبودم تا سزاوار تو باشم
مایه‌ی گنجی نبودم تا خریدار تو باشم,
عشقه من آلود با چونو چرای زندگی شد
خالیو خالص نبودم تا که سرشار تو باشم,
ای تو برتر از گمان والاتر از فکرو تخیل
حیف بودی حیف بودی اینکه من یار تو باشم

 

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ AloneBoy.com ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

گاه همه چیز ساده اغاز میشود

گاه همه چیز آرام  آغاز میشود

و گاه همه چیز ساده و ارام به پایان میرسد، بی آنکه بدانیم چرا؟

راستی چرا ؟

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ روزگـــــاران ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

نگاهت کافیست تا دوباره در هوای آمدنت بمیرم
تو همیشه دعوتی،راس ساعت دلتنگی….!

 

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ روزگـــــاران ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

من وجودم به تو مدیون و دلم مامن توست
آرزویم نظری روی تو و دیدن توست
من اگر دور ز تو هستم و  دلتنگ شدم
با صدای خوش تو غرق در آهنگ شدم . . .

 

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ روزگـــــاران ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

تمام خنده هایم را نذر کرده ام
تا تو همان باشی که صبح یکی از روزهای خدا
عطر دستهایت ، دلتنگی ام را به باد می سپارد…

 

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ روزگـــــاران ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

اگه بی هوا کسی وارد زندگیت شد بدون کار خدا بوده !
اگه بی محابا دلها ازدستها بهم گره خورد بدون کار خدا بوده !
اگه گریه هات تو خنده غفلت دیگران شنیده نشد تا خرد نشی بدون تنها محرمت خدا بوده !
حالا هم اگه دلت شکسته و بغض “تنهایی” خفه ات کرده شک نکن تنها مرحمت خداست!
که از سر تواضع یه بهونه
واسه نوازشت گیر آورده

 

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ روزگـــــاران ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

 

هیچ کس ویرانیم را حس نکرد ، وسعت “تنهایی” م را حس نکرد ، در میان خنده های تلخ من ، گریه پنهانیم را حس نکرد

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ روزگـــــاران ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد