روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

پیامک های عاشقانه دوری و دلتنگی سری چهارم

love sms dori 1 AloneBoy.com  اس ام اس های عاشقانه دوری و دلتنگی سری دوم

تلخ است باور نبودن آن ها که میتوانستند باشند
و تلخ است امروز باور آن ها که ادعای ماندن دارند

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

ای کاش زود قضاوت نمیکردم
ای کاش وایستاده بودم
ای کاش دلیلشو میپرسیدم
ای کاش…

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■
یادت هست گفتم دوستت دارم و تو گفتی کوچکی برای دوست داشتن؟
رفتم و بزرگ شدم… آنقدر بزرگ شدم که یادم رفت دوستت داشته باشم

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■
عشق تو چون برگی در دست طوفان بود
دل کندن و رفتن پیش تو آسان بود
روزی به من گفتی دیگر نمی مانم
گفتم که می میرم گفتی که میدانم

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■
اگر می توانستم مجازاتت کنم از تو می خواستم به اندازه ای که تو را دوست دارم مرا دوست داشته باشی

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■
خود را به که بسپارم وقتی که دلم تنگ است
پیدا نکنم همدل دلها همه از سنگ است
گویا که در این وادی از عشق نشانی نیست
گر هست یکی عاشق آلوده به صد رنگ است

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■
تا کى دل من چشم به در داشته باشد؟
اى کاش کسى از تو خبر داشته باشد
آن باد که آغشته به بوى نفس توست
از کوچه ى ما کاش گذر داشته باشد

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■
ما به دنیا اومدیم…
اما دنیا به ما نیومد…

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■
معلمم به خط فاصله می گفت خط تیره، خوب می دانست فاصله ها چه به روزگار آدمها می آورد!

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■
ما پیغام دوست داشتنمان را با دود به هم میرسانیم
نمیدانم آنسو برای تو تکه چوبی هست؟
من که این سو
جنگلی را به آتش کشیده ام!

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■
سرم را شاید بتوانند دیگران گرم کنند
اما وقتى تو نیستى
هیچکس نیست دلم را گرم کند!

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■
لبخندش را تقسیم کرد…
خنده اش به من رسید؛ لبهایش به دیگری!

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■
ﻣــﻦ ﺍگــر مـی خـﻨـﺪﻡ ﺗـﻨـﻬﺎ ﺑـﻪ ﺍﺟـﺒـﺎﺭ ﻋـﻜـــﺎﺱ ﺍﺳــﺖ ﻭگـرﻧﻪ بی تو…
مــن ﻛـﺠـﺎ؟ خــنــدﻩ ﻛـــﺠــﺎ؟

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

یادت باشـــه هر کـــی بهـت گـفت “عاشقتم” ازش بپرســـی تا ساعت چند؟!

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

دلگیـر نـبـاش
دلت کـــه گــیــر بـاشــــــد
رهــا نـمـی شــــوی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد