روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

مجموعه پیامک های زیبا-مجموعه سی و چهارم

بین رویای شبانه جستجویت می کنم / نرگس عشق منی هر لحظه بویت می کنم

برگ برگ خاطراتم را خزان بر باد داد / ای گل ناز بهاری آرزویت می کنم . . .

---------------------------------------------------------

در دلم بود که بی دوست نباشم هرگز / چه توان کرد که سعی من و دل باطل بود . . .

---------------------------------------------------------

از غمش ناله کنان می خوانم / بی دلم رفت ولی با دل او می مانم . .

---------------------------------------------------------

غم دریا دلان را با که گوییم / کجا غمخوار دریا دل بجوییم

دلم دریای خون شد در غم دوست / چگونه دل از این دریا بشوییم . . .

---------------------------------------------------------

هرکه عاشق شد جفا بسیار میباید کشید / بهر یک گل منت از صد خار میباید کشید

من به مرگم راضی ام اما نمی آید اجل / بخت بد بین ، از اجل هم ناز میباید کشید . . .

---------------------------------------------------------

زندگی بافتن یک قالیست نه همان نقش و نگاری که خودت مى خواهى.

نقشه از قبل مشخص شده است. تو در این بین فقط مى بافى ، نقشه را خوب ببین

نکند آخر کار،قالى زندگیت را نخرند . . .

---------------------------------------------------------

به یاد داشته باش :

نقطه اوج هر فوواره ، سرآغاز سقوط است . . .

---------------------------------------------------------

به جای اینکه به دنبال سعادت باشیم ، خالق سعادت باشیم . . .

---------------------------------------------------------

مشکلات ٬ انسانهای بزرگ را متعالی میسازد و انسانهای کوچک را متلاشی . . .

( شریعتی )

---------------------------------------------------------

آنچه میخواهیم نیستیم  و آنچه هستیم نمیخواهیم ٬ آنچه دوست داریم نداریم

و آنچه داریم دوست نداریم ٬ و عجیب است هنوز امیدوار به فردائی روشن هستیم . . .

نظرات 1 + ارسال نظر
نسیم دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:51

بسیار زیبا

یکیشونو هم با اجازتون گذاشتم برا فریادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد