روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

مجموعه پیامک های زیبا-مجموعه سی ودوم

دل را چو به دردِ عشق افسون کردم

از شهر نهاد خویش بیرون کردم

---------------------------------------------------------

من را به غیر عشق به نامی صدا نکن

غم را دوباره وارد این ماجرا نکن

بیهوده پشت پا به غزلهای من نزن

با خاطرات خوب من اینگونه تا نکن

---------------------------------------------------------

تا در ره عشق آشنای تو شدم

با صد غم و درد مبتلای تو شدم

لیلی‌وش من به حال زارم بنگر

مجنون زمانه از برای تو شدم

---------------------------------------------------------

دلم از عشق سهم کمی داشت

برایم با تو بودن عالمی داشت . . .

---------------------------------------------------------

خدایا از عشق امروزمان چیزی برای فردا کنار بگذار

نگاهی ، یادی ، تصویری ، خاطره ای

 برای آن هنگام که فراموش خواهیم کرد که روزی چقدر عاشق بودیم . .

---------------------------------------------------------

روز و شب فکر توام ، در خواب میبینم تو را

خواب شب پوج است ، من بیدار میخواهم تو را

---------------------------------------------------------

ای کاش که از حال دل من خبرت بود

ای کاش دمی ار سر کویم گذرت بود

من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز

ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود . . .

---------------------------------------------------------

انسان موفق کسی است که در تاریکی دنبال شمع بگردد

نه اینکه منتظر بشیند تا صبح شود . . .

---------------------------------------------------------

شرط دل دادن ٬ دل گرفتنه

وگرنه یکی بی دل میشه و یکی دو دل !

---------------------------------------------------------

زندگی قصه مرد یخ فروشی است که از او پرسیدند فروختی ؟

گفت : نخریدند تمام شد...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد