روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

پیامک های عاشقانه دوری و دلتنگی سری سوم

love sms dori 1 AloneBoy.com  اس ام اس های عاشقانه دوری و دلتنگی سری دوم

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

همیــــشه جایی در حوالی دلتــنگی من جــاری می شــوی…
جــاری می شــوی در ابـــریِ چشــمانـــم…
و می بـــاری آنقــدر تا زلال شـــوم…
تا آســمانی شــود هــوایِ دلــم…
آنقــدر که با همـــه روحـــم حــس کنـــم…
داشتــــن تو …
می ارزد…
به تمـــام نداشــته هـــای دنیــــا…

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

بعضی لحظه هاست
که واقعا دلم واست تنگ میشه
من اسم اون لحظه های قشنگو گذاشتم
“همیشه”

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

دلتنـــگ کــه شــــــدی،
پیـــش ِ مــــن بیـــا،
کمـــی غصّــه هســـت
بــــــــــــــــا هــــــــــــم مـــــــــی خـــــــــوریـــــــم

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

عبور میکنم ؛
هر روز ؛
از نیمکت های خالی پارک؛
طوری که انگار کسی؛
در نیمکت های آخر؛
انتظارم را می کشد؛
به آن جا میرسم؛
باید وانمود کنم که ؛
باز هم دیر رسیده ام

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

بـیــا
ایـن هــوا، هـوای خوبـی اسـت
بـرای دلــتـنـگ بـودن…
مـن بـغـض هایـم را
بـا روح زخمـیـم می آورم،
تـو آغـوشـت را، بـا بـوسـه هایـت…
بـگـذار دسـت کشیـدن از تــو
هـمچنـان غیـر مـمکـن بـاشـد!
بـیــــــــا

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

این که چقدر از آن روز ها گذشته،
یا اینکه چقدر هر دویمان عوض شده ایم،
یا اینکه هر کداممان کجای دنیا افتاده ایم…
اصلا مهم نیست
باز باران که ببارد
هروقت که میخواهد باشد
دلم هوایت را میکند…

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

یکنفر در همین نزدیکی ها
چیزی به وسعت یک زندگی برایت جا گذاشته است…
خیالت راحت باشد
آرام چشمهایت را ببند
یک نفر برای همه نگرانی هایت بیدار است
یکنفر که از همه زیبایی های دنیا
تنها تو را باور دارد

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

گاهی دلم برای دلت تنگ میشود
چشمان من به اشک تو دلتنگ می شود
روزی اگر صدای تو در گوش من نبود
دنیا به خاطرت پر آهنگ می شود

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

نمی دانم چرا امشب واژه هایم خیس شده اند
مثل آسمانی که امشب می بارد
و اینک باران
بر لبه ی ژنجره ی احساسم می نشیند
و چشمانم را نوازش می دهد
تا شاید از لحظه های دلتنگی گذر کنم

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

نمیدانم
دل من نازک است
یا چشمان تو تیز !
هر چه نگاه به تو می دوزم
بند دلم پاره می شود !

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

به یاد نمی آورم چه شد اما
پروانه ندیده بودم اینقدر دلش بگیرد
که برود از نو برای خودش پیله دست و پا کند

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

خیلی وقته که دلم برای تو تنگ شده

قلبم از دوری تو بدجوری دلتنگ شده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد