روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

پیامک های عشق و محبت (ســـری دوم)



عشق مانند غنچه گل سرخی است، می تواند پر از شکوفه شود یا به آرامی بمیرد...

--------------------------------------------------------------------------------------

عشق مانند هواست، همه جا موجود است، تو نفس هایت را قدری جانانه بکش.

--------------------------------------------------------------------------------------

عشق مانند پروانه می مونه اگر سفت بگیریش له می شه و اگر شل بگیریش پرواز می کنه و میره.

--------------------------------------------------------------------------------------

عشق مانند شاپرک می مونه اگر ولش کنی میره و اگه محکم بگیریش ...می میره!

--------------------------------------------------------------------------------------

عشق مانند هوایی است که استشمام می کنیم، آن را نمیبینیم اما احساس و مصرفش می کنیم و بدون آن خواهیم مرد...

--------------------------------------------------------------------------------------

عشق ممکن است به بقال و چقال بخندد اما برای پولدارها احترام زیادی قایل است.

--------------------------------------------------------------------------------------

عشق ناپخته می گوید: من تو را دوست دارم زیرا به تو نیاز دارم! اما عشق پخته می گوید: من به تو نیاز دارم چون دوستت دارم!

--------------------------------------------------------------------------------------

عشق نه دادنی است نه گرفتنی، عشق شریک شدنی است.

--------------------------------------------------------------------------------------

عشق نیرویی است در عاشق که او را به معشوق می کشاند و دوست داشتن جاذبه ای است در دوست که دوست را به دوست می برد، عشق تملک معشوق است و دوست داشتن شکل محو در دوست.

--------------------------------------------------------------------------------------

عشق ورزیدن را از کویر بیاموزیم که دریا بودنش را به آفتاب بخشید.

--------------------------------------------------------------------------------------

عشق هرگز انسانها را از رویاهخایشان جدا نمی کند، انسان هرگز نمب تواند از رویا دست بکشد، رویا خوراک روح استهمانطور که غذا خوراک تن است.

--------------------------------------------------------------------------------------

عشق هرگز به رنگ تردید نمی آید.

--------------------------------------------------------------------------------------

عشق همچون سنگ ثابت و همیشگی نیست بلکه همچون نان است که هر روز باید از نو ساخته شود.

--------------------------------------------------------------------------------------

 

عشق یتیم تر از آن است که به دست رودخانه روزگار سپرده شود...

--------------------------------------------------------------------------------------

عشقی را که نثار کردیم، تا ابد خواهیم داشت، اما عشقی که از ابرازش خودداری کنیم، تا ابد از دست داده ایم.

--------------------------------------------------------------------------------------

عشقی را که هر بامداد و شامگاه تازه نشود، جای خود را به روزمرگی می دهد که پس از زمانی کوتاه به بردگی تبدیل می شود.

--------------------------------------------------------------------------------------

عشق یعنی کوچک کردن دنیا به اندازه یک نفر و بزرگ کردن یک نفر به اندازه دنیا.

--------------------------------------------------------------------------------------

عشق یعنی وقتی دور هستید دلتنگ شوید، اما زا درون احساس گرما کنید چون در قلبتان به هم نزدیک ترید.

--------------------------------------------------------------------------------------

عشق یعنی هیچگاه نگویی: "پشیمانم"

--------------------------------------------------------------------------------------

عشقی که با اشک های چشم شستشو شود همیشه پاکیزه، تمیز و زیبا خواهد ماند.

--------------------------------------------------------------------------------------

آدم ها به هم گل می دهند چون معنای حقیقی عشق در گل ها نهفته است کس که بکوشد صاحب گلی شود، پژمردن زیباییش را هم خواهد دید اما اگر به همین بسنده کند که گلی را در دشتی بنگرد، همواره با او خواهد ماند، چون آن گل با عصر هنگام، غروب خورشید، با بوی زمین خیس و با ابرهای افق آمیخته است.

--------------------------------------------------------------------------------------

آسمون به ماه می گه: عشق یعنی چی؟ماه میگه یعنی آمدن دوباره تو.ماه میگه، تو بگو عشق یعنی چی؟آسمون میگه انتظار دیدن تو.

--------------------------------------------------------------------------------------

آنان که به هزاران دلیل عشق می ورزند، به هزاران دلیل  از عشق نمیگذرند . انانکه به یک دلیل عشق می ورزندبه هزاران دلیل از عشق نمی گریزند.

--------------------------------------------------------------------------------------

آن زمان که پرستوهای محبت، از سرزمین دل انسانها پر کشیدند و به راه های دور کوچ کردند، دیگر گلهای مهربانی در دل کسی جوانه نمی زند و هیچ نغمه بهاری به گوش نمی رسد، هر جا جای پای عشق است، با برف های بی اعتنایی پوشیده شده است.

--------------------------------------------------------------------------------------

آنهایی که در عشق ترمز بردیده اند...از تمام چراغ قرمز ها به سادگی می گذرند...خیلی ساده تر از اینکه فکرش را بکنی...

--------------------------------------------------------------------------------------

 

از باد پرسیدم پایان کار عشق چیست؟سری تکان داد و گفت: نفرین بر این جدایی.

--------------------------------------------------------------------------------------

از عشق بازی با تو نمی هراسم ...نگران بامداد بدون توام.

--------------------------------------------------------------------------------------

از کوچه های دیدار تا قله های وصال راهدرازیست که باید با عشق پیمود، من به شوق دیدار تو کوچه ها را پشت سر می گذارم و میدانم که یک روز خورشید روی تو مرا روشن خواهد کرد.

--------------------------------------------------------------------------------------

اسپانیایی ها میگن: عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلندتر است.

--------------------------------------------------------------------------------------

افلاطون می گه:اگر با دلت کسی یا چیزی رو دوست داشتی زیاد جدی نگیرش، چون ارزشی نداره.چون کار دل دوست داشتنه ، مثل کار چشم که دیدنه.اما اگر عقلت عاشق شد، بدون داری چیزی رو تجربه می کنی که اسمش عشق واقعیه.

--------------------------------------------------------------------------------------

اگر حلقه عشق از طلاست، حلقه دوست از وفاست! سلام با وفا...

--------------------------------------------------------------------------------------

اگر عشق، عشق باشد، مان حرف احمقانه است.

--------------------------------------------------------------------------------------

اگر عشق نبود ...به کدامین بهانه می گریستیم و می خندیدم...کدام لحظه ی ناب را اندیشه می کردیم...وچگونه عبور روزهای تلخ را تاب می آوردیم...آری...بی گمان پیش از اینها مرده بودیم...اگر عشق نبود...

--------------------------------------------------------------------------------------

اگه شب خوابت نبرد به آسمان نگاه کن و ستاره ها رو بشمار، اگه کم اومد برو قطرات بارون رو بشمار اگه بند اومد، به عشق من فکر کن چون نه کم میاد نه بند میاد.

--------------------------------------------------------------------------------------

امروز را برای بیان عشق به عزیزانت غنیمت بشمار، شاید فردا احساسی باشد، اما ...عزیزی نباشد.

--------------------------------------------------------------------------------------

 

ای عشق مدد کن به سامان برسیم، چون مزرعه تشنه به باران برسیم یا من برسم به یار، یا یار به من، یا هر دو بمیریم و به پایان برسیم.

--------------------------------------------------------------------------------------

اگه قرار بود لیلی و مجنون به هم می رسیدن که دیگه نه لیلی، لیلی بود و نه مجنون، مجنون عشق واسه رسیدن نیست.عشق حسرت رسیدنه...

--------------------------------------------------------------------------------------

این عشق نیست که دنیا را می چرخاند، عشق چیزی است که چرخش آن را ارزشمند می کند.

ای کاش در دنیا سه چیز وجود نداشت.

1.غرور

2.عشق

3.دروغ.انسان با غرور می تازد، با دروغ می بازد و با عشق می سازد.

--------------------------------------------------------------------------------------

باغ خوبه نه بی گل، چشم خوبه نه بی نور، دوست خوبه نه بی وفا، زندگی خوبه نه بی صفا، عشق خوبه نه بی معشوق، من خوبم نه بی تو.

--------------------------------------------------------------------------------------

بال های اشکم را بگیر تا بدانی عشق کجاست ، پنجره های دلم را گشودم شبی، تا بورزد نسیم یاد تو در اتقک تنهایی ام تا دوباره جان گیردخاطره های با تو بودن.

--------------------------------------------------------------------------------------

با من از سبزترین فصل نجیب ، با من از سرخ ترین غنچه عشق، با من از دشت بگو...با من ای چشم تو ناز، با من ای دست تو گرم ، با من از چلچله ها، با من از ریزش باران بهار، با من از رویش گلهای لطیف، با من از باغ بگو.

--------------------------------------------------------------------------------------

باید آهسته :نوشت با دل خسته نوشت، با لب بسته نوشت، گرم و پر رنگ نوشت، روی هر سنگ نوشت، تا بدانند همه ، تا بخندند همه، اگر عشق نباشد دل نیست.

--------------------------------------------------------------------------------------

برای خریدن عشق هر که هر چه داشت آورد دیوانه هیچ نداشت و گریست گمان کردم چون هیچ ندارد می گرید اما هیچ کس ندانست که بهای عشق اشک است و بهای اشک عشق.

--------------------------------------------------------------------------------------

برای عشق تمنا کن خار نشود برای عشق جون خودتو بده ولی جون کسی رو نگیر برای عشق مثل شمع بسوز ولی نگذار پروانه ببینه.

--------------------------------------------------------------------------------------

برای عشق تو در قلبم سه کوه ساختم، اولی کوه وفا، دومی کوه صداقت، سومی کوهی که هر وقت بهم گفتی دوست ندارم از اون بالا بندازمت پایین.

--------------------------------------------------------------------------------------

بگذار شیطنت عشق، چشمان تو را به عریانی خویش بگشاید هر چند ، آنجا جز رنج و پشیمانی نباشد اما کوری را به خاطر آرامش تحمل نکن.

--------------------------------------------------------------------------------------

بلبل را دوست دارم نه برای قفس، بوسه را دوست دارم نه برای هوس ...عشق را دوست دارم نه برای هرکس ...تو را دوست دارم تا آخرین نفس...

--------------------------------------------------------------------------------------

به خاطر عشق خودت زنده نباش به خاطر کسی زنده باش که به به عشق تو زنده است.

--------------------------------------------------------------------------------------

به دل گفتم سکوت کن تا بمیرم، نمیخوام تاروپودم رو ببینم به عشق گفتم به دست غم اسیرم،بیا با من وداع کن تا بمیرم.

-------------------------------------------------------------------------------------

به عشق گفتم: تا تو را دارم تنها نیستم، منو تنها گذاشت و رفت ...به وفا گفتم :تا تو را دارم تنها نیستم، منو تنها گذاشت و رفت...ولی وقتی به تنهایی گفتم :تا تو را دارم تنها نیستم موند و همدم و مونسم شد.

--------------------------------------------------------------------------------------

به کسی عشق بورز که لایق عشق باشد نه تشنه عشق...زیرا کسی که تشنه عشق است روزی سیراب می شود...

--------------------------------------------------------------------------------------

به همه لبخند بزن ولی با یک نفر بخند، همه را دوست داشته باش اما به یک نفر عشق بورز، تو قلب همه باش و لی قلبت مال یک نفر باشه.

--------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد