روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

دانلود دکلمه"یار قاصدی" با صدای استاد شهریار


دانلود با لینک مستقیم


دانلود شعر “یار قاصدی” با صدای استاد شهریار

حجم = ۲/۰۸ مگابایت | مدت = ۲:۱۶ دقیقه | فرمت فایل = MP3 | کیفیت : ۱۲۸



ســـن یاریمین قاصدی سـن     ایلش ســنه چــــای دئمیشم

خـــیالینی گــــوندریب دیــــر     بسکی من آخ ، وای دئمیشم

آخ گئجه لَـــر یاتمـــــامیشام    مــن سنه لای ، لای دئمیشم

ســـن یاتالــی ، مـن گوزومه    اولـــدوزلاری ســـای دئمیشم

هــر کـــس سنه اولدوز دییه     اوزوم ســــــــــنه آی دئمیشم

سننن ســـورا ، حــــیاته من    شـیرین دئسه ، زای دئمیشم

هــر گوزلدن بیــر گـــول آلیب    ســن گـــوزه له پای دئمیشم

سنین گـــون تــک باتماغیوی    آی بـــاتـــانـــا تــــای دئمیشم

اینــدی یــایــا قــــیش دئییرم    ســـابق قیشا ، یای دئمیشم

گــاه تــوییوی یاده ســــالیب     من ده لی ، نای نای دئمیشم

ســونــــرا گئنه یاســه باتیب     اغــــلاری های های دئمیشم

عمـــره ســورن من قره گون    آخ دئــمــیشم ، وای دئمیشم

 

سن یارمن قاصدسن ایلن سن چای دمیشم—- تو قاصد یارم هستی بنشین برایت چای اماده کرده ام

خیالم گوندربدی بس که من اخ وای دمیشم— خیالش را فرستاده بس که من اخ و وای گفته ام

آخ گجلر یاتمامشام من سن لای لای دمیشم—ای چه شبها که نخوابیدم و به تولالایی گفته ام

سن یاتال من گوزوم اولدوزلار سای دمیشم—تو وقتی خوابیدی من به چشم هایم گفتم که ستاره ها را بشمارد

هرکس سنه اولدوز دیه اوزوم سنه آی دمیشم—هرکس به توستاره بگوید خودم به تو ماه گفته ام

سننن سورا حیات من شیرین دسه زای دمیشم—هرکس زندگی را شیرین بداند، بعد از تو من زندگی را تلخ می دانم

هر گوزلدن بیر گول آلب سن گوزل پای دمیشم—از هر زیبا روی شاخه ای گل گرفته و به تو زیبا روی هدیه داده ام

سنین گون تک باتماغوا آی باتانا تای دمیشم— غروب خورشید وار تو را من مثل غروب ماه می دانم

سابق قشا یای دمیشم ایندی یایا قش دیرم—سابق زمستان را چو تابستان می دانستم ولی حالا تابستان را زمستان می دانم ( کنایه از پیر شدن است)
گه تویوو یاد سالب من دلی نای نای دمیشم— گاها عروسی تو را به خاطر اورده و من دیوانه نای نای کفته ام

سونرا گین یاس باتب اغلار های های دمیشم— بعدا دوباره غمگین شده و های های گریه کرده ام

عمر سورن من قارا گون آخ دمیشم وای دمیشم— من سیاه بخت که عمر سپری می کنم آخ و و ای گفته ام.

دانلود با لینک مستقیم

حجم = ۲/۰۸ مگابایت | مدت = ۲:۱۶ دقیقه | فرمت فایل = MP3 | کیفیت : ۱۲۸

نظرات 5 + ارسال نظر
میلاد شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 23:17

خدا رحمتت کنه شهریار
روحت شاد
حرفه دلمه شعراش
عاشق واقعیی یعنی شهریار

هادی دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 21:10

آقا اینکه خیلی ناقصه کاملشو نداری؟؟

سلام
نه متاسفانه

مهدی چهارشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:13

خیلی ممنون از سایت خوبتون استفاده کردیم

سلام آقا مهدی گل
شما بزرگوارید
ممنونم از حضور و اظهار نظرتان
انشالله که موفق و سرافراز باشید

بصیره چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:52

خیییییییییییییییییلی ممنون.
شهریار ا یادت گرامی وروحت شاد

سلام دوست عزیز
سپاسگزارم
بله خدایش رحمت کناد.شنیدن اشعار استاد با صدای خودشان صفای دیگری دارد.

هستی سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:45

جدا ممنونم عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد