روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

پیامک های عاشقانه دوستت دارم(سری اول)







 ■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

زیباترین غروب: غروب عاشقان
زیباترین سنگ: دل یار
زیباترین مایع: اشک
زیباترین ناله: آه
زیباترین دف: قلب تو
زیباترین کلام :دوستت دارم…

 ■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

دوستت دارم به اندازه ی پلک هایی که در زمان خیال پردازی هایم زدم و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم…

 ■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

این دلاویزترین حرف جهان را، همه وقت،
نه به یک بار و به ده بار، که صد بار بگو!
« دوستم داری » ؟ را از من بسیار بپرس!
« دوستت دارم » را با من بسیار بگو!
فریدون مشیری

 ■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

گفتی ” دوستت دارم ” حسودی ام شد!
حتی زیبا ترین دروغ سیزده را هم تو گفتی!

 ■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد
و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی…

 ■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

قابل توجه!
بسیاری از «من هم دوستت دارم» ها
نتیجه رودربایستی ای هستند  که «دوستت دارم» ها
ایجاد می کنند ، جدی نگیرید!

 ■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم
او نیز بلند فریاد می زند: دوستت دارم دارم دارم…

 ■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

از حقیقت های تلخ خسته ام…
یک دروغ شیرین بگو
بگو دوستت دارم

 ■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

با تو از نابترین لحظه سخن خواهم گفت
دوستت خواهم داشت
هیچ مـیدانی چیست؟
لحظه ای نیست که در خاطر من یاد تو نیست…

 ■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

عاشقانه دوستت خواهم داشت بی آنکه بخواهم دوستم داشته باشی
و عاشقانه در غمت خواهم مرد بی آنکه بخواهم در مرگم اشک بریزی…

 ■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد