روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

پیامکهای عاشقانه روز تولد


از کن پنجرهها را که نسیم روز میلاد اقاقی ها را جشن میگیرد و بهار روی هر شاخه کنار هر برگ شمع روشن کرده است تولدت مبارک

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست. نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم اما کاملتر از این چیزی ندارم تولدت مبارک .

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

تولدت مبارک با صد هزار تا بوسه ! عشق منی عزیزم بی تو دلم می پوسه !

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

و تو در هیاهو چه شادمانه خاموش کردی آخرین شمع را و من در سکوت چه عاشقانه گفتم تولدت مبارک …

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

هر روز برایت رویایی باشد در دست نه دوردست عشقی باشد در دل نه در سر و دلیلی باشد برای زندگی نه روز مره گی تولدت مبارک

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

درتمام عمرم یک بار عاشق شدم و وابسته به کسی که برای داشتنش حاضرم از تمام زیبایی های دنیا بگذرم ، نبض حیاطم بعد از عشق به خدا برای تو می تپه
تولدت مبارک

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

‘* ‘ .* . ‘ * . ‘ *.’ .’
*شب .’ .’ * . ‘ .’
* . *’ تولدتون *
.پر.’” . ; ستاره ‘ ‘
.’ ‘ * ‘ .’ .* ‘. ‘ .*
‘ .’ * .باد.’. *.’* ,

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■روزگــــــــــاران■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■ ■■

قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست
خوش آهنگ عمرم ٫ یادگار دلنشین اولین خندیدن توست …
تولدت مبارک . . . دوستت دارم
نظرات 1 + ارسال نظر
عکاشه پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 http://rahansa.com

من عکاشه هستم اگر مایل به تبادل لینک هستید به سایت من سری بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد