روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

اس ام اس چهارشنبه سوری(سری اول)


سلام
چهارشنبه سوری جایی قــرار نذاری کار واجب باهات دارم

آخـه آتیش کم داریم آتیش پاره

.

.

.

واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه / چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه
غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو / چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

.

.

.

واست آتیش روشن کردم که اخر زمستونه / چهار شنبه ی اخر سال قلب من آتیش بارونه
غمهاتو آتیش میزنم سرخی آتیش مال تو / چشم حسودا کور شه از عشق میون من و تو

.

.

.

دستانت را به من بده ، تا با هم از رو آتش بپریمم!
آنان که سوختنـد ، همه تنها بودند !
۴شنبـه سوری مبارک !

.

.

.

سلامتی بچه های قدیم که از این ترقه قـرمزا میزاشتن زمین بعد با آجر میزدن روش !!!

.

.

.

پیشاپیش حلول چهارشنبه سوری سال 92

را بر شما ترقه بازان و نارنجک زنان عرصه مردم آزاری تبریک و تهنیت عرض مینماییم !

.
.
به سلامتی اونایی که با فشفشه چهارشنبه سوری رو جشن میگیرن !

.

.

.

به یاد سرخی گونه هات،درخشش چشمهات،سوزانندگی لبهات،داغــی عشقت،از رو آتیش میپرم دوست دارم آتیش پاره چهارشنبه سوری مبارک.

.

.

.

چهار شنبه سوری روز ملی مبارزه با آرامش
اعصاب بر شما ترقه بازان گرامی مبارک باد !
ستاد روانی شدگان چهار شنبه آخر سال !

.

.

.

ستت را بمن بده از آتش بگذریم،آنان که سوختند همه تنها بودند(زرتشت)
زنده باد آیین ایرانی، فرخنده باد چهارشنبه سوری

.

.

.

قدیما یه آتیش درست میکردن از روش می پریدن
حالا دیگه با این اوضاع اگر با هواپیما هم بخوای از رو آتیشای امروزی رد
بشی
باز موتور هواپیما آتیش میگیره نابود میشی...
واقعا پیشرفت شگرفه ما تو زمینه های ناجور داریم؟

.

.

.

یادش بخیر بچه که بودیم دو ماه قبل از اومدن 4شنبه سوری محماتو آماده میکردیم که یه وقتی به بازار سیاه نخوریم
تازه جیره بندی هم میکردیم که چه موقع چندتا زیر پای کدوم دختری بندازیم که جیغش بلندتر باشه
هی روزگار

.

.

.

تو کوچه ترقه زدند، پیرزنه دم در وایساده بود هفت جد یارو رو نفرین کرد
دو دقیقه بعد نوه خودش ترقه زد در حد بمب هیدروژنی!
پیرزنه گفت: قربون قد و بالات مادر مواظب باش!!

.

.

.

آتش روشن کردم وعهدکردم تا خاموش شدنش دعایت کنم میدانم به آنچه میخواهی میرسی چرا که من  هربار یک هیزم اضافه میکنم!
چهارشنبه سوریت مبارک.

.

.

.

خداجون
یه کاری کن امشب که از رو آتیش میپره یخ دلش آب شه بهم بگه دستتوبده به من باهم بپریم!

.

.

.

شنبه سوری که مجردی از رو آتیش بپریم فقط دلمونو میسوزونه؛
سلامتی همه ما مجردا که امشبم باید دلمون بسوزه ازدیدن عاشقایکه دست تودست هم از رو آتیش میپرن!
4شنبه سوری مبارک دلسوخته ها

.

.

.

زردی در سرخی گم میشود،دلها در آتش سرخ میشود،این چهارشنبه  بهانه ایست تا دلهای آتش گرفته خاکستری شوند.
/روز جشن آتش بر دل سرخی ها مبارک/


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد