روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

مجموعه پیامک های زیبا-مجموعه بیست و هفتم


چه کسی میداند که تو در پیله تنهایی خود تنهایی ، چه کسی میداند که تو در حسرت یک روزنه در فردایی ، پیلـه ات را بگشا ، تو به اندازه یک دنیایی

----------------------------------------

رنگی به رنگ چشم سیاهت نمی رسد

شب می دود به مرز شباهت نمی رسد

من اشتباه کردم اگر ماه گفتمت

خورشیدهم به صورت ماهت نمی رسد

----------------------------------------


اگر به سویت این چنین دویده ام

به عشق  عاشقم ، نه بر وصال تو

به ظلمت شبان بی فروغ من

خیال عشق خوشتر از خیال تو

----------------------------------------

سوز آهم درگلو پنهان شده

ابر چشمم مملو از باران شده

ازنسیم عشق تو زندگىطوفان شده

ای خدا این قلب من آشفته از هجران شده

----------------------------------------

زندگی با همین غم ها خوش است ، با همین بیش و همین کم ها خوش
است ، زندگی کردیم و شاکی نیستیم ، بر  زمین خوردیم و خاکی نیستیم

----------------------------------------

گفته بودی که چرا محو تماشای منی ؟ آنچنان مات که یکدم مژه بر هم
نزنی ! مژه بر هم نزنم تا که زدستم نروید ، ناز چشم تو به قدر مژه بر
هم زدنی !

----------------------------------------

بی خبر از هم خوابیدن چه سود ، بر مزار مردگان خویش نالیدن چه
سود ، دوست را تا زنده است باید به فریادش رسید . ورنه بر سنگ
مزارش آب پاشیدن چه سود

----------------------------------------

گفت من را دوست داری یا زندگی را،گفتم:زندگی را ، قهر کرد و رفت ،او هرگز نفهمید که همه زندگیم بود...

----------------------------------------

چشمانت زمین سبز محبت بود و من جاذبه اش را وقتی سیب سرخ دلم افتاد فهمیدم

----------------------------------------

چه کسی میگوید ، که گرانی شده است ، دوره ارزانیست ، چه شرافت ارزان ، تن عریان ارزان ، آبرو قیمت یک تکه نان ، و دروغ از همه چیز ارزانتر ، و چه تخفیف بزرگی خورده ، قیمت هر انسان...!!!

                                               

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد