روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

مجموعه پیامک های زیبا-مجموعه بیست و ششم


دیوار به جاى مانده از آوارم

دلتنگم و در خلوتم می بارم

هرشب که تـمام آسمان تاریک است

بیش ازهمه ی ستاره ها بیدارم

----------------------------------------

تو صمـیمی تر از آنی که دلم میپنداشت

 دل تو با همه ی آینه ها نسبت داشت

تو همان ساده سرسبز نجیبی که خدا

در میان دل پاکت ،صدف آینه کاشت

----------------------------------------

رسم این شهر عجیب است ، بیا برگردیم

قصد این قوم فریب است ، بیا برگردیم

آن که یک روز دل به نگاهش دادیم

خنده اش سرد و غریب است ، بیا برگردیم

عشق ، بازیچه شهر است ولی در ده ما

دختر عشق ، نجیب است ، بیا برگردیم

----------------------------------------

نام تو را تا میبرم قلبم غریبی میکند

چشم انتظاری در دلم ، درد عجیبی میکند

----------------------------------------

من اگر کسی رو داشتم دیگه در به در نبودم

با غم غربت و اندوه دیگه همسفر نبودم

----------------------------------------

آه میکشم تو را با تمام انتظار

پر شکوفه کن مرا ای کرامت بهار

میرسد بهار و من بی شکوفه ام هنوز

آفتاب من بـتاب ، مهربان من بتاب

----------------------------------------

نوشتم حرف دل تا تو بخوانی

که چون دورم ز تو ، دردم بدانی

به غیر از تو کسی را من ندارم

تو را تا بی نهایت دوست دارم

----------------------------------------

کاش وقتی آسمان بارانی است

چشم را با اشک باران تر کنیم

کاش وقتی که تنها میشویم

لحظه ای را یاد یکدیگر کنیم

----------------------------------------

دود اگر بالا نشیند کسر شـان شعله نیست

جای چشم ابرو نگیردگرچه او بالاتر است

----------------------------------------

به چه آید این دل من که کسی نگاه دارد

نه به درد آشنایی نه به دلی راه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد