روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

مجموعه پیامک های زیبا-مجموعه بیست و سوم


راز دل با کس نگفتم چون ندارم محرمی

هر که را محرم شمردم عاقبت رسوا شدم

راز دل با آب گفتم تا نگوید با کسی

عاقبت ورد زبان ماهی دریا شدم

---------------------------------------------------------

به خاموشی ما منگر که ما معدن رازیم

فلک بشکست بال ما را وگرنه اهل پروازیم

---------------------------------------------------------


قلب من در هر زمان خواهان توست

این دو چشمان عاشقم مهمان توست

گرچه لبریز از غمی درمانده ام

این نگاهم در پی درمان توست

---------------------------------------------------------

نه دل در دست محبوبی گرفتار

نه سردرکوچه باغی بر سر دار

از این بیهوده گردیدن چه حاصل ؟

پیاده می شوم ، دنیا نگهدار

---------------------------------------------------------

ای غم ، تو که هستی از کجا می آیی؟

هر دم به هوای دل ما می آیی

باز آی و قدم به روی چشمم بگذار

چون اشک به چشمم آشنا می آیی

---------------------------------------------------------

دور بودن از عزیزان مشکل است

امتحان با وفایی در جدایی حاصل است

گرچه من دورم ز پیشت ای رفیق

دوریت دریا و یادت ساحل است

---------------------------------------------------------

من با تو چقدر ساده رفتم بر باد

تو نام مرا چه زود بردی از یاد

من حبه ی قند کوچکی بودم که

از دست تو در پیاله ی چای افتاد

---------------------------------------------------------

آنکه می گفت ز یک گل نشود فصل بهار

چه خبر داشت که همچون تو گلی می روید

---------------------------------------------------------

عمریست که ویران شده ام

ساکت و سرد و پریشان شده ام

تا تو آیی و مرا دریابی

من اسیر شب طوفان شده ام

---------------------------------------------------------

گر همسفر عشق شدی مرد خطر باش

هم منتظر حادثه هم فکر خطر باش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد