روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

مجموعه پیامک های زیبا-مجموعه بیست و دوم


یکی در آرزوی دیدن توست

یکی در حسرت بوسیدن توست

ولی من ساده و بی ادعایم

تمام هستی ام خندیدن توست.

-------------------------------------

طبیبان بر سر بالین من آهسته میگفتند

که امشب تا سحر این عاشق دلخسته می میرد

ز هرجا بگذرد تابوت من غوغا بپا خیزد

چه سنگین میرود این مرده از بس آرزو دارد.

----------------------------------------------



آنکه مست آمد و دستی به دل ما زد و رفت

در این خانه ندانم به چه سودا زد و رفت

خواست تنهایی ما را به رخ ما بکشد

تعنه ای بر در این خانه تنها زد و رفت.

---------------------------------------------------------

وقتی که من عاشق شدم

شیطان به نامم سجده کرد

ادم زمینی تر شد و عالم به ادم سجده کرد

من بودم و چشمان تو

نه آتشی و نه گلی

چیزی نمیدانم از این دیوانگی و عاشقی.

---------------------------------------------------------

تو اگر باز کنی پنجره ای سمت دلت

میتوان گفت که من چلچله لال توام

مثل یک پوپک سرمازده در بارش برف

سخت محتاج به گرمای پر و بال توام.

---------------------------------------------------------

راز دل با کس نگفتم چون ندارم محرمی

هر که را محرم شمردم عاقبت رسوا شدم

راز دل با آب گفتم تا نگوید با کسی

عاقبت ورد زبان ماهی دریا شدم.

---------------------------------------------------------

به خاموشی ما منگر که ما معدن رازیم

فلک بشکست بال ما را وگرنه اهل پروازیم.

---------------------------------------------------------

قلب من در هر زمان خواهان توست

این دو چشمان عاشقم مهمان توست.

گرچه لبریز از غمی درمانده ام

این نگاهم در پی درمان توست

---------------------------------------------------------

نه دل در دست محبوبی گرفتار

نه سردرکوچه باغی بر سر دار

از این بیهوده گردیدن چه حاصل ؟

پیاده می شوم ، دنیا نگهدار.

---------------------------------------------------------

ای غم ، تو که هستی از کجا می آیی؟

هر دم به هوای دل ما می آیی

باز آی و قدم به روی چشمم بگذار

چون اشک به چشمم آشنا می آیی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد