روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

مجموعه پیامک های زیبا-مجموعه هجده

دلم زیباترین دل هاست امروز / درون این دلم غوغاست امروز

دلم را در طبق بنهاده بودم / دهم آن را به دست یار امروز

---------------------------------------------------------

آنکه هر روز هوس سوختن ما می کرد

کاش امروز بود و تماشا می کرد

---------------------------------------------------------

چه کنم دست خودم نیست که یادت نکنم

خواستی گل نشوی تا به تو عادت نکنم

---------------------------------------------------------

من مانده ام و شعر سرودن بی تو

از خواب غزل پلک گشودن بی تو

---------------------------------------------------------

میل دریا گر کنی من دیده را دریا کنم

میل صحرا گر کنی من سینه را صحرا کنم

نا امیدم گر کنی میمیرم اما بازهم

در همان حالت که میمیرم دعایت می کنم

---------------------------------------------------------

اگر عشق تو هستم شبنمم باش

دلم دنیای زخمه مرحمم باش

زدرد بی کس قلبم شکسته

تو شهر بی کسی ها همدمم باش

---------------------------------------------------------

چشم مخصوص تماشاست اگر بگذارند

دیدن روی تو زیباست اگر بگذارند

به من عاشق مسکین به حقارت منگر

دل ما وسعت دریاست اگر بگذارند

---------------------------------------------------------

پرستوی دلم در حال کوچ است

جهان بی تو برایم هیچ و پوچ است

---------------------------------------------------------

تو این دنیای پر غصه بیا لبخند من باش

براز باور کنم هستی نه شاید و نه ای کاش

---------------------------------------------------------

شک ها ریزم اگر شب به نهایت برسد

شب فقط یاد تو ام کاش به آخر نرسد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد