روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

مجموعه پیامک های زیبا-مجموعه شش


در عشق تو از بس که خروش آوردیم

دریای سپهر را به جوش آوردیم

چون با تو خروش و جوش ما درنگرفت

رفتیم و زبانهای خموش آوردیم

---------------------------------------------------------

به لبخندی مرا از غم رها کن

مرا از بی کسی هایم جدا کن

اگر مردن سزای عاشقان است

برای مردنم هر شب دعا کن

---------------------------------------------------------


زندگی با تو برایم بوی ریحان میدهد

بی تو اما بوی ریحان ، بوی زندان میدهد

---------------------------------------------------------

من از یاران عاشق مینویسم

ز اسرار حقایق مینویسم

نه از گل نه از شبنم نه از باد

برای آن یار عاشق مینویسم

---------------------------------------------------------

در حضور خار ها هم میشود یک یاس بود

در هیاهوی مترسک ها پر از احساس بود

میشود حتی برای دیدن پروانه ها

شیشه های مات یک متروکه را الماس بود

کاش میشد ، حرفی از کاش میشد هم نبود

هرچه بود احساس بود و عشق بود و یاس بود

---------------------------------------------------------

به خدا این دل من در تب و تاب تو گذشت

مکتب عشق تمامش به کتاب تو گذشت

---------------------------------------------------------

تقصیر دلم نیست که در کنج دلم جا داری

خوشگلی ، با نمکی ، دو چشم زیبا داری

---------------------------------------------------------

در فصل تگرگ عاشقت میمانم

با ریزش برگ عاشقت میمانم

هر چند تبر به ریشه ام میکوبی

تا لحظه مرگ عاشقت میمانم

---------------------------------------------------------

دلت را خانه ما کن مصفا کردنش با من

به ما درد دل افشا کن ، مداوا کردنش با من

اگر گم کرده ای ای دل کلید استجابت را

بیا یک لحظه با ما باش ، پیدا کردنش با من

---------------------------------------------------------

آسمان جای عجیبیست نمیدانستیم

عاشقی کار غریبیست نمیدانستیم

عمر مدیون نفس نیست نمیدانستیم

عشق کار همه کس نیست نمیدانستیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد