روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

مجموعه پیامک های زیبا-مجموعه چهار


دل من ترانه دارد ، غم عاشقانه دارد

به هوای روی ماهت ، همه شب بهانه دارد

---------------------------------------------------------

شوق آن بود که یک لحظه کنارم باشی

نشد اما چه کنم تا که به یادم باشی

---------------------------------------------------------

تا که از جانب معشوقه نباشد کششی

کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد

---------------------------------------------------------

دلم در حلقه غمها نشسته

زبانم بسته و سازم شکسته

وجودم پر ز شعر عاشقانه ست

تو را می خواهم و اینها بهانه ست

---------------------------------------------------------


اگر دریای دل آبی ست

توئی فانوس شبهایش

اگر حرفی زدم از گل

توئی مفهوم معنایش

---------------------------------------------------------

خوب است و قشنگ این که دلگیر شویم

در دام دل شکسته زنجیر شویم

ای عشق همیشه از خدا میخواهم

کنار من باشی و پا به پای هم پیر شویم

---------------------------------------------------------

همدم گل گشته ام همبستر خاکم مکن

قطره قطره می چکم از چشم خود پاکم مکن

---------------------------------------------------------

اگرچه نازنینان را وفا نیست

 گلستانی چو باغ آشنا نیست

اگر بر اوج آسمان هم پا گذارم

دلم یک لحظه از یادت جدا نیست

---------------------------------------------------------

دیرگاهیست که تنها شده ام

قصه ی غربت صحرا شده ام

 من که بی تاب شقایق بودم

همدم سردی یخ ها شده ام

کاش چشمان مرا خاک کنید

تا نبینم که چه تنها شده ام

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:46

سلام رفیق من لینکت کردم؛
متشکرم
گل سرخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد