روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

مجموعه پیامک های زیبا-مجموعه یک


دل به دلدار سپردن کار هر دلدار نیست

من به تو جان می سپارم دل که قابلدار نیست

---------------------------------------------------------

هیچ کس تنهایی ام را حس نکرد

برکه طوفانی ام را حس نکرد

او که سامان غزلهایم از اوست

بی سر و سامانی ام را حس نکرد

---------------------------------------------------------

آنقدر زیر لبم نام تو را زمزمه کردم

که لبم سوخت ولی نام تو را توبه نکردم

---------------------------------------------------------

به سلطان حقیقت ها فراموشت نخواهم کرد

تو تنها شعله ای هستی که خاموشت نخواهم کرد

---------------------------------------------------------

گله دارم ز همه قول و قراری که نشد

سردی عشق تو و فصل بهاری که نشد

---------------------------------------------------------



گر قضای روزگار تکه کند قلب مرا

می نویسم روی هر تکه آن نام تو را

---------------------------------------------------------

دل تمنا می کند تا من بسازم خانه ای

عاشقان کی خانه دارند دل مگر دیوانه ای

---------------------------------------------------------

تو رفتی و شدم لحظه شمارت

دو قطره اشک مانده یادگارت

اگر برگشتی و من را ندیدی

بدان من مرده ام از انتظارت

---------------------------------------------------------

من و تو از تبار بی کسانیم

در این غوغا چه کس را کس بدانیم

کسی نشنید فریاد کمک را

کمک کن تا برای هم بمانیم

---------------------------------------------------------

لنگر عشق زدم بر دل طوفانی تو

تکیه گاهم شده است ساحل بارانی تو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد