روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

دانلود آهنگ ” نشکن دلمو ” محسن یگانه و محسن چاووشی

Nashkan%20delamo%20%5BAloneBoy.com%5D%20chavoshi%20nad%20yeganeh دانلود آهنگ ” نشکن دلمو ” محسن یگانه و محسن چاووشی


دانلود اهنگ

دانلود آهنگ ” نشکن دلمو ” از محسن یگانه و محسن چاووشی

حجم = ۳/۹۵ مگابایت | مدت = ۴:۱۷ دقیقه | فرمت فایل = MP3 | کیفیت : ۱۲۸

نشکن دلمو

سرگرمی تو، شده بازی با این دل غمگین و خستم
یادت نمیاد، اون همه قول و قرارایی که با تو بستم
با این همه ظلم، تو ببین باز چه جوری پای این همه قول و قرار، من نشستم
نشکن دلمو، به خدا آهم میگیره دامنتو عاقبت یک روز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی دلم پر از یک نفرینه سینه سوز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز
دیوونه نکن، دلمو آهم میگیره دامنتو عاقبت یک روز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی دلم پر از یک نفرینه سینه سوز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز
سرگرمی تو، شده بازی با این دل غمگین و خستم
یادت نمیاد، اون همه قول و قرارایی که با تو بستم
با این همه ظلم، تو ببین باز چه جوری پای این همه قول و قرار، من نشستم
نشکن دلمو، به خدا آهم میگیره دامنتو عاقبت یک روز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی دلم پر از یک نفرینه سینه سوز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز
دیوونه نکن، دلمو آهم میگیره دامنتو عاقبت یک روز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی دلم پر از یک نفرینه سینه سوز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز
نشکن دلمو، به خدا آهم میگیره دامنتو عاقبت یک روز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی دلم پر از یک نفرینه سینه سوز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز

دانلود با لینک مستقیم :
دانلود آهنگ ” نشکن دلمو ” محسن یگانه و محسن چاووشی

حجم = ۳/۹۵ مگابایت | مدت = ۴:۱۷ دقیقه | فرمت فایل = MP3 | کیفیت : ۱۲۸


دانلود اهنگ

نظرات 1 + ارسال نظر
nazi جمعه 14 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:05

وای عاشق صداشم وقتی صداشو میشنوم تموم موهای بدنم سیخ میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد