روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

جدیدترین اس ام اس و پیامک عاشقانه و زیبا


 


به تو وابسته ام، مانند سربازی به سربندش
تو معروفی به دل بردن، مونالیزا به لبحندش
چه حالی داشتم با رفتنت، سربسته می گویم
شبیه حال مردی، لحظه ی اعدام فرزندش . . .

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

کلاً “اعتیاد” خانمان سوزه …
چه به مواد مخدّر … چه به یه دوست خووووووب!

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

همانقدر که دوستت دارم
همانقدر از من فاصله میگیری
و من متنفرم از “نیروی دافعه” . . .

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

یادت باشه
وقتی دلبر داری
باید از بقیه “دل” برداری . . .

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

من در شب تیره غیرت فانوسم / با لهجه ی تبدار جنون مانوسم
چون تیغ که در دامن خون می رقصد / یک روز لب حادثه را می بوسم . . .

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

بازی ایران آرژانتین را که یادت هست؟
من در دفاع از عشق تو مانند ایرانم
با مشکلات زندگی جنگنده “تا” کردم
یک اشتباه ساده، آخر کرد ویرانم . . .

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

خوابید بدون شب بخیر
شاید میدانست بی او هیچ ساعتی از زندگیم خیر نیست . . .

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

همه چیزها در دو صورت با ارزش می شوند:
1 – قبل از داشتن
2 – بعد از از دست دادن

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

دور از تو آنچه سمت چپ سینه ی من است “دل” نیست
موزه ی درد معاصر است . . .

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

ببار ای اشک سیل آسا که یارم بر نمی گردد
در این دنیای تنهایی به ما یاور نمی گردد
هزاران بار جان دادم به عشقش روز و شب اما
دریغا خُلقِ بی مهرش به ما خوشتر نمی گردد . . .

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

چشمانم را به ابرها قرض می دهم
کافیست عکست را نشانم دهند
خشکسالی چند سال اخیر را جبران خواهم کرد . . .

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

میترسم آنقدر دوستت بدارم
که خدا شک کند شروع عشق واقعی از ما بوده یا آدم و حوا . . .

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

سیب سرخی بوده ام خواهان فراوان داشتم
مانده ام حالا فقط با جای دندان هایشان!

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

آن روز که آتش محبت افروخت
عاشق روش سوز ز معشوق آموخت
از جانب دوست سر زد این سوز و گداز
تا در نگرفت شمع پروانه نسوخت

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

بیهوده می گشتم
اصلا گم نشده بود
نیمه دیگرم
بلیط من از اول نیم بهاء بوده است!

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

پتروس کجایی!؟ شکافی در چشمهایم پیدا شده
دیر برسی دلم را اشک برده …!

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

داشتنت مثل هوای برفی یا نم نم باران جاده شمال
یا مثل آن بغلی که عاشقت است و تنهایت نمی گذارد
و یا مثل برگشتن آدمی که سالهای سال منتظر آمدنش بودی، آی می چسبد!

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

مرا با خیالت تنها نگذار
خیالت اصلا به تو نرفته است
مهربان نیست!
آزارم می دهد
دلم خودت را می خواهد

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

کاش توی این جاده یه تابلو نصب میکردن واسه دلخوشیم
“تو”، دو کیلومتر!

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

هیچ صدایی گوش خراشتر از صدای پای تو نیست
هنگام رفتن!

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*
سخته از بغض گلو درد داشتن
سخته از گریه یه جفت چشم همیشه تر داشتن
سخته تو حسرت یک نگاه موندن
سخته … عشق یک طرفه داشتن

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

ﻣﻦ ﺁﻥ ﺍﺑﺮﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﺭﺍﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ
ﻫﻤﺎن ﯾﻮﺳﻒ ﮐﻪ ﮐﻨﻌﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ
ﻣﺴﺎﻓﺮ ﻣﯿﺸﻮﻡ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﻋﻤﺮ
ﺩﺭ ﺁﻥ ﺭﺍﻫﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﯾﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

دوست داشتن یعنی اینکه:
محبت کنی حتی اگر تحقیر شی
بزرگی کنی حتی اگر کوچیک شی
عشق بورزی حتی اگر محکوم شی

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*
ما عادت کردیم وقتی فیلم به تیتراژ رسید:
اگه توی خونه باشیم دستگاه رو خاموش کنیم
اگه توی سینما باشیم سالن رو ترک کنیم!
ما توی زندگیمون هیچوقت کسانی که زحمت های اصلی رو برای ما میکشن نمیبینیم
ما فقط دوست داریم کسانی رو ببینیم که برامون نقش بازی میکنن!

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

وقتی حس میکنم …
جایی در این کره خاکی تو نفس میکشی
و من ز همان نفسهایت نفس میکشم…
ارام میشوم!
تو باش!
هوایت! بویت!
برای زندگی کردنم کافیست…

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

خـیـــلـــى بـــده احــســاس کــنــى مــثــل دارویــى که
فقط وقت نیاز ازت استفاده کنند . ..

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

به خواب می روند مثل من
تمام ساعت های جهان، میان بازوان تــــو …

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

دو کلام حرف حساب باهات دارم:
” دوست دارم ”

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

دنیا فهمید خیلی حقیر است
وقتی گفتم : یک موی تو را به او نمیدهم …

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت
که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف
و من از دور ببینم که پر از لبخند است :
چشم و دنیا و دلت!

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

مترسک گفت:

ای گندم تو را گواه باش که مرا برای ترساندن آفریدند

اما من عاشق یرنده ای بودم که از ترس من از گرسنگی مرد.

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

“بربادرفته”
صد بار بهتر است از
“از یاد رفته “…..

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

اگـــر تنهـــا گناهـــم בوســـت בاشـــتن توســـت . . .
تنهـــا گنـــاهیـــســـت کــﮧ / توبـــﮧ / نمے کنـــم . . . (!)

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

تمام دنیا را گشته ام کنار تو اما، دنیای دیگریست!

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

دنیا فهمید خیلی حقیر است
وقتی گفتم: یک موی تو را به او نمیدهم …

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

افکار عاشقانه ام را جمع که میکنم
دسته گلی می شود شبیه تـــو برای تـــو …

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

دنیا خیال تو نیست

اما بیرون از خیال تو هم دیگر دنیا برای من نیست!

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

روزی که فریادزدی وگفتی دوستت دارم…

گفتم بلندترنمی شنوم،امروزکه درگوشم گفتی دوست ندارم…

گفتم آرومتربقیه میشنوند…

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

هروقت دلم میگرفت بادوست خوبم (سایه) صحبت میکردم…

آه امروز هوا ابریست…

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

عشق آن نیست که یک دل به صد یار دهی
عشق آن است که صد دل به یک یار دهی

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

قلم بتراشم از استخوانم

خون بگیرم از هر رگانم
بنویسم نامه ای از پرده دل

بفرستم به یار مهربانم

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

گاهی دوست دارم بدون پک زدن
فقط بنشینم و نگاه کنم که سیگارم چگونه میسوزد
شاید آخر فهمیدم چه لذتی میبری از تماشای سوختن من .

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

گاهی مرا یاد کن
من همانم که اگر ساعتی از من بیخبر بودی
آسمان را به زمین میدوختی . . .

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

زندگی بوسه ایست که از لبان تو پر میکشد …

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

سر و ته این حرفها را که بزنم
باز هم تویی که در سرم ته حرفها را میزنی!

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

بعضی ترانه ها را می توان بارها و بارها گوش داد
بعضی انسان ها را می توان بارها و بارها دوست داشت!

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

عاشقت خواهم ماند بى آنکه بدانى دوستت خواهم داشت

بى آنکه بگویم درد دل خواهم کرد بى هیچ کلامى دردامانت خواهم ماند

بى هیچ کلامى شاید احساسم اینگونه نمیرد

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

دلم یک آلزایمر خفیف می خواهد
آنقدر که یادم نرود
به نفعم است که به چند زبان زنده ی دنیا سکوت کنم . .

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

دوست دارم صدای عاشقانه
مردی را که
تمام عشقمان را برایم زمزمه می کند

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

قرارمان فصل انگور…
شراب که شدم بیا…
تو جام بیار…
من جان…
جام را پر از جان کن، هراسی نیست!
فقط تو خوش باش، همین مرا کافیست!

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

بعضــــــی ها گـــریه نمی کنند!
اما …
از چشـــــم هایشان معلوم است؛
که اشکــــی به بزرگی یک سکــــوت،
گــــوشه ی چشمشان به کمیــــــن نشسته …

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

هزار کلمه بر جای خالی ات ریختم اما پر نشد،

به گمانم از جنس بی نهایتی

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

بزرگترین متهم تاریخ کسى است ک نمیدونه قلبش واسه کى میتپه

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

تو دوری و خیال تو نزدیک…
چه نا برابر قسمت کرده اند فاصله ها را…

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

ای قرار لحظه های اضطرار / بر روان دیده ام منشین چو خار
جاری عشقی به شریان وجود / بی تو باید شعر دلتنگی سرود

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

وقتـی یه زن ســیگار کشید
یعنــی دیگه گریه جواب نمیده
و وقتی مــردی اشک ریخت
بدون کار از ســیگار کشیدن گذشته . . .

اولین ها مهم نیستن،

این موندنی ها هستن که مهم اند و تو ماندنی ترینی!

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

چقدر به آغوشت وسوسه بدهکارم!

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

میگویند زندگیت را پایِ یک “نفر” نگذار
کاش میدانستند که تو یک نفر نیستی، تو یک “دنیایی” …

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

از فرش فروشی مزاحمتون می شم.
اجازه میدین دلمو فرش زیر پاتون کنم تا هیچ جا جز دل من پا نزارین…

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

عشق یعنی یک تجلی یک ظهور عشق یعنی رفتن از ظلمت به نور

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

شما به علت داشتن مرام و حمل معرفت محکوم به حبس ابد در قلب من هستید

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

عزیزتر از آنی که بگویم دوستت دارم،

محبوب تر از آنی که بگویم می خواهمت،

نمی گویم مال من باش؛ فقط گاهی به یادم باش

*♥ ♥*♥ ♥*♥ ♥*

به سه چیز تکیه نکن،
غرور
دروغ
و
عشق
آدم با غرور می تازد، با دروغ می بازد و با عشق می میرد

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد