روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

شوخی های جالب و خنده دار شبکه های اجتماعی




1- به نظرم می تونن دیوارای حموم رو از جنس لیف درست کنن
که آدم راحت مثل خرس کمرشو بکشه به دیوار دیگه!
اینهمه مشقّت برای لیف کشیدن کمر نکشه!
بابا یه ذرم مارو درک کنید خوب شاید حال نداشته باشیم



2- اول خط سوار تاکسی شدم 1 نفر مونده بود تاکسی پر شه بعد نیم ساعت یه دختره اومد راننده به شوخی گفت: خانوم ما 1 ساعته منتظر شماییم..
دختره هول شد گفت: ببخشید خواب موندم..
ینی ما 4 نفر که ترکیدیم. خود تاکسیه از شدت خنده استارت نمیخورده…

3- سلامتی دختری که ….. وقتی فهمید وضع مالی دوس پسرش خوب نیس ….
باهاش بهم زد که… بیشتر از اینا تو خرج نیفته…
حالا هی شما بگید دخترا بدن
.IR
4- مورد داشتیم طرف با دنده اتومات هم خاموش کرده

 مدیونید اگه فکر کنید دختر بوده
.IR
ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺁﻣﻮﺧﺖ ﻫﺮ ﭼﯿﺰ ﻗﯿﻤﺘﯽ ﺩﺍﺭﺩ؛ ﭘﻨﯿﺮ ﻣﺠﺎﻧﯽ ﻓﻘﻂ ﺩﺭ ﺗﻠﻪ ﻣﻮﺵ ﯾﺎﻓﺖ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ
.IR
5- ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺍﺯ ﺟﻠﻮ ﯾﻪ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ ﺭﺩ ﻣﯿﺸﺪﻡ ﺭﻓﺘﻢ ﺩﺍﺧﻞ ﮔﻔﺘﻢ آﻗﺎ ﺟﻮﺟﻪ ﺩﺍﺭﯾﺪ؟ ﮔﻔﺖ: ﺁﺭﻩ ﺩﺍﺭﯾﻢ
ﮔﻔﺘﻢ ﺑﻬﺶ ﺁﺏ ﻭ ﺩﻭﻧﻪ ﺑﺪﯾﻦ ﻧﻤﯿﺮه ﮐﺼﺎﻓﻂ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﺑﺎ ﻟﻨﮕﻪ ﮐﻔﺶ ﺩﻧﺒﺎﻟﻢ ﮐﺮﺩ!
.IR
6- میدونید فرق بین نارنگی و پرتقال چیه؟
نارنگی شلوار کردی میپوشه ولی پرتقال ساپورت
نه جون من اطلاعات رو کیف کردی؟
.IR
7- بعد از اتمام ماه مبارک رمضان فرشته ها از کسانی که جان سالم به در برده اند تست دوپینگ می گیرند!
.IR
8- سلامتی دختری که عروسی عشقش بود با یه دستش اشکشو پاک میکرد و با اون دستش  میزد به شونهای عروس و میگفت مواظب داداشم باشیااا
.IR
9- امروز یه پشه خیلی اذیتم میکرد خلاصه رفتم اخر اتاق گیرش آوردم. تا اومدم بکشمش بهم گفت بابا…
تازه فهمیدم خون من تو رگ هاشه… بغلش کردم و تا صبح با هم گریه کردیم.
.IR
10- انقده بدم میاد وقتى دارم روى آهنگ میخونم خواننده هه اشتباه میخونه!

.IR

11- پسر بودن یعنی چه؟!

پسر بودن یعنی برو چند تا نون بخر!

پسر بودن یعنی تا کی مفت خوری می کنی

پسر بودن یعنی پس کی دفترچه آماده به خدمت می گیری
پسر بودن یعنی به زور سیکل داشتن

پسر بودن یعنی بابا پس کی میری برام خاستگاری
پسر بودن یعنی مثل خر حمالی کردن

پسر بودن یعنی جوراباتو در بیار حالم به هم خورد
پسر بودن یعنی چرا کار نمیکنی … جون بکن دیگه

پسر بودن یعنی ببخشین ماشین و خونه هم دارین که …
پسر بودن یعنی همه مواقع مرد خونه هستی، حتی موقع دزد اومدن

پسر بودن یعنی عمراً عزیز دل بابا باشی
پسر بودن یعنی در اول جوونی سربازی در انتظارته

پسربودن یعنی هرروز یک شکست عشقی خوردن
پسر بودن یعنی همه میرن مسافرت و تو باید بمونی و خونه رو بپایی

پسر بودن یعنی هزار بدبختی دیگه…

و اما پسر بودن یعنی … بقیشو شما بگید!!

.IR

12- دختر بودن یعنی چه؟!

دختر بودن یعنی تمام عمر پای آینه بودن!
دختر بودن یعنی کله قند و لی لی لی لی …

دختر بودن یعنی پس این چایی چی شد؟؟!
دختر بودن یعنی همونی باشی که مادر و خاله و عمه ت هستن

دختر بودن یعنی انتظار خاستگار مایه دار!
دختر بودن یعنی چرا خونه اونقد کثیفه؟؟!

دختر بودن یعنی دخترو چه به رانندگی؟
دختر بودن یعنی باید فیلم مورد علاقه تو ول کنی پاشی چایی بریزی!

دختر بودن یعنی نخواستن و خواسته شدن!
دختر بودن یعنی حق هر چیزی رو فقط وقتی داری که تو عقدنامه نوشته باشه!

دختر بودن یعنی شنیدی شوهر سیمین واسه ش یه سرویس طلا خریده 12 میلیون؟
دختر بودن یعنی ببخشید میشه جزوه تونو ببینم؟!

دختر بودن یعنی به به خانوم خوشگل… هزار ماشالااااااا…
دختر بودن یعنی برو تو، دم در وای نستا!

دختر بودن یعنی لباست 4 متر و نیم پارچه ببره!
دختر بودن یعنی خوب به سلامتی لیسانس هم که گرفتی دیگه باید شوهرت بدیم!

دختر بودن یعنی کجا داری میری؟!
دختر بودن یعنی تو نمیخواد بری اونجا، من خودم میرم!

دختر بودن یعنی کی بود بهت زنگ زد؟! با کی حرف میزدی؟!


موندم اینجا

.IR
14- بچه که بودم وقتی مامانم می خواست ناخونامو کوتاه کنه، تا بند اول انگشت رو جزو ناخن حساب می کرد.

.IR

15- برای وانت پیکان ترمز ای بی اس گذاشتن
آدم از این همه پیشرفت حس غرور بهش دست میده.

.IR
16- تو این سریل هفت سنگ نویسنده، زیرنویس مدرن فمیلی رو کپی کرده تو ورد، پرینت گرفته برده داده کارگردان
.IR
17- این همه ادعای روشنفکری و احترام به عقاید دیگران می کنین ولی هیچ کس به عقاید کسی که دوست داره دستشو توی دماغش کنه احترام نمی ذاره
.IR
18- واسه تیم ملی والیبال انصاف نیست بگین: «چقدر خوبیم ما»
باید بگیم: «چقدر شاخیم ما»
.IR
19- نمی دونم چرا این خانومایی که توی آژانس هواپیمایی کار می کنن، بلااستثنا بیماریه خود داف پنداری مزمن مقاوم به درمان دارن
.IR
20- من پولدار بشم به فردوسی پور حقوق میدم هر روز بیاد یه دونه از اون «چقدر خوبیم ما» هاشو بگه انرژی بگیرم سر صبی
.IR
21- امشب سر یه موضوع الکی که حق با من بود با بابام حرفم شد، بابام هم می خواست معذرتخواهی کنه، هم غرورش نمی ذاشت
طی یه حرکت انقلابی رفت کولرو روشن کرد
.IR
22- اون خنده اجباری برای حفظ آبرو بعد از زمین خوردن وحشتناکه
.IR
23- دنبال نیمه گمشدتون نگردید
بعضی هام مثل ما لنگه به لنگه آفریده شدن
.IR
24- هدف از اختراع زبان ایجاد ارتباط بوده نه وراجی
.IR
25- با این حجم ملتی که ریختن تو پارکا و والیبال بازی می کنن، خدا رو شکر می کنم که تیم ملی شمشیربازیمون پیروزی خاصی به دست نیاورده
.IR
26- اگه کسی داشت ازتون تعریف می کرد بعد یهو وسطش گفت «اما» همون موقع یکی بزنین تو دهنش. هم واسه خودش خوبه هم واسه خودتون
.IR
27- ابروی خر رو برداری آهو میشه؟
نه خدایی میشه؟
نمیشه دیگه. نکن برادر من، نکن.
.IR
28- پشه کلا 14 ساعت عمر می کنه
ولی به جای اینکه تو این 14 ساعت بره پارک، بره کافی شاپ، بره اسکی
میاد خونه ما منو نیش میزنه! بدبخت
.IR
29- ازدواج رابطه ای بین دو شخص است که در آن یک شخص همیشه درست می گوید و شخص دیگر شوهرش است.
.IR
30- این زردآلوهایی که وقتی بازشون می کنی هسته اش هم باز میشه زردآلو نیستن، کیس ازدواجن اصلا
.IR
31- پول شادی نمی خره؟ پول جت اسکی میخره. تا حالا دیدی کسی رو جت اسکی ناراحت باشه؟
.IR
32- همسایمون مبل خریده
بچش داشت تو کوچه بازی می کرد، که یکدفعه باباش از پنجره سرشو آورد بیرون، داد زد:
واسه چی بیرون داری بازی می کنی؟ بیا خونه بشین رو مبل!
.IR
33- توی تاکسی نشسته بودم یه دفه طرف گفت:
چی؟
من: هیچی
طرف: چی؟
من: به جان خودم هیچی
طرف: چی؟
من: خدا شاهده هیچی
طرف: چی؟
من: آقای راننده، جان مادرت وایسا می خوام پیاده شم
راننده: بشین سر جات بابا! خانوم داره عطسه می کنه
.IR
34- دوستمون می ره انگلیس راننده تاکسی می شه ازش می پرسن سختت نیست فرمون سمت راسته؟ می گه نه، فقط بعضی وقتا حواسم نیس تف می کنم تو صورت مسافر بغلی!
.IR
35- مورد داشتیم شخصی تو عروسی مدعی شده غذا بهش نرسیده
داماد تقاضای ویدئوچک کرده
.IR
36- روزی شخصی مورچه ای را در پای کوهی دید که مشغول جابجا کردن خاک های پایین کوه بود.
از او پرسید که چرا این همه سختی را متحمل می شود؟
مورچه گفت: معشوقه ام به من گفته است اگر این کوه را جابجا کنی به وصال من خواهی رسید و من به عشق وصال او می خواهم این کوه را جابجا کنم.
شخص گفت: تو اگر عمر نوح هم داشته باشی نمی توانی این کار را انجام دهی.
مورچه گفت: تمام سعی ام را می کنم.
شخص که تحت تاثیر تلاش مورچه قرار گرفته بود او را له کرد و گفت مغز نداری دیگه احمق!
.IR
37- خواهرم می گه والیبال چند چند شد؟
میگم 3-1 ایران برد
میگه گلارو کی زد؟
منم گفتم هر سه تاشو حقیقی زد!
گفت وااااای علیرضا مرسی…
من رفتم خودکشی!
.IR
38- یه گدایی ام هست تو ستارخان دو ساله می بینمش کرایه نداره بره تا کرج،
پیاده هم می رفت الان نزدیکای نیویورک بود
.IR
39- دختره موبایلشو گم کرده سه شبانه روز گریه کرده…
نه واسه گوشی دو میلیونیش، واسه اینکه pou سه روزه غذا نخورده
.IR
40- به بعضیام باید گفت: حال ما خوب است تا جفت چشات درآد!
.IR
41- اگر یاهو و گوگل ساخت ایران بود
جهت ساخت ایمیل اینارو می خواست:
کپی شناسنامه از صفحه اول تا آخر، کپی کارت ملی، پایان خدمت، چهار نفر ضامن معتبر، واریز مبلغ 800 هزار تومان، آخر هم می گه شش ماه بعد نوبت شما می رسه.

.IR

42- آیا می دونستین مریخیا وختی پاشون پیچ می خوره زمین نمی خورن؟
مریخ می خورن!
من برم پیِ اکتشافات بعدیم. چقدر باهوشم خدایا ممنونم ازت!

.IR

43- مورد داشتیم طرف لقمه ی آخر سحری رو اینقدر نزدیک اذان صبح خورده که فرشته ها از خدا تقاضا ویدئو چک کردن!

.IR

44- اینایی که از یه آهنگی حرف میزنن بعد آدم یادش نمیاد شروع میکنن کلشوخوندن و هر چی میگی آهان فهمیدم وِل کُن نیستن اینا بیمه درمانی بهشون تعلق میگیره؟

.IR

45- من خسته شدم اینقد به این احسان علیخانی اس ام اس زدم منو دعوت کنه ماه عسل
به هر حال این جــــوونا الگو  میخوان، آخه من تا کی کشف نشم؟!

.IR

46- ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ پسره رفته خواستگاری؛
بعد با اجازه ی عروس و داماد، خانواده هاشون رفتن تو اتاق با هم آشنا بشن!

.IR

47- مورد داشتیم  طرف شبانه میرفته کولر بچه یتیمارو خاموش میکرده که یه وقت فکر نکنن بابا ندارن!

.IR

48- مورد داشتیم دختره تو ماه رمضون اسید پاشیده رو صورتش که سال دیگه بره ماه عسل
احسان علیخانی رو از نزدیک ببینه!

.IR

49- خواستم برم بیرون، بابام گفت: بشین باهات کار دارم. گفتم: رفیقم دم در منتظره.

گفت: یا می شینی یا زنگ میزنم پلیس میگم ازت شیشه میخرم … O‎_o
خدا لعنتت کنه حشمت فردوس!

.IR

50- واحد  ر*ی*د*ن مشخص شد: برزیل بر ثانیه!!

.IR

51- ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﻫﯿﮑﻠﺶ ﺍﮔﻪ ﺍﺯ ﺟﻠﻮ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﺭﺩ ﺷﻪ ﺁﺩﻡ ﺳﻪ ﻗﺴﻤﺖ ﺳﺮﯾﺎﻟﻮ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﯿﺪﻩ ﺑﻌﺪ ﺍﻭﻣﺪﻩ تو پیجش ﻧﻮﺷﺘﻪ:
Work at Modeling
یا امام زمان یا ظهور کن یا من همینجا با رضا صادقی پیاده بشم!

.IR

52- وسط گرما تو آفتاب داشتم پیاده میرفتم خونه یهو دیدم یکی داره بوق میزنه، برگشتم خیابونو نگاه کردم دیدم بابام با ماشین رد شد و دست تکون داد. رسیدم خونه، از بابام پرسیدم چرا سوارم نکردی؟؟؟
میگه ماشین تازه خنک شده بود اگه سوار میشدی هوا  گرم میومد تو!

.IR

53- پسورد وایرلسمو 2 روزه عوض کردم کلن محبوبیتمو تو همسایه ها از دست دادم!
یکی یکی سردو سردتر میشن…
امروز یکیشون بلند به اون یکی می گفت: نامرد گدا نذاشت فیلممو کامل دانلود کنم!!

.IR

54- مورد داشتیم طرف با باباش دعوا کرده، رفته کولر فروشی زده…!!

.IR

55- این راننده تاکسیایی ک چراغ میزنن ولی نگه نمیدارن بابای همون دخترایی ان که آمار میدن ولی شماره نمیگیرن!

.IR

56- والیبالیستا اگه استعدادشون کشف نمیشد، الان تنها مزیتشون آوردن قوطی حبوبات از طبقه ی بالای کابینت بود!

نظرات 1 + ارسال نظر
رها جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:33

سلام. دقت کردی همیشه توی فیلمهای ایرانی، قاتلی که قراره قصاص بشه، یا در دفاع از خودش طرفو کشته یا داشته مورد تجاوز قرار میگرفته یا ... و همیشه قاتل آدم خوبیه؟! هیچوقت کسی که به خاطر دزدیدن پول یه بدبختی اونو کشته، کسی که حین زورگیری آدم میکشه، کسی که برای اینکه به یه زن برسه شوهر زنه رو میکشه، کسی که قاتل حرفه ای محسوب میشه، کسی که زندگی دهها خونواده رو به آتیش کشیده، یا یک قاچاقچی مواد مخدر و آدمهای بد، توی فیلمهای ایرانی به اعدام محکوم نمیشن!! به نظرت چرا توی فیلمهای ایرانی حقیقت رو اینطوری وارونه جلوه میدن؟!

سلام
از حضور و اظهار نظر شما دوست عزیز بی نهایت سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد