روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

روزگاران

کامل ترین مرجع دانلود فیلم های طنز بابک نهرین|جذاب ترین مطالب|تصاویرجالب وگوناگون|آپدیت روزانه نود32 nod32|اس ام اس وپیامک های جدید|عکس های بازیگران ایرانی وخارجی|دانلود فیلم و آهنگ جدید

دانلود ای مه من استاد شجریان با لینک مستقیم+متن آهنگ

خواننده:   استاد محمدرضا شجریان
شاعر:     علی‌اکبر شیدا
آهنگساز:  علی‌اکبر شیدا
دستگاه:    آواز بیات‌اصفهان
متن ترانــه:    
ای مه من ، ای بت چین ، ای صنم      لاله رخ و ، زهره جبین ، ای صنم
     تا به تو دادم دل و دین ای صنم      بر همه‌کس گشته یقین ای صنم
            من ز تو دوری نتوانم دیگر      جانم وز تو صبوری نتوانم دیگر
                              { بیا حبیبم      بیا طبیبم }2
                                    
   هرکه تو را ، دیده زخود ، دل برید      رفته زخود ، تا که رخت ، را بدید
 تیرغمت ، چون به دل ، من رسید      همچو بگفتم ، که همه‌کس شنید
            من ز تو دوری نتوانم دیگر      جانم وز تو صبوری نتوانم دیگر
                              { بیا حبیبم      بیا طبیبم }2
                                    
   ای نفس ، قدس تو ، احیای من      چون تویی امروز مسیحای من
      حالت جمعی تو پریشان کنی      وای به حال دل شیدای من
            من ز تو دوری نتوانم دیگر      جانم وز تو صبوری نتوانم دیگر

                              { بیا حبیبم      بیا طبیبم }

                                     

دانلود


آهنگ پیشنهادی

دانلود تصنیف بهار دلکش استاد محمد رضا شجریان

نظرات 4 + ارسال نظر
گوران/کورد شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:44

سلام بر شما ادمین محترم... کارتون عالیه...
من دنبال متن این شاهکار استاد شجریان بودم که شما لطف کردین و تو بلاگتون گذاشتین. ممنون.
گوران از پاوه

سلام
از اینکه انسان های فرهیخته ای چون شما در وبلاگ محقر ما حضور می یابند به خود می بالیم
حضور پرفیضتان را ارج نهاده و وامدار محبت های شما هستیم.
موفق و سرافراز باشید.
یا حق

محدثه دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 20:56

عالی بود ممنون ....

واقعا محشره....

متنتون ب درد گوشی سنتورم خورد ممنون

سلام
خواهش می کنم شما لطف دارید شاد و سرافراز باشید.

behnam دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 22:48

salam dadash merci ali bud dastet dard nakone

سپاس از حضورتون

ابوالفضل چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:54

سلام
اگه این مطلب ایراد داره بی زحمت خودتون تصحیح کنید.
شب شیــــک داداشم

دست گلت درد نکنه عالیه
منم این تصنیف رو خیلی دوست دارم و البته باهاش خاطره ها دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد